k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Ska till utförsäljningen på Team Sportia idag igen. Tor att de har 70% på det som är kvar idag.
slejnard Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Va gott! Jag har kaffe jag ☺️. Sen besöka ett band som håller på å spela in. Sen kanske ett dopp! Riktigt varmt idag. 🙂
Dark Of Light Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Oj insåg just att jag kan gripa någon som går in här för att jaga Pockeymons då straffsatsen är på två år som max. Fick ju lära mig det när jag gjorde lumpen på STRILSÄK. Äh, fram med baseboll racket bara. Läste du inte min länk angående de nya entreprenörerna? I USA, gjorde några individer, falska figurer att samla samt utrustningar i spelet som då skulle hämtas på en öde parkering. När fåren kom dit rånades de på allt. Genialiskt! Det är entreprenörs anda det! man tar ny teknik och tillvara tar möjligheterna. Folk får återigen spela men bör ej glömma hjärnan hemma.
Dark Of Light Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Morn morn. Nu blir det knulla Va gott! Jag har kaffe jag ☺️. Sen besöka ett band som håller på å spela in. Sen kanske ett dopp! Riktigt varmt idag. 🙂 Har inte du doppat redan? ☺️😱 Varmt ja... Helvetes vilken tropikhetta det blev 🙂
Dark Of Light Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 (redigerat) Ska till utförsäljningen på Team Sportia idag igen. Tor att de har 70% på det som är kvar idag. Lysande! Köp fastigheten för 30% av värdet då och öppna asylboende! Jag tar endast 10% av dina kommande inkomster därifrån för den idén. Annars kan det va bra med lite avkoppling i svåra tider. Nu har jag varit vaken i 29 timmar. Jag kanske kan dubbeldygna? Vadan detta plötsliga intresse för att tillbringa livet i vaket tillstånd nu då? Redigerat 20 juli 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Vadan detta plötsliga intresse för att tillbringa livet i vaket tillstånd nu då? Det var bara det att jag inte kunde sova, men nu har jag tagit en tupplur på en halvtimme.
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Pheeew! Jo varmt är det. Har varit ute och gått i två timmar efter att jag var på affären.
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Det var bara det att jag inte kunde sova, men nu har jag tagit en tupplur på en halvtimme. Kan bli farligt i längden att sova för lite. Kan ge hjärnskador om det pågår för länge. Har du ofta sömnstörningar så sök för det. Önskar att jag gjorde det innan jag fick sömnstörningar som inte går att bota längre.
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Fläskkotletter och pommes nu. Länge sedan jag år fläskkött av någon anledning. Känns som en gourmé måltid som vankas. 🥰 :wub:
Micke H Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 https://www.youtube.com/watch?v=2D9mLpw4uNg Det här var nånting i hästväg! 😮
Dark Of Light Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 (redigerat) Kan bli farligt i längden att sova för lite. Kan ge hjärnskador om det pågår för länge. Jag tror inte att det är så farligt i mitt fall. ☺️ https://www.youtube.com/watch?v=2D9mLpw4uNg Det här var nånting i hästväg! 😮 Coolaste hästen! Mitt ex blev rätt illa sparkad av en häst en gång. Så här efteråt känns det som det var lika bra men det var nära ögat. Vackra djur om än en anings oberäkneliga. Redigerat 20 juli 2016 av Dark Of Light
Micke H Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Båda mina ex var hästtjejer och framförallt mitt första ex hade en häst som skrämde skiten ur mig. 😆 Sjukt aggressiv och läskig häst.
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Alla mina tjejer har haft en hingst. Ända till vår relationer tagit slut. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Tog du den med dig när du lämnade dom? 😳 Är man inte schizofren så följer man oftast med dit man själv går. Så ja! 😑
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 ...det ska man ha på mackan! 😑 Oj! Vill du äta mig? 😊 Tack! Vore du en tjej så skulle du få det. 🥰
Neosus Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Kaffe är viktigt! http://www.allehanda.se/vasternorrland/kramfors/butiken-byggde-om-da-fick-bollstabruk-en-ny-motesplats
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Kaffe är viktigt! http://www.allehanda...n-ny-motesplats Fem mille för en kaffehörna? Jo det låter ju rimligt ändå. Kaffe är ju livet.
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 😑 Playa del pålsträsk 😑 Pålträsk? 😳 Lät ju som ett sämre namn än på en av sjöarna jag brukade bada i förr. Tippen heter den sjön. Kul att slänga sig i tippen istället för att bli slängd på tippen iofs.
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Jaha! Nu pajade dammsugaren med. Känns som att jag har flyt just nu. 😐🙁😠
Dark Of Light Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Är man inte schizofren så följer man oftast med dit man själv går. Så ja! 😑 Tolkar jag detta rätt så har du alltså vanföreställningar där du tror att du är en häst? Jaha! Nu pajade dammsugaren med. Känns som att jag har flyt just nu. 😐🙁😠 Vem fan orkar städa i värmen ändå?
Recommended Posts