slejnard Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 jå hoppas! hej dg!!! 😄 bytat avatar 😑 roliga med den tavlan är att den föreställer saker hur man än vrider å vänder på den. min avatar alltså!
Zakyath Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 min ytterst blygsamma aktiesamling har rent sagt gått åt helvete idag. var på visnings för en lägenhet, men den var inte särskilt kul alls. tentan blankade jag. kallt som satan också. men nu har jag precis tagit en kaffe, så allt som allt en bra dag 🙂
slejnard Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 jåh fy fan gånger två! min ytterst blygsamma aktiesamling har rent sagt gått åt helvete idag. var på visnings för en lägenhet, men den var inte särskilt kul alls. tentan blankade jag. kallt som satan också. men nu har jag precis tagit en kaffe, så allt som allt en bra dag 🙂 Tråkigt där men roligare med kaffet! 😄
Den Gode Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 min ytterst blygsamma aktiesamling har rent sagt gått åt helvete idag. var på visnings för en lägenhet, men den var inte särskilt kul alls. tentan blankade jag. kallt som satan också. men nu har jag precis tagit en kaffe, så allt som allt en bra dag 🙂 Hur var det i Amerikat? I Zaks inlägg ser jag en grön länk Slejnard.
slejnard Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 inte jag! däremot ser jag reklam trots AD-block
Den Gode Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Jåh oftast leder det till det. Ang. fuckföreningen, Bergströmmaren offrades så Nordströmmaren fick sitta kvar verkar det som... Än så länge iaf. Alla verkar insyltade i syltburken.
slejnard Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 inte jag! däremot ser jag reklam trots AD-block
Zakyath Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 (redigerat) amerikat var trevligt. varmare än här. alldeles för mycket folk i new york dock. dåliga drinkar på krogar/barer. god mat på restaurangerna. hamburgarna på shake shack är starkt rekommenderade. Redigerat 14 januari 2016 av Zakyath
slejnard Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 en seg duppelpost där! tog ett år att f5:a! amerikat var trevligt. varmare än här. alldeles för mycket folk i new york dock. dåliga drinkar på krogar/barer. god mat på restaurangerna. hamburgarna på shake shack är starkt rekommenderade. ameh gu va gott!
Den Gode Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 amerikat var trevligt. varmare än här. alldeles för mycket folk i new york dock. dåliga drinkar på krogar/barer. god mat på restaurangerna. hamburgarna på shake shack är starkt rekommenderade. Hur gick det med tjejen?
slejnard Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Hur som haver så la jag en till gitarr på denna så den får va klar, eller? Ge gärna fedbak? ☺️
Dark Of Light Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Hur som haver så la jag en till gitarr på denna så den får va klar, eller? Ge gärna fedbak? ☺️ http://soundcloud.com/louice-janne/loja-pride-in-the-name-of-love Lite småslarvig rytmsektion här och var. Speciellt i början och mot slutet, kan det vara något cymbalslag eller tamburin dito som kommer snett?. Efter första ref. kommer sången igång på allvar, bra. Annars har jag inget att rapportera mer än att det blir en kpd på det här imorgona då. ☺️
Den Gode Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 🙁 Farligt att vara kändis, tydligen. 🙁 Ashley Olsen blev mördad.
Dark Of Light Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Hur som haver så la jag en till gitarr på denna så den får va klar, eller? Ge gärna fedbak? ☺️ Lite småslarvig rytmsektion här och var. Speciellt i början och mot slutet, kan det vara något cymbalslag eller tamburin dito som kommer snett?. Efter första ref. kommer sången igång på allvar, bra. Annars har jag inget att rapportera mer än att det blir en kpd på det här imorgona då. ☺️ Vet du något sätt att ändra på låtordningen i SC?
slejnard Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Lite småslarvig rytmsektion här och var. Speciellt i början och mot slutet, kan det vara något cymbalslag eller tamburin dito som kommer snett?. Efter första ref. kommer sången igång på allvar, bra. Annars har jag inget att rapportera mer än att det blir en kpd på det här imorgona då. ☺️ Inte tänkt på det men du har nog rätt. Gjorde ju så med den här raddan av låtar att jag la gitarren först utan klick å sen trummade ovanpå det. Tack för feedback! 🙂 Jag sa ovanpå 😊
Den Gode Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Trevligt med den allmäna tråden. Pazo gjorde come back, och nu är du här. Sicken kväll.
Dark Of Light Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 (redigerat) Ashley Olsen blev mördad. Näpp, inte samma brud. (trodde jag också först) http://nyheter24.se/noje/825028-ashley-olsen-har-blivit-mordad-hittades-naken-och-strypt Pazo gjorde come back, och nu är du här. Sicken kväll. ... och du inte att förglömma ☺️ Redigerat 14 januari 2016 av Dark Of Light
Den Gode Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 http://nyheter24.se/...aken-och-strypt Konstigt. Det stod i flera tidningar.
Den Gode Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Opinion live i SVT 22.00 i stället för nedlagda Debatt.
Dark Of Light Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Konstigt. Det stod i flera tidningar. Ja men om du läser i länken där så framgår att det inte är samma Ashley som den Ashley som är syrra med sin syster... Äsch... 🤪 Trodde först också att det var hon som var hon men det var inte hon utan en annan 😕 Opinion live i SVT 22.00 i stället för nedlagda Debatt. Ja det tänkte jag titta på så får vi se om det kan vara något. Helvetes vad trött man är...
Zakyath Postat 14 januari 2016 Postat 14 januari 2016 Hur gick det med tjejen? det gick så fint så. hon kommer hit om 7 veckor och hälsar på.
Recommended Posts