Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

😆

Vet du varför man loggar in som anonym?

Nä. Det har jag aldrig förstått. Har däremot fått skäll när jag klagat på detta fenomen. Upplys mig.

Upplys mig.

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Annat var det förr.

Ju mera förr desto bättre. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Upplys mig.

Det är en kvarleva ifrån den tid då vi jagade PT på riktigt. Många fler var aktiva i längsta då, så några av oss började "smyga" här. Ibland satt man bara och räknade inläggen för att posta ett inlägg som en "sniper" och ta inlägget som andra redan tävlade om i tråden. 😉
Postat

Lite lustigt att Åkesson sa att man ska få skjuta folk med järnrör med. Tihi! ☺️

Mm, den var sjukt rolig. xD

Postat

Ja. Definitivt.

... och i den andan vill jag påpeka att han faktiskt för en gångs skull tycker som jag. Man ska få skjuta hotfulla personer med järnrör.

Morn!

Morn ☺️
Postat

[...]

Åkesson kan fara åt helvete.

[...]

...i all evinnerlighet, amen!

Postat

God morgon förresten! Även om jag fan inte vet vad som är gott med den. 😏 *morr*

Vad är det nu då? 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Spännande! Får hit en gubbe som ska kolla på möglet på nedervåningen här idag. Kollade lite själv och tycker det ser illa ut. Drygt om de måste renovera och jag måste bo någon annan stans igen. Har ju precis nått den gräns där jag faktiskt bott mer i huset än jag bott någon annanstans för att huset renoveras. 😠

Men man får ju hoppas på att det bara går att sanera och bo kvar här medans de gör det. 🙂

Men nu en kopp kaffe så blir världen genast underbar igen. 🥰

Postat

Själv är jag mera förbannad på reinfeldt som är ute och pladdrar igen. Han har ställt till så in i helvete mera skada än åkesson.

k9 (oregistrerad)
Postat

Minns att det var speciellt viktigt vid jämna sidnr. Eller t ex 666 eller aktuellt år mm.

Även inläggsnummer var något som många jagade. Vilka vettiga saker att göra. Varför gör inte alla det? 😲
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.