Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Det är för dåligt. Sjukpenning och a-kassa har stått still!

Jag får ut så jag klarar mig. Dessutom är vi ju två i hushållet med inkomst.

Och eftersom lönerna hålls nere så får folk lägre pensioner efter som pensionerna är baserad på hur mycket man tjänar. Samma sak med A-kassa och sjukersättningar, då de också är baserade på tidigare inkomster.
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu är fisken i röken! 😮

Gottans! För dig då, inte för fisken. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Åskigt här med. 😏

Eller så spränger de för nya ICA bygget här i krokarna. Blev osäker på vilket nu. 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Får bli en kväll med folköl och Cubase ikväll känns det som. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Hur många OS medaljer tar vi?

k9 (oregistrerad)
Postat

Haha! Inte dags att spamma om OS än såklart. Får se hur ryssarna kommer mottagas under OS då så många ville att de skulle uteslutas helt.

Postat

Haha! Inte dags att spamma om OS än såklart. Får se hur ryssarna kommer mottagas under OS då så många ville att de skulle uteslutas helt.

Är det inte så i princip? Det är väl inte så många som deltar om jag förstått saken rätt?

Detta galna krig, tänker på gisslantagandet i kyrkan nyligen i Frankrike. en missnöjd patient har också skjutit sin läkare i Berlin men det var inget IS-relaterat... än. Det värsta är att snart blir man luttrad. Det smäller hela tiden... denna galna värld. Den behöver kaffe.... mycket kaffe.

Dukat!

Tackar! 😳 Eller.... jag menar... det går ju inte nä. Låter vagott dock ☺️
k9 (oregistrerad)
Postat

Här spricker det upp just nu.

k9 (oregistrerad)
Postat

😳 :blink: 😱 :ph34r:

Välkomna till pensionärsgruppen Längsta. Här pratar vi just nu väder, hur det ser ut i dagens samhälle och att det var bättre förr.

😊😱 :ph34r:

Postat (redigerat)

Ja, då kontrar jag med ett enkelt "pitt" för att balansera upp lite. Tänk framåt en sisådär 30-40 år där vi sitter helt gaggiga och för någon slags dementa diskussioner om absolut inget.

Neo: Schuu...

Bluddrik: Jag begriper... ööh... eeh... Hm. Vahetter? ... ... ... vem är du?

DoL: Gammal man gör så gott han kan men knullar gör han illa. Med armar och ben viftar han, men räva den är stilla.

Slej: Mitt barnbarn hugger... ... ... ved?

Neo: Sch... äh. ... uu.

CHAE: Tjena kuppar.

Bluddrik: Vem är du?

CHAE: Jag är moderator här och...

k9: ÄR DU MODERAT DIN DJÄVEL!?

DoL: Nej, nej, han är modern förstår du.

Slej: Jag har ätit pannkakor!

Memphis: Spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, klöver, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader... öh... ... ... hm? JO, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spader, spa...

MickeH: Jag minns när jag var ihop med hon i systemkassan, djävlar vad jag charmade henne med mina licks.

Bluddrik: Jag minns när Alice Timander och jag var ihop.

Neo: Schuu. Vem vet vad jag tycker? Det tycker jag.

Slej: Älg görs på färs.

DoL: Färsk?

Bluddrik: Vem är du?

k9: Minns ni när det... öh...

CHAE: Ja, vad minns du?

k9: Det minns jag inte.

Neo: Men du sa ju att...

k9: JO! NU! ... ... äh, nu är det borta igen.

Slej: Jag har fiskat val.

DoL: Men hade du något?

Slej: Vadå?

DoL: Val, det är väl inte valår nu?

Slej: Ja, ett val... en val? Vahettere?

Neo: Schuu.

k9: Nu vet, jag! Hm? ... ... JA! Det regnade en gång...

Slej: Mina fönster har börjat ruttna, tur att barnbarna hugger ve...

Bluddrik: Jag begriper ingenting.

DoL: Ppd. (Puré på det). Grannkärringa ska mata mig nu.

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.