Dark Of Light Postat 26 juli 2016 Postat 26 juli 2016 Ja, då kontrar jag med ett enkelt "pitt" för att balansera upp lite. Tänk framåt en sisådär 30-40 år där vi sitter helt gaggiga och för någon slags dementa diskussioner om absolut inget. Neo: Schuu... Bluddrik: Jag begriper... ööh... eeh... Hm. Vahetter? ... ... ... vem är du? DoL: Gammal man gör så gott han kan men knullar gör han illa. Med armar och ben viftar han, men räva den är stilla. Slej: Mitt barnbarn hugger... ... ... ved? Neo: Sch... äh. ... uu. CHAE: Tjena kuppar. Bluddrik: Vem är du? CHAE: Jag är moderator här och... k9: ÄR DU MODERAT DIN DJÄVEL!? DoL: Nej, nej, han är modern förstår du. Slej: Jag har ätit pannkakor! Memphis: Spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, klöver, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader... öh... ... ... hm? JO, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spa... MickeH: Jag minns när jag var ihop med hon i systemkassan, djävlar vad jag charmade henne med mina licks. Bluddrik: Jag minns när Alice Timander och jag var ihop. Neo: Schuu. Vem vet vad jag tycker? Det tycker jag. Slej: Älg görs på färs. DoL: Färsk? Bluddrik: Vem är du? k9: Minns ni när det... öh... CHAE: Ja, vad minns du? k9: Det minns jag inte. Neo: Men du sa ju att... k9: JO! NU! ... ... äh, nu är det borta igen. Slej: Jag har fiskat val. DoL: Men hade du något? Slej: Vadå? DoL: Val, det är väl inte valår nu? Slej: Ja, ett val... en val? Vahettere? Neo: Schuu. k9: Nu vet, jag! Hm? ... ... JA! Det regnade en gång... Slej: Mina fönster har börjat ruttna, tur att barnbarna hugger ve... Bluddrik: Jag begriper ingenting. DoL: Ppd. (Puré på det). Grannkärringa ska mata mig nu. 😆 @dol klockrent 😄 Jag tycker nog att jag inte fick till det rörigt nog... Vi får helt enkelt vänta några år och se hur det blir... ☺️ Nu blir det morden i midsommer, nytt avsnitt. Undrar hur många som dör idag? ... eller så är vi redan där... 😑
Bluddrik Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 Jag var mned och bar ner thomas wernerssons pianp när han skulle flytta från åtvid till göteborg. Fick betalt svart på ett jobb som af hänvisade till.
Dark Of Light Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 Är det musik så är det enbart i studio numer för mig. Är man då högtravande om man beskriver sig skämtsamt som en studiomusiker? 😎 Gillar också mus som jag studerar. Man är ju ändå nuppolog. ☺️ Leker man lite med orden så blir jag ju en musistudiker, ett begrepp som passar så bra på mig nuförtiden. 😆 Lyssnar på Bert Karlssons sommarprat, intressant och underhållande.
Naymari Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 Vi kom till finalen i STN Kalmar!! Låt nummer 7, om ni skulle vilja rösta. 😑 Smsa isåfall p4kalm låt7 till 72250. 🥰 http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3147&grupp=5029&artikel=6461612
slejnard Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 Ameh 😄 Oj så kul nay! STORT GRATTIS! ( jag känner an rockstjärna 😎 )
Neosus Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 Vi kom till finalen i STN Kalmar!! Låt nummer 7, om ni skulle vilja rösta. 😑 Smsa isåfall p4kalm låt7 till 72250. 🥰 http://sverigesradio...artikel=6461612 Done! ☺️
Dark Of Light Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 ☺️ Nu ska det grillas! Bara korv, inget märkvärdigt alls.
slejnard Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 Vi kom till finalen i STN Kalmar!! Låt nummer 7, om ni skulle vilja rösta. 😑 Smsa isåfall p4kalm låt7 till 72250. 🥰 http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3147&grupp=5029&artikel=6461612 Jag å har röstat nu! 😮
k9 (oregistrerad) Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 (redigerat) Ja, då kontrar jag med ett enkelt "pitt" för att balansera upp lite. Tänk framåt en sisådär 30-40 år där vi sitter helt gaggiga och för någon slags dementa diskussioner om absolut inget. Neo: Schuu... Bluddrik: Jag begriper... ööh... eeh... Hm. Vahetter? ... ... ... vem är du? DoL: Gammal man gör så gott han kan men knullar gör han illa. Med armar och ben viftar han, men räva den är stilla. Slej: Mitt barnbarn hugger... ... ... ved? Neo: Sch... äh. ... uu. CHAE: Tjena kuppar. Bluddrik: Vem är du? CHAE: Jag är moderator här och... k9: ÄR DU MODERAT DIN DJÄVEL!? DoL: Nej, nej, han är modern förstår du. Slej: Jag har ätit pannkakor! Memphis: Spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, klöver, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader... öh... ... ... hm? JO, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spa... MickeH: Jag minns när jag var ihop med hon i systemkassan, djävlar vad jag charmade henne med mina licks. Bluddrik: Jag minns när Alice Timander och jag var ihop. Neo: Schuu. Vem vet vad jag tycker? Det tycker jag. Slej: Älg görs på färs. DoL: Färsk? Bluddrik: Vem är du? k9: Minns ni när det... öh... CHAE: Ja, vad minns du? k9: Det minns jag inte. Neo: Men du sa ju att... k9: JO! NU! ... ... äh, nu är det borta igen. Slej: Jag har fiskat val. DoL: Men hade du något? Slej: Vadå? DoL: Val, det är väl inte valår nu? Slej: Ja, ett val... en val? Vahettere? Neo: Schuu. k9: Nu vet, jag! Hm? ... ... JA! Det regnade en gång... Slej: Mina fönster har börjat ruttna, tur att barnbarna hugger ve... Bluddrik: Jag begriper ingenting. DoL: Ppd. (Puré på det). Grannkärringa ska mata mig nu. Haha! Den var bra CHAE. Förstår dock inte varför du framställer mig som så förvirrad bara, Neo. Fråga Bluddrik och Sadam om hur jag är egentligen. Träffade ju dem IRL nu i somras när de var ute och tågluffade, för någon månad sedan. Mins du bilderna som postades här nästa vecka? Redigerat 27 juli 2016 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 Oj! Koffeinkicken från helvetet. Satt på kafé Ängel och tokfikade i över tre timmar.... 😄
slejnard Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 ☺️ Nu ska det grillas! Bara korv, inget märkvärdigt alls. Johåda nog är det märkvärdigt! Gott äre! ☺️ Åt sill å potatis 😑
Dark Of Light Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 Haha! Den var bra CHAE. Förstår dock inte varför du framställer mig som så förvirrad bara, Neo. Fråga Bluddrik och Sadam om hur jag är egentligen. Träffade ju dem IRL nu i somras när de var ute och tågluffade, för någon månad sedan. Mins du bilderna som postades här nästa vecka? Vem är du?
k9 (oregistrerad) Postat 27 juli 2016 Postat 27 juli 2016 Sådär ja! Ingen mer koffeinkick här. Har varit ute och gått i värmen sedan det senaste inlägger jag gjorde här. Så nu ska jag gå och köpa något att käka att äta. 🙂 Vem är du? Du är jag för dig. 😑
Recommended Posts