Bluddrik Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Jo precis! Det är ju lättare att berätta om sådant man misslyckas med (har jag hört) när det kommer till tjejer. Om man däremot alltid lyckas så blir det ju utlämnade för tjejen i fråga. Så ni ska alltså gifta er? Eller ska du gifta dig med dig själv som hon skådisen?
Dark Of Light Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 (redigerat) ☺️ Nåja, du får väl nöja dig med en liten, liten, runk. Ninjad så ini... Redigerat 23 juli 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Ser ju soft ut. Åk vet ja. Jo. Det ska jag göra. Det är bara lite besvärligt för mig att ta mig in i en husvagn osv. Men det ska väl gå.
Bluddrik Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 ☺️ Nåja, du får väl nöja dig med en liten, liten, runk. Ninjad så ini... Hur tänkte du där?
Bluddrik Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Pubgig ikväll 20-24 ☺️ " kör nå Creedence " ☺️ Run through the jungle.
k9 (oregistrerad) Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Så ni ska alltså gifta er? Eller ska du gifta dig med dig själv som hon skådisen? Äh är trött på henne och blickar vidare. Tor att jag jag ska njuta av att vara ungkarl igen nu under sommaren. Hoppas att hon inte tar det för hårt bara.
k9 (oregistrerad) Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Jo. Det ska jag göra. Det är bara lite besvärligt för mig att ta mig in i en husvagn osv. Men det ska väl gå. Övning ger färdighet. Kan vara bra att få lite fysiska utmaningar med ibland. Kanske?
Dark Of Light Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Hur tänkte du där? Äh, tänkte och tänkte... Se här strax nedan. Det lär ju inte bli något av det där ändå så kvar blir att drömma om det. ☺️ Äh är trött på henne och blickar vidare. Tor att jag jag ska njuta av att vara ungkarl igen nu under sommaren. Hoppas att hon inte tar det för hårt bara. Precis ☺️ Pubgig ikväll 20-24 ☺️ " kör nå Creedence " ☺️ Hade jag fått en krona för varje gång man hört den där så... Var har folk fastnat i egentligen? Övning ger färdighet. Kan vara bra att få lite fysiska utmaningar med ibland. Kanske? Att stiga in i en husvagn är som att nuppa. Gör man det tillräckligt ofta kommer man lättare in.
k9 (oregistrerad) Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Är vist dags för en tröstesdikt igen 🙁 Funkar denna? "Ett träd stolt och stort blir också en gång trött ett träd stolt och stort har en gång varit sprött. Ett träd stolt och stort har sin krona spänt till skydd och vård av frön hon till marken sänt Ett träd stolt och stort det falla dock tids nog men minns då den grönska som nu växa där hon stod. Ett träd stolt och stort det har nu återvänt. till den jord som när, frön hon till marken sänt. Så minns och sörj med saknad, då sorgen kärlek är. Men finn tröst och skänk den ock, till dem som står dig när. Lyft din blick och se opp, finns ny krona där? Om ej så finns dock hopp, då du nu kronan bär. Ett träd stolt och stort, ja detta träd är du. Så spänn din krona stolt, över alla dem som nu- växa där du står, och andra stått förut, vårda dina frön till stolta träd tillslut." Får kanske tänka om helt känns det som just nu.
k9 (oregistrerad) Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 sista raden får nog bli så växa dina frön till stolta träd tillslut.
k9 (oregistrerad) Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Kanske lyckades rädda den ändå? "Ett träd stolt och stort blir också en gång trött ett träd stolt och stort har en gång varit sprött. Ett träd stolt och stort har sin krona spännt till skydd och vård av frön hon till marken sänt Ett träd stolt och stort det falla dock tids nog men minns då den grönska som nu växa där hon stod. Ett träd stollt och stort det har nu återvänt. till den jord som när, frön hon till livet sänt. Så minns och sörj med saknad, då sorgen kärlek är. Men finn tröst och skänk den ock bland dem som står dig när Lyft din blick och se opp, finns ny krona där? Om ej så finns dock hopp, då du nu kronan bär. Ett träd stolt och stort, ja detta träd är du. Så spänn din krona stålt, över alla dem som nu- växa där du står, och andra stått förut, så växa dina frön till stolta träd tillslut."
k9 (oregistrerad) Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Hehe! Spyda på du bara. Har putsat den mera nu men tänker inte spamma med samma text igen.
Bluddrik Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Övning ger färdighet. Kan vara bra att få lite fysiska utmaningar med ibland. Kanske? Jo. Det har varit tanken också. Problemet har varit den värsta pollensäsongen jag har varit med om, och att det hela tiden uppstår småsår på kroppsdelar jag gärna vill behålla.
k9 (oregistrerad) Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Jo. Det har varit tanken också. Problemet har varit den värsta pollensäsongen jag har varit med om, och att det hela tiden uppstår småsår på kroppsdelar jag gärna vill behålla. Jo det är ju klokt att vara försiktig med. Men kan du inte förbereda dig och se till att inte få dessa problem på något sätt?
Bluddrik Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Hehe! Spyda på du bara. Har putsat den mera nu men tänker inte spamma med samma text igen. Skriver du mera dikter än sångtexter?
k9 (oregistrerad) Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Funderar på att slänga mig i sjön ett tag nu. Är ju bra väder för det.
Bluddrik Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Jo det är ju klokt att vara försiktig med. Men kan du inte förbereda dig och se till att inte få dessa problem på något sätt? Just nu går jag på såromläggning varje vecka. Skulle behöva ett par skor utan sömmar osv inuti, men det finns inte här i åtvid, så då måste man skicka efter, och då vet man inte vad man får. Dessutom är det svindyrt och jag ligger på en väldigt låg sjukpenning.
k9 (oregistrerad) Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Skulle det kunna funka med en grövre funktions strumpa? Det finns ju gott om löparstrumpor och vandringsstrumpor som saknar sömmar. Men du har kanske något liknade iofs.
Bluddrik Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Skulle det kunna funka med en grövre funktions strumpa? Det finns ju gott om löparstrumpor och vandringsstrumpor som saknar sömmar. Men du har kanske något liknade iofs. Tack för tipset, men det hela är rätt genomtröskat vid det här laget.
slejnard Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Usch då bluddrik. Hoppas det ordnar sig! Fin dikt k9! En annan har lurat tupp! 😉
k9 (oregistrerad) Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Ny badad och så har jag köpt näsa månads basvaror med. Bunkrade så att jag ska slippa köpa lika mycket mat nästa månad för att få mera pengar över då. 😉 Ska ta mig tusan fixa ett ljudkort och en ny HDD till datorn så att jag kan komma igång. 😏
Dark Of Light Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Vi håller tummarna för uteblivna nya katastrofer. ☺️
Neosus Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Det gör vi! Jag håller stortårna samtidigt räknas det? 😕
Neosus Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Pubgig ikväll 20-24 ☺️ " kör nå Creedence " ☺️ Exakt! 😄 Hoppas det blir kul! 🙂
Dark Of Light Postat 23 juli 2016 Postat 23 juli 2016 Det gör vi! Jag håller stortårna samtidigt räknas det? 😕 Naturligtvis 😑
Recommended Posts