Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

😏😄

Vad tycker du om min nya avatar. Nu ska du väl inte behöva blanda ihop mig med nån? Den stora oredan igår märkte du väl ingenting av?

Annons
Postat

ag trodde den kom mycket längre ner i listan efter t ex rid lungt, skjut rakt, tala alltid sanning, lev som du lär samt håll käften och knulla.

Postat

Det kan vara en förklaring till varför en del förhållanden blir så korta? "Glöm inte och gå hem innan ni lägger er flickor" är en annan bortglömd regel. Tack och lov...

Postat

Kör ut ungarna till och köpa glass och titta på gässen så får ni lite vuxentid

Syrran och jag fick gå i söndagsskolan på 60-talet. Då hade man med sig en peng som man fick lägga i en sparbössa med en ne,,,,,svart pojke på som nickade och tac.....hmm......

Postat

Vad tycker du om min nya avatar. Nu ska du väl inte behöva blanda ihop mig med nån? Den stora oredan igår märkte du väl ingenting av?

Ugh, jag var här och tänkte läsa och delta men jag bara gav upp... tänkte jag avvaktar tills att det blir lite ordning igen. 😛
Postat

[...] Troligast Åsele imorgon! 🙂

Är det Åsele marknad nu i dagarna eller?

Postat

Ugh, jag var här och tänkte läsa och delta men jag bara gav upp... tänkte jag avvaktar tills att det blir lite ordning igen. 😛

Du har aldrig funderat på att byta avatar?

Postat

Jag var och köpte lite pilsner och på min väg hem hade dom slagit upp ett stånd där dom sålde telefoner med abonnemang. En ung kille dök upp och undrade om jag var intresserad, och jag hörde mig själv replikera; "Jjag hatar smarttelefoner. Jag hoppas att Steve Jobs brinner i helvetet".

Vadå grinig gammal gubbe.

Postat

Jag var och köpte lite pilsner och på min väg hem hade dom slagit upp ett stånd där dom sålde telefoner med abonnemang. En ung kille dök upp och undrade om jag var intresserad, och jag hörde mig själv replikera; "Jjag hatar smarttelefoner. Jag hoppas att Steve Jobs brinner i helvetet".

Vadå grinig gammal gubbe.

Skön inställning 😆

"Smart telefon, dum användare" 🙂

Postat

Skön inställning 😆

"Smart telefon, dum användare" 🙂

Jag är bara så trött på att komma in i ett rum med flera människor som känner varandra och samtliga sitter och glor i sina telefoner.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.