Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Going down ja... Minns ni när målet var att ha det sista inlägget längst ner och gärna med en u-båt istället för en helikopterdjävel?

Postat

Vart beige:a chinos på det 😳😊

Mvh

Tactical hipster

Postat

En gravid vännina till mig skrev på Facebook "Bebis fixerad! Äntligen!" Antar att det betyder att bebisen typ ligger i rätt position för att födas eller något sånt?

Fast det var inte vad jag läste. Jag läste först "Bebis fixad! Äntligen" Och tänkte att det var ett udda sätt att säga att man har fött sitt barn. xD

Postat

En gravid vännina till mig skrev på Facebook "Bebis fixerad! Äntligen!" Antar att det betyder att bebisen typ ligger i rätt position för att födas eller något sånt?

Fast det var inte vad jag läste. Jag läste först "Bebis fixad! Äntligen" Och tänkte att det var ett udda sätt att säga att man har fött sitt barn. xD

Facepalm_Render_large.jpg?v=1453309363

13346769_677642109041715_8389694128856165229_n.jpg?oh=7c83463ccf801b3e0eeeacacf9e3d234&oe=5801CD75

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.