k9 (oregistrerad) Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Du har konstig smak på brudar, du. ☺️ Är väldigt kräsen bara. Gillar kvinnor mer en tjejer om jag ska vara ärlig. ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu..
k9 (oregistrerad) Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. Hoppas att Focusrite har en lösning åt mig snart. Blir galen av att varken kunna träna eller spela in just nu.. 😳
Dark Of Light Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 (redigerat) :-O Jorå. En del gillar sina kvinns gamla, bittra och fula. Redigerat 6 juli 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 O_o Jorå. En del gillar sina kvinns gamla, bittra och fula. En del gillar sina flickor små oerfarna och osexiga.
Bluddrik Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Messi dömd till 21 månaders fängelse villkorligt, för skattebrott.
k9 (oregistrerad) Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Messi dömd till 21 månaders fängelse villkorligt, för skattebrott. 😮
Dark Of Light Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Ja jag såg domen tidigare idag. Så kan det gå. Han skyller på sin far.
Bluddrik Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Ja jag såg domen tidigare idag. Så kan det gå. Han skyller på sin far. Jo. Han kan skylla på vem han vill. Jag tycker att det är botten och att han kommer jävligt lindrigt undan. Men han kanske är som en liten pojke som gör som pappa säger?
k9 (oregistrerad) Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Fast jag gillar ju inte tanter heller. För att återknyta till det viktiga samtalet i tråden. 😑
Bluddrik Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Fast jag gillar ju inte tanter heller. För att återknyta till det viktiga samtalet i tråden. 😑 Nä. Men vad blir det när man blir mer och mer farbror? Nu har jag tappat bort din ålder.
Bluddrik Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Blev sjukskriven tom oktober av dr abdul. Man har definitivt bra chans att träffa riktigt udda personer om man bokar en läkartid eller knallar in i ett lärarrum.
Dark Of Light Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 (redigerat) En del gillar sina flickor små oerfarna och osexiga. Förvisso men de brukar ju kallas för något också... var det dagispersonal..? eller var det islamistiska terrorister? Tänk vad blåste de blir, oskulder är djävligt överskattade. Jo. Han kan skylla på vem han vill. Jag tycker att det är botten och att han kommer jävligt lindrigt undan. Men han kanske är som en liten pojke som gör som pappa säger? Läste någonstans att fadern skötte affärerna och Messi drog in pengarna. Det finns tydligen en sådan klausul i Spansk lag som möjligör villkorligt i dessa lägen. En grej till och han får rött kort? 😑 😑 Blev sjukskriven tom oktober av dr abdul. Man har definitivt bra chans att träffa riktigt udda personer om man bokar en läkartid eller knullar in i ett lärarrum. 😳 Redigerat 6 juli 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Jag är 40 bast. Men inte gubbsjuk än. 😑 Blev sjukskriven tom oktober av dr abdul. Man har definitivt bra chans att träffa riktigt udda personer om man bokar en läkartid eller knallar in i ett lärarrum. Jo läkare är ofta udda i sig.
Bluddrik Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Jag är 40 bast. Men inte gubbsjuk än. 😑 Är du så jävla gammal? Pojkvasker.
Dark Of Light Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Jag är 40 bast. Men inte gubbsjuk än. 😑 Vilken tur att du inte skulle plågas av det också. Portugal - Wales rysaren ikväll. Zpännande.
Neosus Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Behöver jag säga KPD på de? Nä... då säger jag de! KPD!! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Har kaffat mig lite för mycket känner jag. Rastlös och förkyld är ingen bra kombo. 😏😑
Dark Of Light Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Mora ☺️ It´s Teh Slej Swäädisch Tåår. Nu är Helikopter Mowgli i TV igen men snart är det hyperspännande fotboll! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Undrar om man skulle se på fjollbollen kanske? 😏
Dark Of Light Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 (redigerat) Hjólhestaspyrna!!! Redigerat 7 juli 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 6 juli 2016 Postat 6 juli 2016 Somnade på soffan. Får krypa till sängen nu. G'natt!
Recommended Posts