Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Han har förnekat att han är rasist men har samtidigt skrivit saker på flashback som kan tolkas som rasistiska. Kultureliten är chockad eftersom de berömt hans böcker. Har han alltså i själva verket varit rasist hela tiden?

Postat

Blev utsläbngd på Flashback i en månad. Rött kort direkt.

Dom tyckte jag hade outat Nikanor Teratologen.

Well played.

Postat

Well played.

Nä. Det är tveksamt. På flashback har han mest skrivit om sport på senare år. Han är alltid hjälpsam när man frågar om Girot och Touren.

k9 (oregistrerad)
Postat

Mig också kaffenödig! 🥰 :wub:

Postat (redigerat)

Ja det här med kaffe alltså... det är faen kärlek det. Lite som längstah fast blötare. Ja och så blir man inte avstängd från det så lätt heller. Ja kaffet alltså. Här vete faen vad man skulle säga för att lyckas med det, kanske du vet DG du som har talang för det? ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Vad har DG gjort de senaste 5 timmarna?

1. Knullat.

2. Sorterat sin samling av åkersorks tänder.

3. Sovit (tagit en sk. "tupplur") och drömt om när han som ung grabb i Liverpool fick själv ansvaret att nita hela styrbords sidan på den dära stora båten...

vad faen hette den nuråh.?. ...

osänkbar var den och allt...

Något på T..?

Tiffany!?

Postat

Vad har DG gjort de senaste 5 timmarna?

1. Knullat.

2. Sorterat sin samling av åkersorks tänder.

3. Sovit (tagit en sk. "tupplur") och drömt om när han som ung grabb i Liverpool fick själv ansvaret att nita hela styrbords sidan på den dära stora båten...

vad faen hette den nuråh.?. ...

osänkbar var den och allt...

Något på T..?

Tiffany!?

Kan du inte sluta att skriva dessa utdragna inlägg? De är tröttsamma.

Postat

Kan du inte sluta att skriva dessa utdragna inlägg? De är tröttsamma.

Ja, jag håller med DG. Nu får det räcka med tockendäringa inläggen, m'kay. Jättebradåsägerviså!

k9 (oregistrerad)
Postat

En Bjärton till kaffet? Jo jag tackar jag! 🙂

Saknar min gamla Bjärton som klarade första branden men inte den andra. Sjukt tråkigt att den försvann då den inte var värd så mycket alls, men var min första riktiga gitarr. Dessutom så lät den riktigt fint även om den hade en låg volym även när man spelade hårt på den. Var grymt skönt att närmicka den då den lät bra, som sagt, och man slapp riskera att den överstyrde micken hela tiden. 🥰

Min Bjärton!!! Buu huuuuuu hhuuuuuu!!! 🙁 :( 🙁 :( 🙁 :( 🙁 :(

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.