Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Johodå! Det var ett trevligt möte med vettiga människor och gott med fika var det! Det får vi göra om nån gång sedan.

Bild kommer! 🙂

Vi skrev samtidigt haha! 😄

Annons
Postat

Alla som vill får komma hem till mig å IRL:a sen 😑

Johodå! Det var ett trevligt möte med vettiga människor och gott med fika var det! Det får vi göra om nån gång sedan.

Bild kommer! 🙂

Vi skrev samtidigt haha! 😄

Yes! 😄

Jo trevligt vare!

Postat

Fikat med neosus IRL! 😮 Riktigt trevlig snubbe 🙂

Å vilken trevlig resa man har fått vara med om. Nu blir det Lycksele å sen hem till byn imorn 🙂

Göttarns gött

Ja, det har låtit väldans gôttigt det där! ☺️
Postat

Å vilken trevlig resa man har fått vara med om. Nu blir det Lycksele å sen hem till byn imorn 🙂

Göttarns gött

Det är en episk längstaodyssé du är ute på. Kom gitarrerna fram?

Postat

[...]

Bild kommer! 🙂

[...]

😄🥰

Postat

Du har aldrig funderat på att byta avatar?

Inte direkt. Det är nog en av de saker som bekymrar mig allra minst här i världen.
Postat

Nja!

13710031_1365886326774363_3616325765404772094_n.jpg?oh=864f9c9fc7a3cb27386d4d92fbcece8d&oe=57E8A10D

Jag står och sover men det gör väl inget! 🙂

🥰

Postat

☺️

Såg ett inslag igår om ett helt gäng muppar som sprang runt stan och fångade saker som inte finns. Näsorna i mobilen med föga förståelse för att den verkliga världen pågår allt jämt med andra människor, bilar mm. Säkert ett kul spel och folk får givetvis spela hur mycket de vill. Men, jag som redan tyckte att det är något tragikomiskt över alla som lever sina liv genom mobilen...

295e3c5.jpg

Postat

Well, det finns två sidor av allting. Jag kan ju exempelvis ta upp det faktum att spelet får människor som annars inte hade rört på sig överhuvudtaget att gå utomhus. Det har även fått människor som har diagnostiserats med depression eller andra typer av psykisk sjukdom att börja ta sig ur sin jobbiga situation. 🙂

Postat

☺️

Såg ett inslag igår om ett helt gäng muppar som sprang runt stan och fångade saker som inte finns. Näsorna i mobilen med föga förståelse för att den verkliga världen pågår allt jämt med andra människor, bilar mm. Säkert ett kul spel och folk får givetvis spela hur mycket de vill. Men, jag som redan tyckte att det är något tragikomiskt över alla som lever sina liv genom mobilen...

295e3c5.jpg

Den där jävla Steve Jobs.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.