k9 (oregistrerad) Postat 24 juli 2016 Postat 24 juli 2016 Hmm det blev ju lite konstigt med en ny sida just där. 😮😄
Dark Of Light Postat 24 juli 2016 Postat 24 juli 2016 Och kallt. Hur har det gått med husvagns drömmarna? Måste vara ett halvt helvete (bokstavligt) att bo precis under ett tak sådär som du gör. Bodde ett tag på tredje våningen i en lägenhet och all värme från lägenheterna under + hettan från taket + vägg och balkongen mot väster gick in. Man kunde ju hålla sig för skratt. nu är det första vån. som gäller. Sval lägenhet.
slejnard Postat 24 juli 2016 Postat 24 juli 2016 En fluga här som retas! För slö för att smälla den Bor fö i hus 😑 Ska man inmundiga nåt är frågan 😮
Bluddrik Postat 24 juli 2016 Postat 24 juli 2016 Hur har det gått med husvagns drömmarna? Måste vara ett halvt helvete (bokstavligt) att bo precis under ett tak sådär som du gör. Bodde ett tag på tredje våningen i en lägenhet och all värme från lägenheterna under + hettan från taket + vägg och balkongen mot väster gick in. Man kunde ju hålla sig för skratt. nu är det första vån. som gäller. Sval lägenhet. Jag bor på ett tak Man har byggt en liten by på taket.
Bluddrik Postat 24 juli 2016 Postat 24 juli 2016 Det är som ett litet gated comunity här på taket, med en liten uteplats.
Dark Of Light Postat 24 juli 2016 Postat 24 juli 2016 Har ni en egen bard och en bautastensleverantör också i byn?
slejnard Postat 24 juli 2016 Postat 24 juli 2016 Betar av lite filmer på Cmore innan uppsägning. Kollar nu den nya mission impossible. Såg även att nya mazerunner kommer snart. Trevligt 🙂
Neosus Postat 24 juli 2016 Postat 24 juli 2016 De e rätt så coolt de e de de e de e de! Just D! Gonatt!
k9 (oregistrerad) Postat 25 juli 2016 Postat 25 juli 2016 Jo iskaffe på ljus pucko och is såklart är ju galet gott. Brukar brygga så pass mycket kaffe att man kan dricka riktigt kaffe först. Det som blir kvar ställer man i kylen och fuskar till en snabb kaffedryck om man är sugen på kaffe och något sötare.
Dark Of Light Postat 25 juli 2016 Postat 25 juli 2016 (redigerat) Iskaffe gills inte. Denna vämjelse hamnar i samma kategori som andra företeelser som; barnmat, religion, bröstcancer, Jimmie Åkesson, väglöss, skoskav, vägglöss, knott, analklåda, illa utförd vapenvård, dålig skäggväxt, när resåren släpper i kallingarna, mopedister, vita män i sandaler, cigarettrökning och "jag väntar tills jag är gift". Vill jag ha något sötare har jag alltid grannflickan. Men det har ju inte ni så det är ju förståeligt att ni då förleds till dylika fjollerier. Receptet mot denna soppa är enkel. Ni behöver nuppa! Det är det som är det grundläggande problemet, samma gäller herrar som dessa. De drömmer ju om evig sex med sjuttioelva oskulder in the afterlife (oskulder är för övrigt en överskattad företeelse. Liknar dessa vid ett par nyinköpta Italienska skor. Det tar tid att gå in dem, innan dess skaver de och är allmänt obekväma. Det är därför man allt mer sällan hittar oskulder, de är helt enkelt inte så populära.). De dricker säkert iskaffe också, stackars förledda satar. Finge de nuppa skulle det vara en del i lösningen. Kpd (het så ini) DoL Leg. nuppolog. Nåja, en och annan iskaffe kan allt vara god ☺️ Varmt idag med tror jag. Vagott. Redigerat 25 juli 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 25 juli 2016 Postat 25 juli 2016 En varm dag i london gick jag in på ett ställe som bara hade kaffedrycker, detta var före starbucks och liknande, och försökte berställa isté. Det har jag säkert berättat förut. Man får recycla sitt material.
Dark Of Light Postat 25 juli 2016 Postat 25 juli 2016 (redigerat) Minns svagt att du nämnt det tidigare men minns inte riktigt. Vad fick du då/hur gick det? Roligt, detta. Roligt detta också... Redigerat 25 juli 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 25 juli 2016 Postat 25 juli 2016 Minns svagt att du nämnt det tidigare men minns inte riktigt. Vad fick du då/hur gick det? Jag fick inget annat än en blick som betyder samma sak på alla språk.
slejnard Postat 25 juli 2016 Postat 25 juli 2016 Bananpannkaka! Gott å lätt att göra. För en person: mosa banan i en halv dl mjöl å ett ägg. Klicka ut i en het stekpanna med smör. Socker eller sirap till 🙂
Recommended Posts