Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Tolkar jag detta rätt så har du alltså vanföreställningar där du tror att du är en häst?

Vem fan orkar städa i värmen ändå?

Hur skulle de vara vanföreställningar menar du?

Har 16 grader på nedervåningen. Och det är där jag ville städa. Tror att jag cyklar till Coop och köper en grovdammsugare nu istället.

Postat

Pålträsk? 😳 Lät ju som ett sämre namn än på en av sjöarna jag brukade bada i förr. Tippen heter den sjön. Kul att slänga sig i tippen istället för att bli slängd på tippen iofs.

Ställen där man dumpar sina lik.

Postat

Har 16 grader på nedervåningen. Och det är där jag ville städa. Tror att jag cyklar till Coop och köper en grovdammsugare nu istället.

Då blir det inget ljudkort nästa månad heller.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo ljudkortet blir nästa månad. Köper en våt och grovdammsigare som inte är så dyr

idag.

Postat

Båda mina ex var hästtjejer och framförallt mitt första ex hade en häst som skrämde skiten ur mig. 😆 Sjukt aggressiv och läskig häst.

Min tjej har också en häst. Har varit med i stallet några gånger, men har verkligen problem med hästar. 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

Blev en så billig dammsugare att ja har råd att äta en el Pazo nu med. 🥰 :wub: 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

dET ÄR OCKSÅ SKITGOTT.

dET ÄR OCKSÅ SKITGOTT.

dET ÄR OCKSÅ SKITGOTT.

😳

Postat

Nu är tafsarlaget utslängt ur gothia cup. Man vill inte tala om vilket lag det handlar om och tidningarna skriver inte heller ut det. Vanlig nyhetsrapportering har fullständigt flugit ut genom fönstret. Sverige är ett land där frivillig cencur råder.

Kan man tänka sig att blaskorna i morgon kommer att fortsätta att skriva om hur männen i sverige måste ta mera ansvar för sexuaslövergreppen och om att zara larsson nu hatar män ännu mera?

Postat

Nu är tafsarlaget utslängt ur gothia cup. Man vill inte tala om vilket lag det handlar om och tidningarna skriver inte heller ut det. Vanlig nyhetsrapportering har fullständigt flugit ut genom fönstret. Sverige är ett land där frivillig cencur råder.

Kan man tänka sig att blaskorna i morgon kommer att fortsätta att skriva om hur männen i sverige måste ta mera ansvar för sexuaslövergreppen och om att zara larsson nu hatar män ännu mera?

Briljant post på flashback;
Med tanke på åldern är det knappast en spelare.

Vi måste söka i kategorin materialförvaltare, föräldrar och domare.

Föräldrar går bort tror jag, de är allt för oengagerade idag, troligen sitter de hemma och jäser, eller har flängt iväg med pokemon go.

Materialförvaltare tror jag inte heller på. De har alltför mycket att göra då vår tids odugliga föräldrar är upptagna med annat enligt ovan.

Återstår domare. De har mycket strötid mellan matcherna.

Jag skulle börja med linjemännen. Dels har de alltid framstått som suspekta. Dels rör de sig med sidosteg och kan förflytta sig långa sträckor snabbt utefter linjer. De kan sedan enkelt försvinna med smala sidan framåt in i folkmängden.

Postat

[/background][/size][/font][/color]

Jag läste också det där och gapskrattade. Såg framför mig några krabbliknande varelser som rör sig i sidled.

k9 (oregistrerad)
Postat

😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆
k9 (oregistrerad)
Postat

Jösses vad dammsugaren väsnas. få ju ha hörselskydd när man använder den. Men köper man billigt så blir det ofta något som är mindre bra än med dyrare. Så det ärju bara att slå igång mp3spelaren i nallen och lyssna på musik i lurar medans man använder den.

Postat

😆 :lol: 😆

Jösses vad dammsugaren väsnas. få ju ha hörselskydd när man använder den. Men köper man billigt så blir det ofta något som är mindre bra än med dyrare. Så det ärju bara att slå igång mp3spelaren i nallen och lyssna på musik i lurar medans man använder den.

Du ser där! Om inte din kåk brinner upp igen och du beslutar dig för att bygga upp allt igen men som ett stall, dina hundar lär sig flyga bort, möglet kommer tillbaka och håller dig gisslan, ditt toapapper kryper in i arslet och äter upp dig inifrån, Trump kärnbombar din hemkommun, du får "hembesök" av 36 galna Pokémon Go fantaster eller att allt försvinner i ett slukhål så kommer du att bli döv och behöver således inte köpa något ljudkort.
Postat

Du ser där! Om inte din kåk brinner upp igen och du beslutar dig för att bygga upp allt igen men som ett stall, dina hundar lär sig flyga bort, möglet kommer tillbaka och håller dig gisslan, ditt toapapper kryper in i arslet och äter upp dig inifrån, Trump kärnbombar din hemkommun, du får "hembesök" av 36 galna Pokémon Go fantaster eller att allt försvinner i ett slukhål så kommer du att bli döv och behöver således inte köpa något ljudkort.

😄 Det suger med andra ord!

Ja dammsugarn alltså.

k9 (oregistrerad)
Postat

😆 :lol: 😆

Ja och? En kpd så är allt bra igen. 😄
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.