Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Intressant sväng som polismorden i Dallas tog. Hoppas det nya samförståndet består och även innefattar svarta och andra minoritetsgrupper. 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

En miljon?

Tänkte gå med på en smiley men en miljon smileys funkar det med.
Postat (redigerat)

Tänkte gå med på en smiley men en miljon smileys funkar det med.

När helvetet fryser till is.

Redigerat av Bluddrik
k9 (oregistrerad)
Postat

Oj vilken reaktion jag fick på ett svar i storforat med.. var jag verkligen så dryg i det svaret?

k9 (oregistrerad)
Postat

Öh! Nu svarade en annan "användare" i samma tråd men det är inte samma namn på den som startade tråden.... ?

Postat

Öh! Nu svarade en annan "användare" i samma tråd men det är inte samma namn på den som startade tråden.... ?

Här har vi överseende med det där.

k9 (oregistrerad)
Postat

Blev osäker på om det var samma person eller om det tagits bor ett inlägg so majg missade helt.

Postat

Ja det är oerhört lätt att saker missförstås i skrift. Skämtsamma tonlägen eller ironi t ex tenderar att försvinna helt och vikten av att verkligen uttrycka sig väl blir väldigt tydlig i speciellt forum. Dessa smileys hjälper ju en hel del. Det är så lätt den halkar snett sa flickan.

Kpd.

k9 (oregistrerad)
Postat

Morn! Blidde vist till att sova länge idag. Måste skynda mig ut med hundarna nu, säger de.

k9 (oregistrerad)
Postat

Skönt väder idag. Varken kallt eller varmt. 😄

Men nu kaffe! 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Milda makter, hundar pratar.

Mamma Mia! Hundar prata med röven! Luktar inte gott när hudar gör ifrån sig. ☺️
k9 (oregistrerad)
Postat

Hmmm menade inte det sista som en kommentar på DoL då alltså. 😛

Postat

Fint! inte varje dag man ser ett sovrum med inspektionsfönster heller nuförtiden.

Såg att forskarna har uppfunnit genomskinligt trä nu. Bra om man vill göra ett norrlandsfönster.

k9 (oregistrerad)
Postat

Sådär ja! Nu har man träffat Slej IRL med. 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Fint! inte varje dag man ser ett sovrum med inspektionsfönster heller nuförtiden.

Viktigaste detaljen på hela huset ju. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

För det där priset kan du knappt få en liten enrummare, i Norrtälje.

Funderat på en sommarstuga i de trakterna däremot. 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Nay; Bor du i Norrtälje? Vi hade en sommarstuga i Riala ett tag och så har jag pluggat några terminer på Finsta naturbruksgymnasium (gick inte klart den utbildningen dock) så jag har varit lite i Norrtälje med.

Bodde ju på Värmdö större delen av mitt liv, så det är ju i Skärgården men mera österut om Stockholm istället.

Redigerat av k9
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.