Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hittade ett spel jag köpt för något år sedan men inte installerat än. Call Of Duty Ghost. Ska genast göra det. Får ju vara lite försiktig med internetandet när man helt plötsligt har begränsad mängd att använda. Får nog mera surf gratis om jag får slut, men slipper helst sitta och köa i telefon för att få det.

Varför kallade dem inte den för Bombi Bitt och Bluddrik med en gång? 😳

Vem gillar ni bäst?

Får epilepsi av henne. 😐 Redigerat av k9
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Blev sugen på något gott men kan inte komma på något gott att införskaffa. 😏

Postat

Det vetefan. Varför tar du inte och skriver nåt och höjer nivån?

Jag är en bekväm passiv deltagare. Intressant är den kanske mest för folk tycker olika, själv vet jag inte om jag tycker någon har "rätt". Jag väntar på att nån skall skriva att du är en bakåtsträvare, inte förstår ny musik osv, osv. Det känns nästan obligatoriskt i sammanhanget.
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Lutar åt fisketur! Lutfisk! ☺️😆

Jagar du fisk genom att sitta på pass?

Vattenpass..... 😊

Redigerat av k9
Postat

Jag är en bekväm passiv deltagare. Intressant är den kanske mest för folk tycker olika, själv vet jag inte om jag tycker någon har "rätt". Jag väntar på att nån skall skriva att du är en bakåtsträvare, inte förstår ny musik osv, osv. Det känns nästan obligatoriskt i sammanhanget.

Jag är intresserad av hur nya tekniska lösningar genom åren har påverkat inte bara inspelningskvaliteten, utan mera hur musiken som helhet låter, ges ut och säljs. Jag menar att popmusiken inte har varit tråkigare än sen första halvan av femtiotalet, och att det beror mycket på den tekniska utvecklingen.

Vad tycker du?

Postat

Det vetefan. Varför tar du inte och skriver nåt och höjer nivån?

Hade inte tänkt skriva något men så blev man tvungen...
Postat

Nivåhöjning var aldrig mitt fokus dock... Mest bara en protest. 😛

Det var som fanken. När skrev du senast något i storforum.

F.ö. Statskuppv på g i turkiet?

Postat

Det var som fanken. När skrev du senast något i storforum.

F.ö. Statskuppv på g i turkiet?

Bra fråga... och bra "bit" i ditt senare inlägg, måste genast lyssna på youtuben!
Postat

"Naken" var förövrigt inget jag noterade förrän nu.

Det där med naken kommer väl ur min snuskiga fantasi. Gillar inte den där låten av diverse skäl. Mickey Jupp däremot är en bra snubbe som är rätt okänd.

Postat

Äsch, det är väl ändå Hitlers/invandrarnas fel.

Postat

Äsch, det är väl ändå Hitlers/invandrarnas fel.

sieg the fuck up!

Jao, jag kastar också in handduken... gnatt!

k9 (oregistrerad)
Postat

😄

Vart ingen fisketur. Däremot blev min Bjärton klar å hämtad! 😄 Gött låter den.

Blev det ingen lutfisk? Fast en gitarrfisk var ju ändå en bra bytfisk, tycker jag. 😛😲😊😊
k9 (oregistrerad)
Postat

Statskupp i Turkiet?! Hur ska detta sluta.... 😱

Tydligen delar av den Turkiska militären som försökt att ta makten. Men för många militärer var tydligen regimtrogna. Men de pratar just nu om att 50% av militären ville begå statskupp men att de var för för oorganiserade trotts allt.

Undrar hur set skulle se ut i Ryssland om hälften av militärerna skulle vilja göra en militärkupp där..... 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.