k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 (redigerat) Slej; Åker ni hit så åker ni förbi Clas Ohlsson (i Insjön/Leksand) där man kan fynda nedsatta varor i fyndhörnan och Musikcetner (Borlänge) som är norra Sveriges största musikaffär, tydligen. Inga spännande turistmål men kan ju vara intressant om vädret är dåligt och man råkar åka förbi där ändå. 😉 Redigerat 8 juli 2016 av k9
Bluddrik Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Skönt att det är fredagseftermiddag så att besikningsgubben var snabb och effektiv. Men jag antar att han kostar mer i timlön än det kostar att riva och återbygga en vägg iofs, så han kanske inte behöver vara så noga. 😏 Var du inte inne på att sälja huset ett tag, eller minns jag fel?
k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 (redigerat) Jo jag skulle fortfarande vilja sälja. Men för att jag ska ha råd så måste de slopa reaskattevinsten först. Vill bygga ett litet Attefallshus att bo i och ett stort garage för att ha studion i. Skulle jag få behålla hela värdet för huset så så vet jag exakt vart jag skulle kunna köpa en tomt och bygga på. Redigerat 8 juli 2016 av k9
slejnard Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Ska kolla upp det knie! 😄 Jo resan är grymt trevlig pluttrix. Åker troligast förbi knie å fikar me han på stan 🙂
Bluddrik Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Ska kolla upp det knie! 😄 Jo resan är grymt trevlig pluttrix. Åker troligast förbi knie å fikar me han på stan 🙂 Då hoppas man på bilder,
k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Finns det ingen kaffeaffär? 😲 Jo de har en bra i Borlänge som säljer mjöd med. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Då hoppas man på bilder, Ska jag ta på mig känningen du skickade med? 🥰 Eller det kanske var Neo som skickade den... blev osäker nu. 😊
k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Tänker riva en vägg och plasta och starta luftavfuktare nu. Orka vänta tills de hittar hantverkare nu under sommaren. 😐 Tur att man har skyddsmask och en overall att dra på sig. Fick från Ocab när vi hade en besiktning och det var både rök och fukt efter branden. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Tänker mata och rasta mina hundar nu. De orkar inte vänta på att jag ska riva en vägg, tydligen. 😛
Dark Of Light Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Pluttrix?! Aaaawwww.... 🥰 Det låter som en av de mer okändare karaktärerna ur ett Astérix album.
Neosus Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Ska jag ta på mig känningen du skickade med? 🥰 Eller det kanske var Neo som skickade den... blev osäker nu. 😊 Klänning? 😳 Nä det var nog Slej! 😛😄
k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Klänning? 😳 Nä det var nog Slej! 😛😄 Jo de låter låter ju troligt. Eller så kanske det inte var någon klänning som någon skickade någonstans alls? 😮 Men vad var det då som ingen skickade, vem var det som inte skickade och vart skickades det som inte skickades någonstans? 😳 Mysteriet tätnar. 😏
Bluddrik Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Det låter som en av de mer okändare karaktärerna ur ett Astérix album. Bättre än pudelrock i alla fall.
Dark Of Light Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Bättre än pudelrock i alla fall. Funderade du på det namnet först?
k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Trodde att det skulle bli dåligt väder här med et tag. Hörde åska men slapp regn tydligen. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Tydligen bara en skytt som sköt poliserna i Dallas. En före detta soldat och krigsveteran. Blir intressant att se vart det hela leder.
Dark Of Light Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Känns som en ortodox metod av polisen att spränga ildådaren. Manligt måhända men ovanligt.
Neosus Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Det är kanske bättre att grilla korv med kriminaliteten. 😱😑☺️😲😕😳😊😏
Dark Of Light Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Krimkorv! Nu i familjeförpackning för förorten, vagott! Näeh, jag är inte mycket för snack när the chips fall down och jag gillar chips. Oftast brukar ju avtryckarfingret vara aktivt i dylika situationer mot de onda. En bombdjävel kändes i och för sig trendigt och väldigt inne men jag har aldrig hört talas om en dylik polisiär taktik förut. Nåja, funkar det så funkar det, d e d d gör.
Neosus Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Är det oskyldiga som drabbas är det ju inte rätt. Jag tycker nog att amerikanska polisen är lite för snabb på avtryckarn men å andra sidan så är banditerna rätt så snabb oxå. Svårt det där! Skjuta eller att bli skjuten, det är frågan!
k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Krimkorv! Nu i familjeförpackning för förorten, vagott! Näeh, jag är inte mycket för snack när the chips fall down och jag gillar chips. Oftast brukar ju avtryckarfingret vara aktivt i dylika situationer mot de onda. En bombdjävel kändes i och för sig trendigt och väldigt inne men jag har aldrig hört talas om en dylik polisiär taktik förut. Nåja, funkar det så funkar det, d e d d gör. Klart att de bombade honom. Hur skulle de annars kunna mörka att han var NSA agent? 😑
Recommended Posts