k9 (oregistrerad) Postat 17 juli 2016 Postat 17 juli 2016 Varför desinficerar de nålar tiil dödliga injektioner? Så att de som hanterar nålarna inte ska smittas eller skadas, kanske? Eller för att de använder samma nålar på sina firmafester med.
k9 (oregistrerad) Postat 17 juli 2016 Postat 17 juli 2016 Kan bli så. Kanske om min roliga semestertripp? Är faktiskt rätt inspirerad! Min nya tolvsträngade gjorde inte inspirationen sämre Den 12an duger gott för en 12a. En blues-12a alltså. 😎
slejnard Postat 17 juli 2016 Postat 17 juli 2016 Den 12an duger gott för en 12a. En blues-12a alltså. 😎 Yeah 😎 Texten kan börja: Jag åkte neråt landet ...
slejnard Postat 17 juli 2016 Postat 17 juli 2016 ...blev jag kaffesugen .... Å perkklade mig en mugg ☺️ ^_^ ☺️ Ok! Skriv klart så tonsätter jag! 😄
Bluddrik Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Yeah 😎 Texten kan börja: Jag åkte neråt landet ... Längstablues.
k9 (oregistrerad) Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 ...blev jag kaffesugen .... Å perkklade mig en mugg ☺️ ^_^ ☺️ Ok! Skriv klart så tonsätter jag! 😄 Öppna smely listan och sjung dem. Klart! Tonsätt nu.
k9 (oregistrerad) Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 (redigerat) Vaknade och skulle på toa. Sa till ena hunden -Flytta på dig vi ska gå ut ock kissa. 😳 Har man lovat så har man. Var dock så trött att jag glömde att protestera när hundarna ville gå långa rundan som vi brukar ta. Insåg det när jag hade gått förbi den tråkiga biten av promenaden och kommit ner till sjön. Var ju bara att fortsätta då trots att de var en länge sträcka att fortsätta än att vända tillbaks och gå samma väg hem igen. Tor dock att det var ett av de bästa sätten jag vaknat på, då jag ju redan tagit morgonpromenaden och den länga promenaden för dagen halt sovandes. ☺️ Redigerat 18 juli 2016 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 tur att jag postade en tråd om Tascam ljudkortet jag var lite inne på att köpa. Blev ju mycker bättre tips med ett Presonus AB kort som jag ju dessutom kan köa på min laptop. Sparade ju flera tusen bara på att posta den tråden. Skulle jag behövt köpa fler preamps senare så skulle det kosta betydligt mycket mer.
k9 (oregistrerad) Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Forumet kan ju inte klockan märkte jag nu. 😮
k9 (oregistrerad) Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Backar man till förstasidan på forat så ligger den en timme efter. Alltså den sidan man hamnar på när man loggar in.
Micke H Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Fångade tre Pokemans på vägen till jobbet idag. 😮 Det går bra nu.
Bluddrik Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Backar man till förstasidan på forat så ligger den en timme efter. Alltså den sidan man hamnar på när man loggar in. Men då är det ju bara slejnard som ligger rätt, eller?
k9 (oregistrerad) Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 (redigerat) Fångade tre Pokemans på vägen till jobbet idag. 😮 Det går bra nu. Har inte fångat en enda och är redan trött på dem. Var ute på "promenad" med en släkting som bara pratade om och jagade dem hela tiden. Slutade med att jag till och med drömde om dem inatt. 😠 Redigerat 18 juli 2016 av k9
Naymari Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Idag tävling i Svensktoppen i Växjö, imorgon tävling i Svensktoppen Kalmar. Spännande! 🙂
Micke H Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Vad jag tycker ska bli intressant att se är hur länge detta håller i sig. Egentligen är spelet i sig rätt kasst, det är buggigt och saknar många features. Det är egentligen bara två saker som jag tror gör det så stort: ett väletablerat varumärke samt en grundidé som faktiskt är helt lysande. Att utvecklarna inte lade ett extra halvår på att skapa en bättre produkt är synd, men å andra sidan verkar det inte direkt som om dom behövde det. 😛
Bluddrik Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Fångade tre Pokemans på vägen till jobbet idag. 😮 Det går bra nu. Har du verkligen tid att jobba?
Micke H Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Har du verkligen tid att jobba? Näe, jag funderar på att ta tjänstledigt.
Bluddrik Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Hela landet är inblandat. Det är som riksmarschen en gång i världen.
slejnard Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Idag tävling i Svensktoppen i Växjö, imorgon tävling i Svensktoppen Kalmar. Spännande! 🙂 Lycka till. Kul! Vad jag tycker ska bli intressant att se är hur länge detta håller i sig. Egentligen är spelet i sig rätt kasst, det är buggigt och saknar många features. Det är egentligen bara två saker som jag tror gör det så stort: ett väletablerat varumärke samt en grundidé som faktiskt är helt lysande. Att utvecklarna inte lade ett extra halvår på att skapa en bättre produkt är synd, men å andra sidan verkar det inte direkt som om dom behövde det. 😛 Är faktiskt sugen att testa! 😄
slejnard Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 tur att jag postade en tråd om Tascam ljudkortet jag var lite inne på att köpa. Blev ju mycker bättre tips med ett Presonus AB kort som jag ju dessutom kan köa på min laptop. Sparade ju flera tusen bara på att posta den tråden. Skulle jag behövt köpa fler preamps senare så skulle det kosta betydligt mycket mer. Gött sätt att spara pengar ☺️ Nu KPD
slejnard Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Kanske fastnar 😮 Neo tog inlägg 12000 😎 Va gott 🙂 Det var mitt 🙂
Dark Of Light Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Backar man till förstasidan på forat så ligger den en timme efter. Alltså den sidan man hamnar på när man loggar in. Fångade tre Pokemans på vägen till jobbet idag. 😮 Det går bra nu. Neo tog inlägg 12000 😎 Ja, djävlar. Snillen spekulerar 😆☺️
Bluddrik Postat 18 juli 2016 Postat 18 juli 2016 Lycka till. Kul! Är faktiskt sugen att testa! 😄 Det är nog glest med dom däroppe.
Recommended Posts