Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fick en lagom hård och rättvis pik om att jag kanske borde gör lite musik istället för att bar prata om det, vilket ju faktiskt är en träffande sanning i mitt fall. 😛

Herrejävlar. Undrar vad han skulle ha sagt till mig?

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Herrejävlar. Undrar vad han skulle ha sagt till mig?

Frågan är snarare vad du skulle sagt om jag bjöd dig på samma felpass framför eget mål. Slej var vänlig i sin "pik". Skulle du varit det, eller skulle S.JR återuppstå? 😱😛
Postat (redigerat)

Någon vaktmästare har glömt kvar belysningen på fotbollsstadion över natten. Resultatet är en invasion av fjärilar/malar över hela planen. ☺️

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Någon vaktmästare har glömt kvar belysningen på fotbollsstadion över natten. Resultatet är en invasion av fjärilar/malar över hela planen. ☺️

Eller är dessa flygfän en del av planen? Han kanske vill sova med fönstret öppet och bor nära den? Då är det ju bättre om alla fygsaker stannar där. Eller så ska han mata sin tama fladdermus såklart.

Zara Larsson klär i cameltoe tights också...

Va? Flyger hon under ljusen med? 😳
Postat

Frågan är snarare vad du skulle sagt om jag bjöd dig på samma felpass framför eget mål. Slej var vänlig i sin "pik". Skulle du varit det, eller skulle S.JR återuppstå? 😱😛

SJR är nog stendöd numera.

k9 (oregistrerad)
Postat

SJR är nog stendöd numera.

R.I.P
k9 (oregistrerad)
Postat

Vilken kanal går den på?

Postat

Jävlar i havet; Slej och kånie är fan lika som bröder! 😮🥰

Postat

Va? Flyger hon under ljusen med? 😳

Näh, men hon sjöng med mummelbyxorna på sig. Man ser läpparna röra sig men man hör inget.

Tack.

Vem vet, han kanske tar och gör en storstilad comeback någon dag?
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jävlar i havet; Slej och kånie är fan lika som bröder! 😮🥰

😮 Är vi? 😕 Tur för mig då. 😄

Näh, men hon sjöng med mummelbyxorna på sig. Man ser läpparna röra sig men man hör inget.

😳😆 :lol: 😆 :lol: Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

EDIT BORT!!!!

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Oj nu buggar forat loss igen. 😳 :blink:

k9 (oregistrerad)
Postat

Skönt att matchen går på 4an så att jag slipper bry mig. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Har ingen TV så jag streamar allt jag vill se.

k9 (oregistrerad)
Postat

Snart OS

Känns ju lite som sådant man höll på med i den senare delen av tonåren.

Nåja, Portugal blev det. Nu blir det sådär tomt som det blir när man följt en turnering ett tag. 🙁

Får se fram emot en kpd imorgon då. ☺️

Snart OS. Kommer bli galet trött på sport då. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Åja det var inte menat som en pik det där! 😄 får stanna längre nästa gång så det hinns jammas! Trevlig pratstund, god pizza å smarrigt kaffe ☺️

Var snarare en pik som jag bäddade för rätt noga. Ibland kan det vara nyttigt att lura andra att säga det man själv vet men behöver någon annan som säger med. 😛

Vore ju galet om du inte träffar Neo nu när då är på en mini-längsta-turné 😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.