Bluddrik Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Nej det var ju det. Men det är ganska talande. Min brukar panta burkarna ibland men har en tendens att fastna i hålet på maskinen. Någn gång har den fastnat så djupt att maskinen har misstagit ådringen för en EAN-kod och gett extra betalt. Men nu sa ju du... eller alltså. Jag tillbringade stora delar av min tid på pottkanten med min tvättade hals och skägget i brevlådan tills jag kom på att det var bättre att va slätrakad.
slejnard Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 (redigerat) Utlovad bild på abborren! Såg du den via messenger Bulldder? Redigerat 18 juli 2016 av slejnard
Bluddrik Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Utlovad bild på abborren! Såg du den via messenger Bulldder? Nu vet jag inte vad du pratar om, men det var en fin fisk.
Dark Of Light Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Jag tillbringade stora delar av min tid på pottkanten med min tvättade hals och skägget i brevlådan tills jag kom på att det var bättre att va slätrakad. Snuskhummer. Utlovad bild på abborren! Såg du den via messenger Bulldder? Är det en byxknapp brevid sillen?
slejnard Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Varmrökte den i nyss i grillen med lite enris å alspån. Gott varte! Åbbarn alltså inte snusen! 😑
k9 (oregistrerad) Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Abborre är nog min favorit fisk. Är inte så förtjust i gädda, men de är roliga att få när de är så stora dock. Tror att jag ska dra ut till min mor och sova några nätter där. De har fiskerätter och får lägga nät längst deras strand. Ibland får man fisk som lyckats ta sig ut från ädelfiskeoldingar vid samma sjösystem som de bor bredvid.
k9 (oregistrerad) Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 God morgon för resten. Somnade vist till dumheterna på TV. Vaknade nu. Cyklade ut till min morsa och såg att det var utförsäljning på team Sportia idag. Så det var bara att stressa hem igen och go och handla kläder inför hösten. Så det blir ljudkort nästa månad istället. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 Jag somnade igen. Vaknade och tänker gå och lägga mig igen.
k9 (oregistrerad) Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 (redigerat) Nu har jag varit på toa. Det gick bra. Nu ska jag borsta tänderna. Redigerat 19 juli 2016 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 Glömde att jag skulle borsta tänderna. Gör det nu istället.
k9 (oregistrerad) Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 Hittade inte tandborsten. Fick gå ner och hämta en annan. Då var bägge där. .Den som jag inte hittade stod på laddning. Den andra hade slut på batterier. Fick använda den jag inte hittade ändå.
k9 (oregistrerad) Postat 19 juli 2016 Postat 19 juli 2016 Nu är det bar en PT kvar innan jag kan gå och lägga mig. Eller hinner Bludde ta den?
Recommended Posts