Bluddrik Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 😏😄 Vad tycker du om min nya avatar. Nu ska du väl inte behöva blanda ihop mig med nån? Den stora oredan igår märkte du väl ingenting av?
Bluddrik Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 Vad var det för roligt skämt då? Regel 1 A i livet; skratta aldrig åt, och förklara aldrig dina egna skämt.
Dark Of Light Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 ag trodde den kom mycket längre ner i listan efter t ex rid lungt, skjut rakt, tala alltid sanning, lev som du lär samt håll käften och knulla.
Dark Of Light Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 Det kan vara en förklaring till varför en del förhållanden blir så korta? "Glöm inte och gå hem innan ni lägger er flickor" är en annan bortglömd regel. Tack och lov...
Bluddrik Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 Kör ut ungarna till och köpa glass och titta på gässen så får ni lite vuxentid Syrran och jag fick gå i söndagsskolan på 60-talet. Då hade man med sig en peng som man fick lägga i en sparbössa med en ne,,,,,svart pojke på som nickade och tac.....hmm......
slejnard Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 Birsta city är gjort! Över 90 butiker bl.a. Ikea 😑 Jag åt köttbuhlar
Pico Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 Vad tycker du om min nya avatar. Nu ska du väl inte behöva blanda ihop mig med nån? Den stora oredan igår märkte du väl ingenting av? Ugh, jag var här och tänkte läsa och delta men jag bara gav upp... tänkte jag avvaktar tills att det blir lite ordning igen. 😛
slejnard Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 Strax träningsmatch EOn arena i Timrå sen drar vi vidare. Troligast Åsele imorgon! 🙂
CHAE Postat 12 juli 2016 Trådstartare Postat 12 juli 2016 [...] Troligast Åsele imorgon! 🙂 Är det Åsele marknad nu i dagarna eller?
Bluddrik Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 Ugh, jag var här och tänkte läsa och delta men jag bara gav upp... tänkte jag avvaktar tills att det blir lite ordning igen. 😛 Du har aldrig funderat på att byta avatar?
slejnard Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 Är det Åsele marknad nu i dagarna eller? Jo i helgen men då har vi farit! 10-5!
slejnard Postat 12 juli 2016 Postat 12 juli 2016 Vagott! Hör av dig om ni svänger förbi Åsel! Japp är isollefteå nu! Kanske en sväng i junsele djurpark å sen Sollefteå 😄 Nej menar sen Åsele 😑 Kaffepaffe on the road. The right course! Mysturné ☺️ Mmmm ☺️
Dark Of Light Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 En ny dag. Nya möjligheter... Ja, fy fan. Jag nöjer mig med en kpd.
Bluddrik Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Jag var och köpte lite pilsner och på min väg hem hade dom slagit upp ett stånd där dom sålde telefoner med abonnemang. En ung kille dök upp och undrade om jag var intresserad, och jag hörde mig själv replikera; "Jjag hatar smarttelefoner. Jag hoppas att Steve Jobs brinner i helvetet". Vadå grinig gammal gubbe.
Bluddrik Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Det blev lite SJR IRL där, men jag hörde att folk garvade runtomkring så det var väl något så när ok.
CHAE Postat 13 juli 2016 Trådstartare Postat 13 juli 2016 Jag var och köpte lite pilsner och på min väg hem hade dom slagit upp ett stånd där dom sålde telefoner med abonnemang. En ung kille dök upp och undrade om jag var intresserad, och jag hörde mig själv replikera; "Jjag hatar smarttelefoner. Jag hoppas att Steve Jobs brinner i helvetet". Vadå grinig gammal gubbe. Skön inställning 😆 "Smart telefon, dum användare" 🙂
Bluddrik Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Skön inställning 😆 "Smart telefon, dum användare" 🙂 Jag är bara så trött på att komma in i ett rum med flera människor som känner varandra och samtliga sitter och glor i sina telefoner.
slejnard Postat 13 juli 2016 Postat 13 juli 2016 Fikat med neosus IRL! 😮 Riktigt trevlig snubbe 🙂 Å vilken trevlig resa man har fått vara med om. Nu blir det Lycksele å sen hem till byn imorn 🙂 Göttarns gött
Recommended Posts