k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Jo en PT smakar bra. Lite extra krydda till tråden. 🙂
Dark Of Light Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Ja, vart är han??? 😲 Känns nästan som min Fraggelbergs teori stämmer.. Eller så kom han helt enkelt bort..? Eller så försvann han..? Eller så tappades han..? Eller så gick han upp i rök..? Eller så har han skaffat flickvän..? Kpd o hockey nu!
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Nu spelar Sverige med, btw. Ska se klart på Danmark Ryssland dock... Danmark leder i slutminuterna.
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 1-0 Sverige! 🥰 :wub: 2 minuter kvar och fortfarande dansk ledning. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Sudden mellan Danmark och Ryssaland nu.
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Inge jätte rolig match men den är skön att skåda ändå med svenska ögon. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Insåg just att jag faktiskt kan använda mitt fire wire ljudkort med denna dator. 😳 Varför har jag inte tänkt på det? 😊 Får bära ner den i "studion" och lägga några slaskar till min musikdator är färdig. Skönt att ha lite skissar att jobba med senare. 🙂
CHAE Postat 2 januari 2016 Trådstartare Postat 2 januari 2016 Nej men en kaffe på det då! ☺️ Jag gillar hur du tänker 🥰
slejnard Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Fläskkotlett och pommes på g nu. 😑 😲 Förta gången jag ärter gommes i år. Ärter fjärter 😑
Neosus Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Tjjeeennnnnaaaaa Memphis!! De va längesen man såg dig ja ända sedan förra året.. xD
Neosus Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Sedär! Nu väntar jag bara på att Swe spöar upp Finn lite grann! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Först måste Finland spå Kanada, innan vi kan spöa Finland, dock. 🙂 Just nu ser det ut som att få får möta Kanada istället, tyvärr. 😐 Men det blir ju kul att spöa dem med. 😑😄
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Nu ökade chansen att det blir Finland vi möter, Men tyvärr inte i en final, men i en semifinal ändå. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Nu leder Kanada igen så det ser åter ut som att det är vi dem vi möter. Finland byter målis nu så det kanske blir en annan match från och med nu, med lite tur. Tillbaka till framtiden i tvåan! 😮 Haha! Tröttande på den när vi filmade en spoof på den i höstas. 😛
Pico Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Tog ett tag men tillslut så hittade jag ett spel att dyka in i lite... xD https://www.youtube.com/watch?v=e_aMkY5EZ0E
Micke H Postat 2 januari 2016 Postat 2 januari 2016 Jag spelade just klart The Walking Dead Season 1...och såhär känner jag mig nu. Herregud, vilket slut. 🙁 :( 🙁 Jag som ville spela Bloodborne nu, men vete fan om jag klarar ett såpass mörkt spel nu. xD
Recommended Posts