Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej det var ju det. Men det är ganska talande. Min brukar panta burkarna ibland men har en tendens att fastna i hålet på maskinen. Någn gång har den fastnat så djupt att maskinen har misstagit ådringen för en EAN-kod och gett extra betalt.

Men nu sa ju du... eller alltså.

Jag tillbringade stora delar av min tid på pottkanten med min tvättade hals och skägget i brevlådan tills jag kom på att det var bättre att va slätrakad.

Postat

Jag tillbringade stora delar av min tid på pottkanten med min tvättade hals och skägget i brevlådan tills jag kom på att det var bättre att va slätrakad.

Snuskhummer.

Utlovad bild på abborren! Såg du den via messenger Bulldder?

13695246_1368855853144077_1016655160_n.jpg?oh=9ee930b6620778d0e170ddf67726ec77&oe=578FC53D

Är det en byxknapp brevid sillen?
k9 (oregistrerad)
Postat

Abborre är nog min favorit fisk. Är inte så förtjust i gädda, men de är roliga att få när de är så stora dock. Tror att jag ska dra ut till min mor och sova några nätter där. De har fiskerätter och får lägga nät längst deras strand. Ibland får man fisk som lyckats ta sig ut från ädelfiskeoldingar vid samma sjösystem som de bor bredvid.

k9 (oregistrerad)
Postat

God morgon för resten. Somnade vist till dumheterna på TV. Vaknade nu. Cyklade ut till min morsa och såg att det var utförsäljning på team Sportia idag. Så det var bara att stressa hem igen och go och handla kläder inför hösten. Så det blir ljudkort nästa månad istället. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag somnade igen. Vaknade och tänker gå och lägga mig igen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu måste jag gå på toa.

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Nu har jag varit på toa. Det gick bra. Nu ska jag borsta tänderna.

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Glömde att jag skulle borsta tänderna. Gör det nu istället.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hittade inte tandborsten. Fick gå ner och hämta en annan. Då var bägge där. .Den som jag inte hittade stod på laddning. Den andra hade slut på batterier. Fick använda den jag inte hittade ändå.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu är det bar en PT kvar innan jag kan gå och lägga mig. Eller hinner Bludde ta den?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.