Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Forat eller forumet. Vad heter det egentligen?

Längstah 🙂

Postat

Herregud vilken säsongsavslutning. Och vi fick äntligen svar på det jag har undrat ända sedan jag läste första boken, flera år innan TV-serien dök upp.

Game of Thrones, du har dina brister men när du är awesome är du så awesome att jag ryser och har ståfräs samtidigt. 🥰

Postat (redigerat)

Ja. Se till och knulla bort GOT från ditt medvetande.

Det gäller att... ligga i.Island gör allt som jag hade hoppats Sverige hade gjort under EM.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Ja Italien är likt Island fullständigt livsfarliga. Kom på DG att du har tur som inte lider av sömnrubbningar likt k9. Men du har helt klart vakenrubbningar. Du får byta ut Bluddrik till Mr Nap

Postat (redigerat)

Hade en öring på kroken men den hoppade ur håven alldeles när jag skulle ta upp den. Attans!

Du verkar vara en fena på det där, slej! 😮 Kan tänka att firren i fråga inte hade något val än att hoppa ur håven. Det måste varit ett jävla drag; rena rama löjan om du frågar mig! 🙁

Frågan är om du hade en bra utsikt? Huvudsaken är att du inte fick spö för din fadäs. Nej, nu är det jag som är bakom flötet... 😛

Redigerat av CHAE
Postat

Ja Italien är likt Island fullständigt livsfarliga. Kom på DG att du har tur som inte lider av sömnrubbningar likt k9. Men du har helt klart vakenrubbningar. Du får byta ut Bluddrik till Mr Nap

Ska väl försöka gå tillbaka till DG eller Saddam eller i stort set vad som helst utom Bluddrik om jag får ordning på datorsituationen.

Hur fan kan man tappa ut en fisk ur håven? Av kroken har man ju hört, men ur håven?

Postat

Du verkar vara en fena på det där, slej! 😮 Kan tänka att firren i fråga inte hade något val än att hoppa ur håven. Det måste varit ett jävla drag; rena rama löjan om du frågar mig! 🙁

Frågan är om du hade en bra utsikt? Huvudsaken är att du inte fick spö för din fadäs. Nej, nu är det jag som är bakom flötet... 😛

Efter ett så barnsligt inlägg har du gjort dig förtjänt av napp.

Postat

Efter ett så barnsligt inlägg har du gjort dig förtjänt av napp.

😆

Ptja, nupp får jag så det räcker och blir över i alla fall... 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.