Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

min ytterst blygsamma aktiesamling har rent sagt gått åt helvete idag. var på visnings för en lägenhet, men den var inte särskilt kul alls. tentan blankade jag. kallt som satan också. men nu har jag precis tagit en kaffe, så allt som allt en bra dag 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jåh fy fan gånger två!

min ytterst blygsamma aktiesamling har rent sagt gått åt helvete idag. var på visnings för en lägenhet, men den var inte särskilt kul alls. tentan blankade jag. kallt som satan också. men nu har jag precis tagit en kaffe, så allt som allt en bra dag 🙂

Tråkigt där men roligare med kaffet! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

min ytterst blygsamma aktiesamling har rent sagt gått åt helvete idag. var på visnings för en lägenhet, men den var inte särskilt kul alls. tentan blankade jag. kallt som satan också. men nu har jag precis tagit en kaffe, så allt som allt en bra dag 🙂

Hur var det i Amerikat?

I Zaks inlägg ser jag en grön länk Slejnard.

Link to comment
Dela på andra sajter

amerikat var trevligt. varmare än här. alldeles för mycket folk i new york dock. dåliga drinkar på krogar/barer. god mat på restaurangerna. hamburgarna på shake shack är starkt rekommenderade.

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

amerikat var trevligt. varmare än här. alldeles för mycket folk i new york dock. dåliga drinkar på krogar/barer. god mat på restaurangerna. hamburgarna på shake shack är starkt rekommenderade.

Hur gick det med tjejen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur som haver så la jag en till gitarr på denna så den får va klar, eller?

Ge gärna fedbak? ☺️

http://soundcloud.com/louice-janne/loja-pride-in-the-name-of-love

Lite småslarvig rytmsektion här och var. Speciellt i början och mot slutet, kan det vara något cymbalslag eller tamburin dito som kommer snett?. Efter första ref. kommer sången igång på allvar, bra. Annars har jag inget att rapportera mer än att det blir en kpd på det här imorgona då. ☺️
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur som haver så la jag en till gitarr på denna så den får va klar, eller?

Ge gärna fedbak? ☺️

Lite småslarvig rytmsektion här och var. Speciellt i början och mot slutet, kan det vara något cymbalslag eller tamburin dito som kommer snett?. Efter första ref. kommer sången igång på allvar, bra. Annars har jag inget att rapportera mer än att det blir en kpd på det här imorgona då. ☺️ Vet du något sätt att ändra på låtordningen i SC?
Link to comment
Dela på andra sajter

Lite småslarvig rytmsektion här och var. Speciellt i början och mot slutet, kan det vara något cymbalslag eller tamburin dito som kommer snett?. Efter första ref. kommer sången igång på allvar, bra. Annars har jag inget att rapportera mer än att det blir en kpd på det här imorgona då. ☺️

Inte tänkt på det men du har nog rätt. Gjorde ju så med den här raddan av låtar att jag la gitarren först utan klick å sen trummade ovanpå det. Tack för feedback! 🙂

Jag sa ovanpå 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Ashley Olsen blev mördad.

3357e16d9b70c2f04c2442bfab429d22.jpg

Näpp, inte samma brud. (trodde jag också först)

http://nyheter24.se/noje/825028-ashley-olsen-har-blivit-mordad-hittades-naken-och-strypt

Pazo gjorde come back, och nu är du här. Sicken kväll.

... och du inte att förglömma ☺️ Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Konstigt. Det stod i flera tidningar.

Ja men om du läser i länken där så framgår att det inte är samma Ashley som den Ashley som är syrra med sin syster... Äsch... 🤪

Trodde först också att det var hon som var hon men det var inte hon utan en annan 😕

Opinion live i SVT 22.00 i stället för nedlagda Debatt.

Ja det tänkte jag titta på så får vi se om det kan vara något. Helvetes vad trött man är...
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...