Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Såg att Slej köpte lite knäckebröd på fejjan. ☺️

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu är väggen nere förresten. Ser knasigt ut när man ser ytterväggen genom ett lager plast. Gjorde som ett litet tält där luftafvuktaren får stå och gå tills det ser torrt och fint ut. Var inte helt kul att skrubba och spraya möglet med en så begränsad rörelsefrihet. Kändes som att möglet blev mera hotfullt och kunde anfalla vilken sekund som helst. Skönt att duscha efteråt och att bara slänga skyddsoverallen jag hade på mig medans jag låg i strid mot möglet.

k9 (oregistrerad)
Postat

Vad sega ni är idag då! VAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

k9 (oregistrerad)
Postat

Hualigen! Hemsk film.

k9 (oregistrerad)
Postat

Får se när kommunen kommer att asfaltera min infart med. De skulle gjort det förra sommaren efter arbete de gjorde där, men det blev inte så. Väntar på att de hör av sig men börjar tröttna nu. Får nog ge dem en känga nästa vecka. 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Annars hör man mycket om folk som bara dyker upp och spontanasfalterar.

😛

Ja, har du tur så råkar du ut för sådana, de kan laga tak och se fel som knappt finns också.

😛
Postat

Ja, har du tur så råkar du ut för sådana, de kan laga tak och se fel som knappt finns också.

Men när de är klara med jobbet ser man dom.

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Har ju missat STCC nu när jag varit förkyld. Då har jag några timmar att göra nu. Skönt med SVT-Play ibland.

k9 (oregistrerad)
Postat

Tråkigt första heat på STCC dock. 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om man skulle leta efter minigolf att glo på istället. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Lyckades vist lura in Slej på Clas Ohlssons fynd avdelning. Hoppas att jag inte får notan därifrån skickad hem till mig bara. 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

😆

300kr kostade det vi köpte! 🙂

Pheew! Det har jag råd med. 😆
k9 (oregistrerad)
Postat

Tippar att vi är i Ludvika efter lunch nån gång imorn

Ska vi ses på en lunch då? Du borde ju käka en el Pazo när du är här.. 😏😆
k9 (oregistrerad)
Postat

Fast kinakrogen här är gymma på all mat med. Lökbiffen och plankan är riktigt bra där med. 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Kan vi göra. Vet inte exakt tid. Ca 13-14

Låter bra. Ska ni förbi Luosastugan så tar det ju tid med. Men vi kan ju höras imorgon då.
k9 (oregistrerad)
Postat

Men vad ska man äta idag då? Kycklingsoppa? Kycklinggryta? Pyttipanna? Köttsoppa? Snorkrå.... 😱😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Blev pyttipanna idag. Så nu slipper ni undra över det. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Då får ni ta en groupie och ladda upp.

Medaljer i em.

Vad betalar du för det?
k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om man skulle försöka somna ett par timmar nu... 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.