Micke H Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Men herregud, har det inte vart tillräckligt nu?? Vad är det för fel på människor...
Dark Of Light Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Stackars människor och stackars detta land som får uppleva allsköns skit hela tiden. Tänk om det hade varit i Sverige... Gång efter gång, bestialiska dåd utförda av störda och svagsinta människor, förda bakom ljuset... vart den nu är... En ganska eftertänksam kpd... Men herregud, har det inte vart tillräckligt nu?? Vad är det för fel på människor... Förmodligen sneknullade.
slejnard Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Nu är vi på badstranden i vistträsk. Härlig dag lite blåsigt men varmt. Tröck i mig tre muggar kaffe på morron! 😄 Känns dock lite för kallt för å bada 😑 ...i kaffet 😑
Dark Of Light Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 (redigerat) Här är det: Men Redigerat 15 juli 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 😳 Vädret här är som en meteorologs våta dröm. Molnigt med vissa solchanser med risk för regnskurar. En helgardering som inte kan gå fel. Just nu är det:
Bluddrik Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Jag tycker att det har varit bra väder i sommar, utom i början när det var för varmt.
Dark Of Light Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Har varit mycket regn o mulet här. Lite moln varte här nu Kan sällan va för varmt Exakt så e d. D e d d e!
Dark Of Light Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 (redigerat) Bl a 10 barn blev påkörda av den där Mohammed La hå och hej Bu eller ej... eller vad han nu hette. Obekräftat så har IS tagit på sig dådet. Låter inte helt långsökt men vi får väl se. Flygplatsen i Nice är också avstängd p g a en övergiven väska. Vi ska vara glada så länge vi slipper dylika dåd. Ja, fy fan... Det är mer än för djävligt. Redigerat 15 juli 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 (redigerat) Bl a 10 barn blev påkörda av den där Mohammed La hå och hej Bu eller ej... eller vad han nu hette. Obekräftat så har IS tagit på sig dådet. Låter inte helt långsökt men vi får väl se. Flygplatsen i Nice är också avstängd p g a en övergiven väska. Vi ska vara glada så länge vi slipper dylika dåd. Ja, fy fan... Det är mer än för djävligt. Jag undrar om fransmännen kommer att finna sig i att bli utsatta för såna här dåd, och vad som kan hända om de bestämmer sig för att det är nog? Kommer Marie Le Pen att bli president 2017? Redigerat 15 juli 2016 av Bluddrik
Bluddrik Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Det börjar se ut som om Frankrike är utsatta för ett slags gerillakrig i sitt eget land.
k9 (oregistrerad) Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Nja! Jag står och sover men det gör väl inget! 🙂 😎 Kul att ha träffat en från längsta IRL nu. 😄 Kul att du; Slej, passade på att träffa fler från forat med.
k9 (oregistrerad) Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Blixten slog ner nära mitt hus och snodde mitt internet. De hoppas kunna fixa det i månadsskiftet så jag fick 100 gig mobilsurf att använda så länge. USBsticka till datorn så jag slipper använda luren. 😄
Neosus Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 😎 Kul att ha träffat en från längsta IRL nu. 😄 Kul att du; Slej, passade på att träffa fler från forat med. Ja de va trevligt! 🙂
Bluddrik Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 😎 Kul att ha träffat en från längsta IRL nu. 😄 Kul att du; Slej, passade på att träffa fler från forat med. Det är kul att ha bilder på folk också, fast det fick gärna va närbilder.
k9 (oregistrerad) Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Kul att det första jag gjorde när jag nu fått nätet igen var att kolla rapport och skriva här medans. Har ju inte sett på nyheterna, eller dumheterna som vi kallar dem, på hela veckan.
Dark Of Light Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 (redigerat) Blixten slog ner nära mitt hus och snodde mitt internet. De hoppas kunna fixa det i månadsskiftet så jag fick 100 gig mobilsurf att använda så länge. USBsticka till datorn så jag slipper använda luren. 😄 Har inte du blixtlås k9? 😳 Kul att det första jag gjorde när jag nu fått nätet igen var att kolla rapport och skriva här medans. Har ju inte sett på nyheterna, eller dumheterna som vi kallar dem, på hela veckan. Nåja, orsak och verkan. Nötter gör dumheterna, nyheterna förmedlar dem. ☺️ Redigerat 15 juli 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Blixten slog ner nära mitt hus och snodde mitt internet. De hoppas kunna fixa det i månadsskiftet så jag fick 100 gig mobilsurf att använda så länge. USBsticka till datorn så jag slipper använda luren. 😄 Det var ju tur att injte huset brann ner, fast det hade varit kul på ett ytterst perverst sätt. Hur är det annars med förkylning osv? Jag trodde du hade tagit en sån där tremånaderspaus igen.
slejnard Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 😎 Kul att ha träffat en från längsta IRL nu. 😄 Kul att du; Slej, passade på att träffa fler från forat med. Jo riktigt skoj! 😄
Bluddrik Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Bombi bitt och jag går igång på svt 18.30 med en ung stellan skarsgård i huvudrollen.
k9 (oregistrerad) Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Är fri från viruset nu. Tränade ett full träningspass för först gången på en och en halv månad. Men jösses vad jag tappat i stryka märker jag. Men det är ju bara att träna upp den igen. Blixten brukar inte vara ett problem här alls. Bor bara några meter ifrån närmsta teliacentral så det har alldrig arit problem med åskan för mig förut. Men nu slog blixten ner så nära att jag hörde luften fräsa och kände lukten av blixten. Aldrig varit med om en liknade ljud, ljus och lukt upplevelse förut. Satt länga ock bara väntade på att jag skulle höra brandbilar eller se rök. Bombi bitt och jag går igång på svt 18.30 med en ung stellan skarsgård i huvudrollen. Borde se den. Tror inte att jag gjort det. Men det är ju en modernklassiker.
Bluddrik Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 Är fri från viruset nu. Tränade ett full träningspass för först gången på en och en halv månad. Men jösses vad jag tappat i stryka märker jag. Men det är ju bara att träna upp den igen. . Men du så ut att ha ena jäkla överarmar på bilden, och det är huvudsaken.
Dark Of Light Postat 15 juli 2016 Postat 15 juli 2016 (redigerat) Bombi bitt och jag går igång på svt 18.30 med en ung stellan skarsgård i huvudrollen. Varför kallade dem inte den för Bombi Bitt och Bluddrik med en gång? 😳 Vem gillar ni bäst? Redigerat 15 juli 2016 av Dark Of Light
Recommended Posts