Micke H Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 En gång drömde jag att jag drack kaffe. Sen vaknade jag, jag kanske drack för mycket kaffe så jag blev pigg.
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Hmm borde kanske spela in demon och visa mitt låtskrivande istället för att noja över att inte få en helt 100% välljudande färdig skiva på en gång. Vad tror ni om det tankesättet? 😐 Har du en LP på gång?
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Postade en tråd i storforat, hade glömt att man kan göra det med. 😲 Forat eller forumet. Vad heter det egentligen?
Dark Of Light Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Foratumet? Hade en jobbar "kompis" en gång som kallade internet för "internatet". Stämmer ju bra egentligen... Kpd.
Dark Of Light Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Vetenskapens värld sommar idag i SVT om ett välbekant ämne...
Micke H Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Cyberrymden. Intraspindeln. Databwebzen. Vetenskapens värld sommar idag i SVT om ett välbekant ämne... Nuppa?
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Undrar om man skulle ha knullat runt mer när man var ung?
k9 (oregistrerad) Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Har du en LP på gång? Tänker alltid i form av LP eller snarare CD när jag gör musik. En gammal vana som inte vill ge med sig
k9 (oregistrerad) Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Var vist inte frisk alla än. 🙁 Blev helt knekt av att hoja till affären och hämta paketet. Tar typ tre minuter enkel resa.
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Tänker alltid i form av LP eller snarare CD när jag gör musik. En gammal vana som inte vill ge med sig Jo, men har du en på gång, med chans att ge ut den? Mina textidéer gick åt helvete när datorn kraschade. Du vet vem jag är va?
k9 (oregistrerad) Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Skulle jag spela in en CD så skulle jag inte vilja ge ut den, tror jag. Skulle nog inte vilja vara beroende av ett skivbolag eller någon som sköter försäljningen. Har egentligen låtar nog för två skivor, en metal och en mera singersongwirghter. Har några svenska texter som kanske skulle funka på en och samma skiva med iofs.
k9 (oregistrerad) Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 En gång drömde jag att jag drack kaffe. Sen vaknade jag, jag kanske drack för mycket kaffe så jag blev pigg. Hade en feberyra förra veckan där jag hade fyra fiender i sängen. De var inte jätte farliga men jag var fullt medveten om att de behövdes hållas under uppsikt. Så jag låg och vaktade dem ett tag innan jag kom på att det var mina händer och fötter som smög på mig. 🤪
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Skulle jag spela in en CD så skulle jag inte vilja ge ut den, tror jag. Skulle nog inte vilja vara beroende av ett skivbolag eller någon som sköter försäljningen. Har egentligen låtar nog för två skivor, en metal och en mera singersongwirghter. Har några svenska texter som kanske skulle funka på en och samma skiva med iofs. Men du vill väl nå ut? Hur skulle du göra det då?
k9 (oregistrerad) Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Men du vill väl nå ut? Hur skulle du göra det då? vet inte varför jag skulle vilja nå ut längre. Eller jo mera pengar då. Men jag skulle ju inte kunna ha spelningar eller ränna runt på radio och TV-stationer med min sömnstörning så det skulle vara lika bra för mig att sälja någon skiva om året bara.
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 En gång drömde jag att jag drack kaffe. Sen vaknade jag, jag kanske drack för mycket kaffe så jag blev pigg. "och i min drömbok sökte jag men där stod ingenting".
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 vet inte varför jag skulle vilja nå ut längre. Eller jo mera pengar då. Men jag skulle ju inte kunna ha spelningar eller ränna runt på radio och TV-stationer med min sömnstörning så det skulle vara lika bra för mig att sälja någon skiva om året bara. Nä, men om du spelade in plattor och gav ut dom kanske du skulle nå ut till nån slags publik. Att du inte kunde turnera pga din sömnstörning skulle kunna bli din "grej". Det är perfekt för AB och Expr. Det skulle kunna hjälpa många människor med dessa störningar.
k9 (oregistrerad) Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Skulle hellre ge ut en bon än en skiva om jag ska vara ärlig.
Dark Of Light Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Cyberrymden. Intraspindeln. Databwebzen. Nuppa? Kåtbock. Undrar om man skulle ha knullat runt mer om man var ung? Förmodligen. Var vist inte frisk alla än. 🙁 Blev helt knekt av att hoja till affären och hämta paketet. Tar typ tre minuter enkel resa. 😳 ? Jo, men har du en på gång, med chans att ge ut den? Mina textidéer gick åt helvete när datorn kraschade. Du vet vem jag är va? Du fick ju en hel massa nya uppslag av oss. Menar du att de inte duger? 😠 Vagott! Vagott! Vagott! Vagott! Bajsforum?
Dark Of Light Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Fuzzbåll strax, Italien - Spanien lär bli spännande. England - Island senare.
Recommended Posts