Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Exakt! 😄 Hoppas det blir kul! 🙂

Yeah! Give them hell! man kanske kunde tänka sig ett framträdande i din biltvätts mundering Slej? Och istället för att lite klicheaktigt skicka ut stora ballonger eller bollar kunde du ju skicka ut blöta biltvättsvampar att kyla ner känslorna efter att publiken fått ta del av din halvnakna lekamen i ett par y-fronts?
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Vi håller tummarna för uteblivna nya katastrofer. ☺️

😛

Fick igång ljudkortet men det lät väl balla ur snart igen. Denna gång går jag inte på den minan att jag tror att problemet med det är fixat. Det blir ett nytt kort oavsett. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Höra Slej köra Creedens vore faktiskt kul på riktigt. Min styvfar är ju från USA så jag har lyssnat mycket på dem genom åren. 😎

Postat
Ja, exakt så!!!

Bara att man får tänka sig bollarna som blöta biltvättsvampar, Metallica som Slej endast iklädd ett slitet par y-front i 70-tals färgerna orange och brunt, istället för Seek and Destroy blir det Up Around the Bend och istället för Live i Nimes är det någon halvsunkig sylta vars nyaste dragplåster är ett flipperspel med The Osmonds tema.

Istället för ett antal 1000 i publiken är det den livströtta bartendern Hans, hans ständigt kåta hustru Solgun, byfyllot, byfyllots kompis och byfyllots kusin som också är hans pappa. Två gamla överviktiga discofitte försedda raggartanter med ett bästföre datum som gick ut redan -76, samt deras chaufför som ofta heter saker som Conny, Ronny, Sonny eller Lonny. Samtliga utan körkort men väl en "knappt inkörd" ljusblå Volvo 740 (ja, de är moderna raggare) som precis passerat 34 000 mil på mätaren. Bilen går under parollen "inget är trasigt förrän silvertejpen släpper".

Ungefär så?

Don mcleans äktenskap är tydligen paj.

Blåbär?
Postat

Ja, exakt så!!!

Bara att man får tänka sig bollarna som blöta biltvättsvampar, Metallica som Slej endast iklädd ett slitet par y-front i 70-tals färgerna orange och brunt, istället för Seek and Destroy blir det Up Around the Bend och istället för Live i Nimes är det någon halvsunkig sylta vars nyaste dragplåster är ett flipperspel med The Osmonds tema.

Istället för ett antal 1000 i publiken är det den livströtta bartendern Hans, hans ständigt kåta hustru Solgun, byfyllot, byfyllots kompis och byfyllots kusin som också är hans pappa. Två gamla överviktiga discofitte försedda raggartanter med ett bästföre datum som gick ut redan -76, samt deras chaufför som ofta heter saker som Conny, Ronny, Sonny eller Lonny. Samtliga utan körkort men väl en "knappt inkörd" ljusblå Volvo 740 (ja, de är moderna raggare) som precis passerat 34 000 mil på mätaren. Bilen går under parollen "inget är trasigt förrän silvertejpen släpper".

Ungefär så?

Exakt så ja! 😄☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Ja, exakt så!!!

Ungefär så?

Oj! Du prickade ju in det där grymt bra. Beskriver ju många hålor här med. Fast just här så har vi mer MC knuttar än raggare.
k9 (oregistrerad)
Postat

Exakt så ja varte 😄

Gig gakk gott! Vi körde en kort paus under 4 timmar! 😮

En paus på 3 timmar och 45 minuter är ju en lång paus. Men en paus på 15 minuter är ju också under 4 timmar iofs.
k9 (oregistrerad)
Postat

Skytten i Tyskland var tydligen inspirerad av Bereivik och det var 5 årsdagen som han valde att verkställa sin plan på.

k9 (oregistrerad)
Postat

Om man kokar morötter så får man tydligen mera betakaroten än om man inte kokar dem. Bara för att ha postat något som man lär sig något onödigt idag med alltså.

Postat

Om man kokar morötter så får man tydligen mera betakaroten än om man inte kokar dem. Bara för att ha postat något som man lär sig något onödigt idag med alltså.

AHA där ser man då kan man gå vidare... här i livet. ☺️😄😱😊🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Bra jobbat att spela i 4 timmar. Själv kan jag inte ens så många låtar att jag skulle kunna spela två timmar utan att upprepa mig. 😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Det blir

k

a

ff

e

på de!

Vad är det för en hittepå bokstav mellan a och f där? Ser ut som en grekisk eller rysk krusidull. 😛
k9 (oregistrerad)
Postat

Jösses vilket skumt regn det blev här nu. Aldrig sett så stora droppar förut. Det stänker rätt ordentligt just nu.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu är det varmt och soligt här igen. Blev en åskskur här. 😄

Passade på att tvätta utemattorna som jag har. ☺️

Postat

Oj! Du prickade ju in det där grymt bra. Beskriver ju många hålor här med. Fast just här så har vi mer MC knuttar än raggare.

Ja, har man någon gång varit i coverband turné svängen så har vi nog alla varit på dylika ställen någon gång. ☺️

Ja fyra timmar

Gmorn!

Mitt rekord är ett gig mellan 21.00 - 05.00 på en knuttegård. Lite pauser här o där men visst var man spak efteråt. Man lär sig hushålla med rösten helt klart.

Det blir

k

a

ff

e

på de!

Ja d e d d blir och en välbehövlig regnstänk med åska p d. Vilken djävla värme annars, men jag klagar inte. Det har jag gjort hela vintern.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.