Gäst Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 skit det regnar idag i umeå. men då tvättar jag, och myser.
Dark Of Light Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 (redigerat) Man börjar meningar med versaler, i dagligt tal även kallat, "stor bokstav". Samma gäller efter punkt. Namn tarvar det samma. Jag är också tveksam till användningen av ett kommatecken innan ett "och". Det kan också för en del uppstå tveksamheter kring din meningsuppbyggnad. Ordföljden kan skapa tvivel om den beskrivna situationen. Om det verkligen är sant att det regnar skit i Umeå och om du då förnöjt tvättar det? Förvirring kan uppstå. Annars en fin beskrivning av din situation idag men försök tänk på versalerna jag nämnde tidigare och ordföljden i dina vidare diskbänksrealistiska beskrivningar. Var heller inte blyg över att förkunna ev. PT! Kpd. 😑 DoL Leg. nuppolog. Redigerat 2 juli 2016 av Dark Of Light
Memphis Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 (redigerat) Hej! 😮 😕 Har saknat er krappar 🥰 När jag var liten var det min största dröm att kunna läsa andras tankar. Men efter Facebook så inser jag att det inte är värt det. 😆 Indeed. Redigerat 2 juli 2016 av Memphis
Memphis Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Hej Bluddrik. 😄 Nytt Nickname alltså, vad har du hittat på nu då ☺️ Hur är det?
Memphis Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Vi vann inte Svensktoppen i Malmö. Nåja! Men vi har över 300.000 hits på spottan, vilket är kul!! https://open.spotify...nGps3QCRh7mYCdX Grattis till framgångarna Nay! ☺️
Dark Of Light Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Hej Meph!!! Hur går det med livet och kärleken? ☺️
Dark Of Light Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Och hur får man slut på detta stenkastande mm? Går man in polisiärt på allvar kanske det blir riktiga kravaller av det. Ja klart är att det finns mycket och göra på många plan med jobb och hopp men en polisiär utrensning är nog ett måste initialt. Den kravallsmällen får man ta, har svårt att se någon annan lösning.
Bluddrik Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Man börjar meningar med versaler, i dagligt tal även kallat, "stor bokstav". Samma gäller efter punkt. Namn tarvar det samma. Jag är också tveksam till användningen av ett kommatecken innan ett "och". Det kan också för en del uppstå tveksamheter kring din meningsuppbyggnad. Ordföljden kan skapa tvivel om den beskrivna situationen. Om det verkligen är sant att det regnar skit i Umeå och om du då förnöjt tvättar det? Förvirring kan uppstå. Annars en fin beskrivning av din situation idag men försök tänk på versalerna jag nämnde tidigare och ordföljden i dina vidare diskbänksrealistiska beskrivningar. Var heller inte blyg över att förkunna ev. PT! Kpd. 😑 DoL Leg. nuppolog. Ett Oxfordkomma.
Bluddrik Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Hej Bluddrik. 😄 Nytt Nickname alltså, vad har du hittat på nu då ☺️ Hur är det? Jag kan inte fatta att alla vet att det är jag direktJag har problem med min dator vilket innebär att jag inte kommer in med nåt gammalt nick. Nu kör jag på en gammal dator och då ......ja det vete fan hur det gick till, men nu heter jag Bluddrik. Tänker gå tillbaka till DG om det går längre fram
Bluddrik Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Annars är det väl i alla fall halvskapligt. Har du börjat plugga musik än, om du nu inte har loggat ut på ett halvår igen?
Dark Of Light Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 (redigerat) Ett Oxfordkomma. Ja visst men in svenskan används inte dylika. Redigerat 2 juli 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Jag kan inte fatta att alla vet att det är jag direktJag har problem med min dator vilket innebär att jag inte kommer in med nåt gammalt nick. Nu kör jag på en gammal dator och då ......ja det vete fan hur det gick till, men nu heter jag Bluddrik. Tänker gå tillbaka till DG om det går längre fram Det syns på handstilen. Jag har vant mig vi Bluddrik nu. Funderar på att sluta referera till dig som DG och bara nöja mig med ett enkelt B. Bra eller anus? Du glömde en punkt. 😆
Bluddrik Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 (redigerat) Ja visst men in svenskan används inte dylika. Dumheter. Jag använder dom ju. Jag har nu sett att det även kallas Harvardkomma,och duger det det för Harvard och Oxfoord duger det för mig. Däremot brukar jag inte använda dom när det handlar om uppräkningar. Redigerat 2 juli 2016 av Bluddrik
Neosus Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Jag har lärt mig att man inte behöver komma före och. Fast om man kommer före så kan man inte göra annat. 😮 x2
Neosus Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Jag har lärt mig att man inte behöver komma före och. Fast om man kommer före så kan man inte göra annat. 😮 x2 BAJSFORUM! BAJSFORUM!
Dark Of Light Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 😳😐 ja 😑 Dumheter. Jag använder dom ju. Jag har nu sett att det även kallas Harvardkomma,och duger det det för Harvard och Oxfoord duger det för mig. Däremot brukar jag inte använda dom när det handlar om uppräkningar. Vad är Oxfoord?
Dark Of Light Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Pluttrik 😄 Shutrik 😳 Fuckit 😑 Fotboll idag. Tyskland - Italien. 😳
slejnard Postat 2 juli 2016 Postat 2 juli 2016 Vars försvann inlägget 😳 Jag skrev: nej det står spön i backen!!!
Recommended Posts