Dark Of Light Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Otroligt är ett understatement... Grattis Island! Huvuden kommer rulla på den brittiska ön.
slejnard Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Du verkar vara en fena på det där, slej! 😮 Kan tänka att firren i fråga inte hade något val än att hoppa ur håven. Det måste varit ett jävla drag; rena rama löjan om du frågar mig! 🙁 Frågan är om du hade en bra utsikt? Huvudsaken är att du inte fick spö för din fadäs. Nej, nu är det jag som är bakom flötet... 😛 😄 Den var bra! Blufdrik: ja alltså fatta vilken osis!
k9 (oregistrerad) Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Får säga att jag tror att jag kommer bli nöjd med nya datorchassit. Kommer att underlätta en hel del när jag vill spela in här hämma. Bra att kunna minska fläkthastigheten och få ner ljudet medans man sätter acke eller sång. Skönt att kunna blåsa på med fläktarna när man kör tyngre grejer igen. 🙂
Dark Of Light Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Brexit England. Nu har de ju lämnat två gånger den här veckan. Ja, just det. Morn´!
k9 (oregistrerad) Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Trodde att jag var frisk när jag vakande i morse. Firade med en bastu och fick en så galen hosta att jag spydde. Nu känner jag mig friskare och vill träna. Måste ju vara ett bevis på att jag inte känner min kropp så väl. 😏 Nu har de ju lämnat två gånger den här veckan. Ja, just det. Morn´! Va? Lämnar de i morgon? 😲😳
Dark Of Light Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Trodde att jag var frisk när jag vakande i morse. Firade med en bastu och fick en så galen hosta att jag spydde. Nu känner jag mig friskare och vill träna. Måste ju vara ett bevis på att jag inte känner min kropp så väl. 😏 Va? Lämnar de i morgon? 😲😳 Va, var du vakande i morse?
Micke H Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Tänk om Lars Lagerbäck skulle ta sig en en isländsk artist och träna honom inför Eurovision. Då kan vi kalla honom för Schlagerbäck.
k9 (oregistrerad) Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Va, var du vakande i morse? Jo! jag tänkte att de kanske smiter iväg annars. 😑
Bluddrik Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Börjar bli smått irriterad på jycken som skäller här utanför hela tiden.
Neosus Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Tänk om Lars Lagerbäck skulle ta sig en en isländsk artist och träna honom inför Eurovision. Då kan vi kalla honom för Schlagerbäck. Tänk om han drack upp allt öl då skulle han heta Bäck! 😕😑
Neosus Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 "I miljöbalkens förordning 1998:899 om miljöfarlig verksamhet och hälsoskydd skrivs det bland annat att ”husdjur och andra djur som hålls i fångenskap ska förvaras och skötas så att olägenhet för människors hälsa inte uppkommer”. Det innebär bland annat att grannar inte ska störas av ihållande hundskall. I lagen om tillsyn av hundar och katter kan man i paragraf 8 läsa: ”Om någon brister i tillsynen över eller skötseln av en hund, får Polismyndigheten meddela de förelägganden och förbud som behövs för att förebygga skada eller avsevärd olägenhet. Såväl förelägganden som förbud får förenas med vite.” Man kan alltså få böta om ens hund uppträder på ett störande sätt." Så skriver svenskjakt.se
Bluddrik Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 "I miljöbalkens förordning 1998:899 om miljöfarlig verksamhet och hälsoskydd skrivs det bland annat att ”husdjur och andra djur som hålls i fångenskap ska förvaras och skötas så att olägenhet för människors hälsa inte uppkommer”. Det innebär bland annat att grannar inte ska störas av ihållande hundskall. I lagen om tillsyn av hundar och katter kan man i paragraf 8 läsa: ”Om någon brister i tillsynen över eller skötseln av en hund, får Polismyndigheten meddela de förelägganden och förbud som behövs för att förebygga skada eller avsevärd olägenhet. Såväl förelägganden som förbud får förenas med vite.” Man kan alltså få böta om ens hund uppträder på ett störande sätt." Så skriver svenskjakt.se Vadå katter?
Dark Of Light Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 (redigerat) Börjar bli smått irriterad på jycken som skäller här utanför hela tiden. Bär in den då. Vad är det för jycke då? Övergiven eller någons grannes? Vadå katter? Som Memphis t ex. Du vet väl vad en katt är kompis? ☺️ Redigerat 28 juni 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Ja precis! När man tar sig en jamare vet du! ..såatte! Schuu!
Bluddrik Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Bär in den då. Vad är det för jycke då? Övergiven eller någons grannes? Som Memphis t ex. Du vet väl vad en katt är kompis? ☺️ Det är nån slags terrier. Har memphis nån hund/katt? Vem bryr sig fö.
Micke H Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Jag har katt, om det var mig du tänkte på. Tror inte Mempholini har något djur. 😮 (Om inte flickvännen räknas...)
Dark Of Light Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Jag har haft flera katter. Ingen av dem hette Memphis dock. Vad gör han nuförtiden, nuppar? Exakt vems katt är det vi pratar om? Är flickvännen en katt menar du? 😑 Pussy?
Micke H Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Han verkar väldigt lycklig med sin flickvän iallafall, dom ligger upp mycket fina bilder tillsammans. ☺️
CHAE Postat 28 juni 2016 Trådstartare Postat 28 juni 2016 (redigerat) Han verkar väldigt lycklig med sin flickvän iallafall, dom ligger upp mycket fina bilder tillsammans. ☺️ 🥰 Hälsa krappen nästa gång 😄 Redigerat 28 juni 2016 av CHAE
Micke H Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Det ska jag. 😄 Ehm, bilden har ingenting att göra med det jag skrev ovanför. 😳
Micke H Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Det här måste man ju prova på någon kollega någon gång. 😄
Dark Of Light Postat 28 juni 2016 Postat 28 juni 2016 Han verkar väldigt lycklig med sin flickvän iallafall, dom ligger upp mycket fina bilder tillsammans. ☺️ De bilderna skulle man vilja se... ☺️ Det här måste man ju prova på någon kollega någon gång. 😄 😆 :lol: Ja, djävlar...
Recommended Posts