Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Låter gott. Kaffe är liv.

Inte liv här än. Inte kaffe här än. Snart kaffe. Då liv. Godmorgon.... snart. 😐
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Så bjöd jag vist in DoL på en delad PT med. 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu kaffe och liv! 🥰

G´morrn! 😎

k9 (oregistrerad)
Postat

Den moraliska finalen idag.

Jasså?

Fan. Näsblod. Det har du väl i alla fall inte K9?

Nej det brukar jag inte ha ofta alls. Men varför undrar du det? 😳

Lät ju nästan som ett hot. 😛

Postat

Nej det brukar jag inte ha ofta alls. Men varför undrar du det? 😳

Lät ju nästan som ett hot. 😛

Jag är tämligen ofarlig numera. Tänkte som DoL att du har mängder av krämpor. Då kan det ju va skönt att konstatera att det är nåt man slipper.

Själv förstörde jag slemhinnorna i kran med nässpray en gång i världen. Numera får jag inte näsblod så ofta, men luktsinnet är helt klart försämrat.

Slemhinna är ett jävla äckligt ord fö. Människan är en besynnerlig konstruktion.

k9 (oregistrerad)
Postat

Kul med Focusrites support att jag får ett svar om dagen. Hinner bli en massa musik jag missar att spela in i denna takt. Men jag har upptäckt att jag måste öva mer på gitarr då jag tappat en hel del av den tekniken jag en gång haft. Så jag får väl göra det i väntan på nästa OS.

Postat

Själv förstörde jag slemhinnorna i kran med nässpray en gång i världen. Numera får jag inte näsblod så ofta, men luktsinnet är helt klart försämrat.

Slemhinna är ett jävla äckligt ord fö. Människan är en besynnerlig konstruktion.

Oj, var du beroende eller vad hände?
Postat

Oj, var du beroende eller vad hände?

Jag är ju pollenallergiker av stora mått, och det här var innan det var allmänt känt att sån här spray kunde va skadlig för en. Jag kom på det själv och slutade. Numera har jag inte alls samma problem med rinnande kran. Jag vet inte om det beror på att pillrena har blivit bättre eller något annat.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo det är vanligt att man förstör sina slemhinnor om man använder för mycket nässpray. 🙁

Postat (redigerat)

Ja och en del blir beroende av det. Lätt hänt man man inte passar sig. Sedan finns det ju nässpray för pollenallergiker också. Nu kom jag tänka på Hassans klassiska telefonbus där Luuk ringer upp en affär och vill byta ut sin felinköpta schampo "för fett hår" mot en flaska "mot fett hår". Obetalbart, har postat den förut men...

https://www.youtube.com/watch?v=Li-c2UuvZus

Som inbiten nuppolog tänker jag mig annars ett redskap mot fêtthår såhär...

1595-4-shaismoothrakhyvelfront.jpg

Redigerat av Dark Of Light
k9 (oregistrerad)
Postat

Nice! Det är bara att ringa så får vi ses på en köpp kaffe iallafall. 😎

k9 (oregistrerad)
Postat

Vore ju extra kul för Frankrike att vinna på hemmaplan. De borde ju vara extra taggade pga det. Men samtidigt så borde ju Tyskland tycka att det är extra kul att slå dem. Men eftersom jag inte kan fotboll så bra så kan jag bara komma med en gissning. Tror jag att det kommer att avgöra i fjärde perioden. Förmodligen så kan stegfel vara avgörande med.

😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Skönt att Slej tog med sig solen till dalarna med. Grymt skönt väder idag. 😎

Postat

Ja detta är extremt svårtippat. Det finns ju som jag tidigare sagt saker som ren skicklighet kontra passion, för att inte nämna tur/otur som är med som en joker i spelet. Tyskland är bättre på pappret Frankrike är inte långt efter. Ska jag nu gissa då så säger jag inget. Så svårt är det. D e d d e.

Tyskland drar jag till med ändå´rå.

Skönt att Slej tog med sig solen till dalarna med. Grymt skönt väder idag. 😎

Det har varit extremt fint här också i ett par dagar nu. 😎
k9 (oregistrerad)
Postat

Lite lustigt att Åkesson sa att man ska få skjuta folk med järnrör med. Tihi! ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Hoppas lite på Frankrike efter alla attentat och skit de råkat ut för. Tänker faktiskt kolla på fjollbollen idag. Tror att det kan bli en underhållande batalj trots att jag inte är så intresserad av denna sport.

Postat

Lite lustigt att Åkesson sa att man ska få skjuta folk med järnrör med. Tihi! ☺️

😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Blir en påse lättsaltade medans jag glor med. 🥰

Postat

Han verkade faktiskt garva lite åt sig själv där.

Jag tror på tyskland, apropå ingenting.

k9 (oregistrerad)
Postat

Så där ja! Nu är de på upploppet.

Han verkade faktiskt garva lite åt sig själv där.

Jag tror på tyskland, apropå ingenting.

Han såg ju duktigt generad ut med dock. 😆 :lol: 😆
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.