Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Man får va glad att man bor där man bor!

Dom där damerna från somalia som jag jobbade med ett tag var glada att bo i åtvid eftersom ingen sköt på dom när dom gick och handlade.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tre abborrar varte totalt. Sambon fick en stor en baddare säkert 8hg!

Du får byta namn till AbborreAbborreAbborre kanske? 😲
k9 (oregistrerad)
Postat

Skulle jag framstå som desperat om jag sade att jag funderar på att skaffa en polisuniform och åka till USA för att få mig i skjut? 😕

Bäst att jag inte tänker den tanken högt. Eller sitter vid ett tangentbord när den typen av vriden humor formuleras i min träskalle. 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Dom där damerna från somalia som jag jobbade med ett tag var glada att bo i åtvid eftersom ingen sköt på dom när dom gick och handlade.

Jo det kan ju vara en fördel att ingen skjuter på en.

Själv så blev jag omringad av pokemon-jägar-zombies mitt på ljusa dagen. Hualigen! 😳😱

Postat

Jo det kan ju vara en fördel att ingen skjuter på en.

Själv så blev jag omringad av pokemon-jägar-zombies mitt på ljusa dagen. Hualigen! 😳😱

Såna blev beskjutna i usa av nån som trodde att dom var inbrottstjuvar.

Undrar hur många micke har fått ihop? Han har nog varit ute hela helgen och jagat. Hoppas att han inte har blivit skjuten, men det skulle väl ha stått i tidningen?

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag kan tydligen inte heller klockan. 😊

Missade total att klockan slagit matdags för hundarna. Tur att de är bättre på klockan än jag är. Så de fick påminna mig.

k9 (oregistrerad)
Postat

Hundar blir bara smartare. Snart är det dom som ger oss mat.

Det gör de redan. De kallas för fällande jakthundar. Mina hundar skulle lätt kunna fälla rådjur och ta harar om jag jagade med dem. Därför får man inte jaga med dem. Så ja! Det var dagens dos av fakta i denna tråd med.
k9 (oregistrerad)
Postat

Ångrar att jag styrketränade istället för att vara hjulbent (sätta mig på hojen) nu när solen gått ner och jag fick en känsla av att jag missat hela dagen genom att inte vara ute så mycket. 😐

Postat

Såna blev beskjutna i usa av nån som trodde att dom var inbrottstjuvar.

Undrar hur många micke har fått ihop? Han har nog varit ute hela helgen och jagat. Hoppas att han inte har blivit skjuten, men det skulle väl ha stått i tidningen?

Jag är just nu uppe i 42 stycken. ☺️ Inte blivit skjuten än men träffat flera trevliga människor på vägen.

k9 (oregistrerad)
Postat

PT p d 😑 Dock en tråkig sådan.

Sida 400 dock. 😉
k9 (oregistrerad)
Postat

En å en halv vecka semester kvar. Sambon börjar om imorn. Vad ska man då hitta på 😮

Får du tråkigt kan du ju alltid gå till jobbet och jobba gratis. 😑
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.