Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Page 404 Error not found.

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu har jag tre gitarrer.

Vadå för gitarrer?

Vaknade just igen. Känner att jag sovit för mycket. Är helt groggy och känner mig berusad.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu blir det kaffe. 🥰 :wub: 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Sen blir det skyddsmask och mögeltvätt. Tar en extra vända med medel då jag har kvar lite. Bara för att vara säker. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Börjar bli dags att skaffa viaplay streaming så att man kan följa OS. 😄

Postat (redigerat)

Idag blir d ungsrostad kycklingbröst med lök, vitlök och tomater. Ris & en currysås till detta. Funkar?

5CvpC.jpg

😆 Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Idag blir d ungsrostad kycklingbröst med lök, vitlök och tomater. Ris & en currysås till detta. Funkar?

😆

Oj! Jo det lät ju som att det funkar. Ska kolla hur man torkar kyckling jag med.

Varmluftsugn FTW! 😛

Postat (redigerat)

Jåg glass vartte här oxo.

Oj! Jo det lät ju som att det funkar. Ska kolla hur man torkar kyckling jag med.

Varmluftsugn FTW! 😛

Torka? 😳 Rostad, inte torkad. 😑 Skivade två vitlökar till det hela också. Mumzich...

Torkad kyckling... näeh, så befängt... inte torkad...

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Torkad kyckling... näeh, så befängt... inte torkad...

Va fan, kan man spränga en anka och lua en ål och grava en lax kan man väl torka en kyckling.

Postat (redigerat)

Försök att undvika sova på dagarna.Knulla bort dem.Ducka.Gå ut till ngt farligt område långt bort så du inte har något val.Kissa i sängen.Skaffa vägglöss.Extacy.Kaffe.

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Hehe! Jo jag menade ju rostad. Men jag undrade samtidigt om man skulle trorka kyckling och göra egna "varma koppen" påsar och buljonger

att ha med sig. Vi funderar på att ta en lång mars till hösten. Då vore det smidigt att ha torkad matt som man bara värmer vatten för att kunna äta. Eller bara äta torkat kött tex.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hur ska man undvika tupplurar?

Och skriv inte nåt sånt där dumt skit som att sova på nätterna t ex.

Ok lovar att inte skriva om det. Men det kanske skull hjälpa att inte vara vaken på nätterna istället? ☺️
k9 (oregistrerad)
Postat

En långpromenad på två dagar bara iofs.

Hmm ninjade jag just mig själv? 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag finns inte enligt forat just nu;

0 person(er) läser just nu detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu dök ett av mina inlägg som jag skrev här upp i den tråden jag skrv om ljudkort förut. Precis det som hände för Slej förut. 😳 :blink: 😳 :blink: 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 🤪 :wacko:

k9 (oregistrerad)
Postat

Rent hypotetiskt så borde jag väl kunna skicka en faktura till de företagen som är inblandade i Pockemon go spelet om någon fångar eller försöker fånga något på min tomt? Jag menar om de använder min tomt i kommersiella syften så borde man ju få en skälig hyra? 😲

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.