Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nay; Bor du i Norrtälje? Vi hade en sommarstuga i Riala ett tag och så har jag pluggat några terminer på Finsta naturbruksgymnasium (gick inte klart den utbildningen dock) så jag har varit lite i Norrtälje med.

Bodde ju på Värmdö större delen av mitt liv, så det är ju i Skärgården men mera österut om Stockholm istället.

Jag bor ingenstans just nu. Sover på en soffa i studion där jag arbetar. Tvättar kläder hos kompisar/ släktingar. Duschar på Gym. 😑

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Ja just det ja. Vart är det studion ligger? Kommer ihåg att du skrev att du skulle skaffa en förut. Någonstans vid Midsommarkranen har jag för mig. Men det låter ändå inte bekant på något sätt nu när jag skriver det... 😛

Postat

sc79FX1.gif

En unik chans att bli ägare till detta spännande objekt!

Pittoreskt läge i trevligt område med många kommersiella

utvecklingsmöjligheter för den entusiastiska entreprenören eller

pillertrillaren. Bra grannar och skyddat läge.

Endast lite småfix kvar.

k9 (oregistrerad)
Postat

sc79FX1.gif

Endast lite småfix kvar.

😮 Vill ha! 😏
Postat

sc79FX1.gif

Endast lite småfix kvar.

Är det en sån där resande irländsk renoveringsman där i fönstret?

k9 (oregistrerad)
Postat

Blev det några pics tagna?

Yepp! Sjels medresande tog någon bild.
k9 (oregistrerad)
Postat

Nej, det är den omåttligt nöjda kunden efteråt.

Eller tomten på loftet som gick vilse. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Fotbolls final idag. Kan hända att Portugal tar den?

Vilka möts?
Postat

Ja just det ja. Vart är det studion ligger? Kommer ihåg att du skrev att du skulle skaffa en förut. Någonstans vid Midsommarkranen har jag för mig. Men det låter ändå inte bekant på något sätt nu när jag skriver det... 😛

Nope. Solna 😑

Postat

Fotbolls final idag. Kan hända att Portugal tar den?

Frankrike är stora oddsfavoriter, men portugal har varit bättre än man brukar defensivt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nope. Solna 😑

Jo så var det ja. Är galet dålig på att hålla koll på sådant, sorry!
k9 (oregistrerad)
Postat

Frankrike är stora oddsfavoriter, men portugal har varit bättre än man brukar defensivt.

Frankrike hemma tror jag på, men det är en gissning som inte baseras på någon kunskap om fotboll alls. Kan typ alla regler men inget om lag osv.
Postat

Ja, jag tycker att dessa matcher har varit enorm svårtippade generellt. Passionen och glöden samt ren tur kan ibland övertrumfa ren skicklighet. Se bara på Island eller Wales. Det blir en spännande drabbning. Det som också slår mig är frånvaron av terrorattackerna. Det var det enda som pratades om då i början av turneringen, sedan kom huliganerna och stal showen en smula. Hoppas verkligen att de inte sparat det bästa till sist. Effektiv underrättelsetjänst både i Belgien och Frankrike verkar det som.

Postat

Jag kan allt om ingenting!

Och ingenting kan jag mycket om!

Om allt kan mycket om mig är lite ingenting!

Ingen kan allt om ....eeeeh...

🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Frankrike har nog en bra antiterror verksamhet om de även använder sig av militären. De har ju även de haft en massa kolonistater för inte allt så länge sedan. Vet att de tränar med en massa militära grupper runt om i världen.

k9 (oregistrerad)
Postat

13654371_1363675593662103_3253378441907848553_n.jpg?oh=0e64a9d812663c844a7e2f403b97937c&oe=57E9091C

Ser ut som att jag tänker gifta mig med kaffekoppen där. 😊

Snodde den från Slejs FB. 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag kan allt om ingenting!

Och ingenting kan jag mycket om!

Om allt kan mycket om mig är lite ingenting!

Ingen kan allt om ....eeeeh...

🙂

Jag vet, att jag vet, att jag ingenting vet. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Fördelen med att träffa en annan musiker är ju att man alltid kan falla tillbaks på musiken som samtalsämne. Men det behövdes inte alls någon nödlösning i den formen, känner jag. Tvärtom så var det ett trevligt möte med en bekant som skulle kunna bli en vän, kände jag. Eftersom vi ju skrivit så mycket här så känner man ju vanarndra lite, även om folk inte alltid är IRL som de är på nätet. Fick en lagom hård och rättvis pik om att jag kanske borde gör lite musik istället för att bar prata om det, vilket ju faktiskt är en träffande sanning i mitt fall. 😛

Det slutade snarare i att vi kom överens om att försöka ses igen och dessutom försöka få med lite mer folk på en IRL då. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Tror att hans Louice tog någon mer bild. Får se om den dyker upp här senare med.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.