Dark Of Light Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 (redigerat) Skjut dem och häng dem upp i träden i avskräckande syfte. Det finns gränser. Undrar om Pluttrik gick och lade sig? Eller kanske provar ha några av mina tips? 😑 Redigerat 19 juli 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 Aha! Lite smygreklam på forat alltså. Från Slej alltså. Aha! Lite smygreklam på forat alltså. Från Slej alltså. Dagen dubbel.
Bluddrik Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 Jo här hänger man i på medvetslöshetens gräns. Funderade på att spela lite gitarr men kan inte bestämma mig för vilken jag ska ta.
Neosus Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 Ta den tredje från höger! ...eller första från vänster!
Dark Of Light Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 Jo här hänger man i på medvetslöshetens gräns. Funderade på att spela lite gitarr men kan inte bestämma mig för vilken jag ska ta. Du läste väl genom mina väl genomtänkta tips åt dig!? Någon borde funka. Paus! Ingen vinst än Får jag gissa? Kaffe och en pall skumbananer står i potten?
Bluddrik Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 Du läste väl genom mina väl genomtänkta tips åt dig!? Nä. Nu är jag skitpigg. Jag kommer förmodligen inte att kunna sova trots att jag gick upp vid tre i natt och inte har tagit nån tupplur.
slejnard Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 Du läste väl genom mina väl genomtänkta tips åt dig!? Någon borde funka. Får jag gissa? Kaffe och en pall skumbananer står i potten? 10000kr högsta vinst. Var två nr ifrån!
slejnard Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 Nä. Nu är jag skitpigg. Jag kommer förmodligen inte att kunna sova trots att jag gick upp vid tre i natt och inte har tagit nån tupplur. Är du ute nåt å syresätter hjärnan eller hänger du mest hemmavid? Sudoku?
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Bra att vara utomhus å. 😑 Jo en innomhuså vill ju ingen ha. Räcker med ett avlopp. En hel å är överflödigt. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 God morgon! Har vist börjat somna tidigt och vakna tidigare just nu. 😄 Får ju alla ljusa timmar om dagen då. 😄 Blir kaffe och en långpromenad på det. 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 (redigerat) Och precis när jag träck på skicka så började det regna. Helt perfekt då jag köpte regnjacka på Team Sportias utförsäljning i måndags. 😎 Redigerat 20 juli 2016 av k9
Dark Of Light Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 (redigerat) Morn´ Apropå inget. Redigerat 20 juli 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Blir kaffe och en långpromenad på det. blir det här ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Morn´ Apropå inget. Jo jag skrattade när jag läste den kommentaren på fejjan. Lite tragikomsikt är det ändå.
Dark Of Light Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 (redigerat) Som default är jag kopplad att direkt vara misstänksam/ogilla modenyck eller företeelser som tillräckligt många nappar på. Folk får göra vad de vill, inom vissa gränser förstås och det är ju där problemen börjar. När folk kliver in i andras områden i sin jakt då... Är ingen större fan av Gardell direkt, eller andra komiker som plötsligt blir nationalekonomer eller statsvetare över en natt, men den här gången fick han till det. Tankeväckande hur stor genomslagskraft spel och andra nöjen har i tider när man kanske skulle lägga energin på annat. Verkar vara ett roligt spel i sig men det sitter långt inne att jag skulle springa runt och jaga osynliga ting. Folk behöver nuppa. Redigerat 20 juli 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Sjuk att de lade ett Pockey Spot utanför ett kvinnostödsboende och mottagning med. Så jäkla respektlöst då de dels måste få frid och dels kanske inte vill uppsöka mottagningen om det stå en massa folk och kollar vilka som kommer och går där. Oftast så mår ju dessa kvinnor väldigt psykiskt, ofta bär de även på synliga spår av misshandel med, och skäms för att de måste gå dit till att börja med. Tänk om någon vänder just för att det blir för mycket folk att passera de sista metrarna.
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 (redigerat) Undrar hur länge det tar innan någon med besöksförbud eller liknade "råkar" bryta mot det bara för att de är så "inne i spelet". 😕 Hmm kom just på att jag kanske kan besöka en gammal bekant nu igen..... 😲 Nerrå! 😛 Redigerat 20 juli 2016 av k9
Bluddrik Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Tankeväckande hur stor genomslagskraft spel och andra nöjen har i tider när man kanske skulle lägga energin på annat. Verkar vara ett roligt spel i sig men det sitter långt inne att jag skulle springa runt och jaga osynliga ting. Folk behöver nuppa. Annars kan det va bra med lite avkoppling i svåra tider. Nu har jag varit vaken i 29 timmar. Jag kanske kan dubbeldygna?
Bluddrik Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Sjuk att de lade ett Pockey Spot utanför ett kvinnostödsboende och mottagning med. Så jäkla respektlöst då de dels måste få frid och dels kanske inte vill uppsöka mottagningen om det stå en massa folk och kollar vilka som kommer och går där. Oftast så mår ju dessa kvinnor väldigt psykiskt, ofta bär de även på synliga spår av misshandel med, och skäms för att de måste gå dit till att börja med. Tänk om någon vänder just för att det blir för mycket folk att passera de sista metrarna. Dom som gör detta har väl ingen koll på det? Jag vet inte hur det funkar, men det har klagats på att det finns pokémons på gravstenar också.
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Dom som gör detta har väl ingen koll på det? Jag vet inte hur det funkar, men det har klagats på att det finns pokémons på gravstenar också. Problemet är ju att de som sagt inte har någon koll på vart de lockar folk att samlas. De borde ha, och kommer förmodligen få, större krav på att reglera dessa spots så att folk inte hamnar på vägar och andra farliga ställen eller på ställen där det uppstår störningar när folk samlas i stora grupper.
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 (redigerat) Det finns, så som jag förstått det, ett flertal ställen där det är många som samlas för att det är just ställen som är tänkta som mötesplatser för dem som spelar. Dessa är tydligen statiska och har ofta dåligt igenom tänkta placeringar. Tror att de bara är geografiskt logiska platser och inte alls tar hänsyn till om det är störningskänsliga eller riskabla områden eller inte. Redigerat 20 juli 2016 av k9
Bluddrik Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Det ska tydligen bli nåt pokémonevent i stockholm på fredag som väntas dra tusentals idi......eh.....spelare. http://www.alltomstockholm.se/stadsliv/article4145159.aos
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Hur sjukt låter inte det här då? http://www.expressen.se/omtalat/nyheter/de-tog-sig-in-i-hennes-lagenhet-for-att-fanga-pokemons--nu-vill-lise-marie-varn/
k9 (oregistrerad) Postat 20 juli 2016 Postat 20 juli 2016 Oj insåg just att jag kan gripa någon som går in här för att jaga Pockeymons då straffsatsen är på två år som max. Fick ju lära mig det när jag gjorde lumpen på STRILSÄK.
Recommended Posts