k9 (oregistrerad) Postat 1 juli 2016 Postat 1 juli 2016 Mörra! Ska nog somna om igen. 😐 Har feber igen. Blir att gå till doktorn på eftermiddan och se om de kan hjälpa mig eller om jag får kriga vidare i samma takt ett tag till. 🙁 Extra tråkigt när så många som flyttat från Ludvika är här på besök samt att jag är bjuden på bröllop i helgen. Men det är inge kul att smitta folk så jag avstår besök och besökare under helgen med. 😐 Men tur att man har Netflix och är så trög att man inte kommer ihåg ett enda avsnitt av Mythbusters, så att man kan glo på flera säsonger igen nu. 😄
Dark Of Light Postat 1 juli 2016 Postat 1 juli 2016 (redigerat) ☺️ Kul att du försöker se de positiva aspekterna av din sjukdom. Dock inte roligt att du är sjuk. 🙁 Såg det absolut sista avsnittet av just Mythbusters för någon månad sedan, det small som väntat rätt mycket. Krya på dig keinaijn och kpd! ☺️ Busregn och grått idag. Redigerat 1 juli 2016 av Dark Of Light
k9 (oregistrerad) Postat 1 juli 2016 Postat 1 juli 2016 Jösses vad det var skönt att sova. Tror att jag jag ska somna om och vila mig frisk snarast. Skönt med en promenad i regnet var det också dock. 🙂 :)
Bluddrik Postat 1 juli 2016 Postat 1 juli 2016 Blir det nuppa? Blir det tupplur? Jag nöjer mig med fortsatt sjukskrivning.
Micke H Postat 1 juli 2016 Postat 1 juli 2016 När jag var liten var det min största dröm att kunna läsa andras tankar. Men efter Facebook så inser jag att det inte är värt det.
Dark Of Light Postat 1 juli 2016 Postat 1 juli 2016 Lurnupp. Typ solochvår. 😆 :lol: Ja, exakt d e d d e!
k9 (oregistrerad) Postat 1 juli 2016 Postat 1 juli 2016 När jag var liten var det min största dröm att kunna läsa andras tankar. Men efter Facebook så inser jag att det inte är värt det. 😆 :lol: 😆
Bluddrik Postat 1 juli 2016 Postat 1 juli 2016 Snart fotboll. Det blir mycket sport i fortsättninen också. I morrn börjar tour de france, och sen blir det friidrots-em och os.
k9 (oregistrerad) Postat 1 juli 2016 Postat 1 juli 2016 Käkade just lite Pazo. Gottans gott! 🥰 Nu blir det mata hundar, ut och gå med dom, sova igen. 😐
Dark Of Light Postat 1 juli 2016 Postat 1 juli 2016 Jåh, fotboll igen snart ja. ☺️ Käkade just lite Pazo. 😮
Recommended Posts