Neosus Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Johodå! Det var ett trevligt möte med vettiga människor och gott med fika var det! Det får vi göra om nån gång sedan. Bild kommer! 🙂 Vi skrev samtidigt haha! 😄
slejnard Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Alla som vill får komma hem till mig å IRL:a sen 😑 Johodå! Det var ett trevligt möte med vettiga människor och gott med fika var det! Det får vi göra om nån gång sedan. Bild kommer! 🙂 Vi skrev samtidigt haha! 😄 Yes! 😄 Jo trevligt vare!
Dark Of Light Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Fikat med neosus IRL! 😮 Riktigt trevlig snubbe 🙂 Å vilken trevlig resa man har fått vara med om. Nu blir det Lycksele å sen hem till byn imorn 🙂 Göttarns gött Ja, det har låtit väldans gôttigt det där! ☺️
Bluddrik Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Fikat med neosus IRL! 😮 Riktigt trevlig snubbe 🙂 Å vilken trevlig resa man har fått vara med om. Nu blir det Lycksele å sen hem till byn imorn 🙂 Göttarns gött Det är en episk längstaodyssé du är ute på. Kom gitarrerna fram?
Bluddrik Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Bild kommer! 🙂 Kul. Jag misstänker att ni är rätt lika till utseendet.
CHAE Postat 13 juli 2016 Trådstartare Postat 13 juli 2016 Fikat med neosus IRL! 😮 Riktigt trevlig snubbe 🙂 [...] Johodå! Det var ett trevligt möte med vettiga människor och gott med fika var det! Det får vi göra om nån gång sedan. Bild kommer! 🙂 [...] 😄🥰
Neosus Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Kul. Jag misstänker att ni är rätt lika till utseendet. Nja! Jag står och sover men det gör väl inget! 🙂
Dark Of Light Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 (redigerat) Ja, Slej håller in magen, Neo håller ner blicken. ☺️ Redigerat 13 juli 2016 av Dark Of Light
Pico Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Du har aldrig funderat på att byta avatar? Inte direkt. Det är nog en av de saker som bekymrar mig allra minst här i världen.
slejnard Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Nja! Jag står och sover men det gör väl inget! 🙂 Coola grabbar! 😎 Hade gitarren med men den fick vila!
CHAE Postat 13 juli 2016 Trådstartare Postat 13 juli 2016 Nja! Jag står och sover men det gör väl inget! 🙂 🥰
Dark Of Light Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Det är så här riktiga gitarrhjältar ser ut. Inte så mycket upptill men desto mer barr nertill? 😛
slejnard Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Gott åt vi nyss här på campingen i Norsjö! -silence of the lamb och grillad potatis o bea osv...
slejnard Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Grillspett på lamm alltså! Stannar här ett tag imorn så är vi hemma imorn kväll. Ca 15 mil kvar hem ☺️
Dark Of Light Postat 14 juli 2016 Postat 14 juli 2016 ☺️ Såg ett inslag igår om ett helt gäng muppar som sprang runt stan och fångade saker som inte finns. Näsorna i mobilen med föga förståelse för att den verkliga världen pågår allt jämt med andra människor, bilar mm. Säkert ett kul spel och folk får givetvis spela hur mycket de vill. Men, jag som redan tyckte att det är något tragikomiskt över alla som lever sina liv genom mobilen...
Micke H Postat 14 juli 2016 Postat 14 juli 2016 Well, det finns två sidor av allting. Jag kan ju exempelvis ta upp det faktum att spelet får människor som annars inte hade rört på sig överhuvudtaget att gå utomhus. Det har även fått människor som har diagnostiserats med depression eller andra typer av psykisk sjukdom att börja ta sig ur sin jobbiga situation. 🙂
slejnard Postat 14 juli 2016 Postat 14 juli 2016 De e bra! Tog en tonårssovmorgon o sov till 10.30! ☺️
Bluddrik Postat 14 juli 2016 Postat 14 juli 2016 ☺️ Såg ett inslag igår om ett helt gäng muppar som sprang runt stan och fångade saker som inte finns. Näsorna i mobilen med föga förståelse för att den verkliga världen pågår allt jämt med andra människor, bilar mm. Säkert ett kul spel och folk får givetvis spela hur mycket de vill. Men, jag som redan tyckte att det är något tragikomiskt över alla som lever sina liv genom mobilen... Den där jävla Steve Jobs.
Recommended Posts