Bluddrik Postat 7 juli 2016 Postat 7 juli 2016 😆 Vet du varför man loggar in som anonym? Nä. Det har jag aldrig förstått. Har däremot fått skäll när jag klagat på detta fenomen. Upplys mig. Upplys mig.
k9 (oregistrerad) Postat 7 juli 2016 Postat 7 juli 2016 Annat var det förr. Ju mera förr desto bättre. 😑
Dark Of Light Postat 7 juli 2016 Postat 7 juli 2016 Ja, d var d d. Så mycket bra fotboll med så många jämna lag.
Bluddrik Postat 7 juli 2016 Postat 7 juli 2016 Gillar inte ronaldo, men hoppas att grodätarna får stryk i finalen.
Bluddrik Postat 7 juli 2016 Postat 7 juli 2016 Det vore kul om slejnard kunde göra ett hemma hos reportage hos K9.
k9 (oregistrerad) Postat 7 juli 2016 Postat 7 juli 2016 Upplys mig. Det är en kvarleva ifrån den tid då vi jagade PT på riktigt. Många fler var aktiva i längsta då, så några av oss började "smyga" här. Ibland satt man bara och räknade inläggen för att posta ett inlägg som en "sniper" och ta inlägget som andra redan tävlade om i tråden. 😉
Dark Of Light Postat 7 juli 2016 Postat 7 juli 2016 Minns att det var speciellt viktigt vid jämna sidnr. Eller t ex 666 eller aktuellt år mm.
Dark Of Light Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Morn´ Det var väldigt vad de skjuter poliser over there.
Micke H Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Lite lustigt att Åkesson sa att man ska få skjuta folk med järnrör med. Tihi! ☺️ Mm, den var sjukt rolig. xD
Dark Of Light Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Ja. Definitivt. ... och i den andan vill jag påpeka att han faktiskt för en gångs skull tycker som jag. Man ska få skjuta hotfulla personer med järnrör. Morn! Morn ☺️
Micke H Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Jag vill ha ett skjut med en person med ett stort järnrör.
CHAE Postat 8 juli 2016 Trådstartare Postat 8 juli 2016 [...] Åkesson kan fara åt helvete. [...] ...i all evinnerlighet, amen!
Micke H Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 God morgon förresten! Även om jag fan inte vet vad som är gott med den. 😏 *morr*
CHAE Postat 8 juli 2016 Trådstartare Postat 8 juli 2016 God morgon förresten! Även om jag fan inte vet vad som är gott med den. 😏 *morr* Vad är det nu då? 😲
Dark Of Light Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Kaffe och get 😳 För lite nupp. 😊 😑 Kaffe på campingen 😑 Låter bra! Allt utom campingen.
k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Spännande! Får hit en gubbe som ska kolla på möglet på nedervåningen här idag. Kollade lite själv och tycker det ser illa ut. Drygt om de måste renovera och jag måste bo någon annan stans igen. Har ju precis nått den gräns där jag faktiskt bott mer i huset än jag bott någon annanstans för att huset renoveras. 😠 Men man får ju hoppas på att det bara går att sanera och bo kvar här medans de gör det. 🙂 Men nu en kopp kaffe så blir världen genast underbar igen. 🥰
Bluddrik Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Själv är jag mera förbannad på reinfeldt som är ute och pladdrar igen. Han har ställt till så in i helvete mera skada än åkesson.
k9 (oregistrerad) Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Minns att det var speciellt viktigt vid jämna sidnr. Eller t ex 666 eller aktuellt år mm. Även inläggsnummer var något som många jagade. Vilka vettiga saker att göra. Varför gör inte alla det? 😲
Bluddrik Postat 8 juli 2016 Postat 8 juli 2016 Morn´ Det var väldigt vad de skjuter poliser over there. Dom verkar ha tagit gärningsmän levande, men jag har inte sett någonstans vad det är för figurer.
Recommended Posts