Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu ska det kaffas ett tag här med. 🥰 :wub:

Postat

AKFFE!

Jag har möblerat om lite här hemma, flyttat datorn till sovrummet, vilket är en betydligt bättre miljö att musiciera på. Men det får ju konsekvensen att HDMI-sladden från TV:n inte längre når. Så just nu håller jag på och installerar Plex så jag kan streama trådlöst mina filmer till min PS4. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Ställ in TV i sovrumme med istället. Flytta in soffan med så att du kan sitta bekvämt. Sängen kan du ställa i vardagsrummet om den inte får plats. 😉

Postat (redigerat)

Dubbeljapp!

Snickerspaj!

snickerspaj.jpg

Dubbeljapp!

Snickerspaj!

snickerspaj.jpg

Redigerat av Algotezza
k9 (oregistrerad)
Postat

blir korvstroganoff te lunch pd! STRAX! 😑☺️

Oj! Har inte ätit det på minst 20 år nu. Kanske borde testa det igen. 😑
Postat

Idag var det min tur att bjuda på fikabröd... Det blev blandade frallor, ost marmelad, paprika och gurka och ett par kilo apelsiner...

Postat (redigerat)

Oj! Har inte ätit det på minst 20 år nu. Kanske borde testa det igen. 😑

Gör inte det, du kan bli sjuk. 20 år gammal stroganoff... 😳

Nu är det häxjakt på Kommunal tror jag..

😑☺️

Aftonhoran har t o m nedräkning på hur länge Nordstömmaren inte kommenterar det som skett i fuckföreningen. Alltså fackföreningar är ju tandlösa våp nuförtiden. Något borde göra nåt det också när man ändå håller på & granskar. Redigerat av Dark Of Light
Postat

Ja 20 år gammal stroganoff är inte bra.. 😱😊

Skölj ner Stroganoff med Smirnoff.

Put another Putin in...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.