Micke H Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Stor-vadå? PT? Din mamma? Din pappa? Din guldfisk? Vem är jag? Vem är du? ... VART FAN ÄR MITT KAFFE?!?!?!?! 😠 ...har någon sett min badboll?
Dark Of Light Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 😑 I kannan? I koppen? I bryggaren? I paketet? I butiken?
Dark Of Light Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Har egentligen inte somnat på speciellt spännande ställen, som Slej på sin Treat spelning ☺️ Den är ju begriplig, personligen hade jag nog fortsatt sova. Min dåvarande flickvän var sur på mig i en vecka efter vårt biobesök på ngn Indiana Jones film. Jag somnade efter en hård veckas arbete i ungefär samma sekund filmen började och väcktes av henne vid filmens slut. Förstår egentligen inte än i dag varför hon var tvungen att bli så sur över en sådan sak men en del fruntimmer har piss i huvudet, så det så.
Micke H Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Idag är man försiktig på Facebook. Säsongsfinalen av GoT släpptes tidigt imorse och ikväll ska jag se den. 😮
CHAE Postat 27 juni 2016 Trådstartare Postat 27 juni 2016 [...] men en del fruntimmer har piss i huvudet, så det så. Osis för dig 😑
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Vart på fikadejt. Supertrevlig och söt tjej. Får se vad det leder till. ☺️ Fett på sylen förhoppningsvis. Kör en klassisk ifattläsning här och svarar efterhand. Det är ingen som gör det längre.
Dark Of Light Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Osis för dig 😑 Ibland råkar man på härskna räkor i smörgåstårtan, inget att oroa sig för. Det finns gott om räkor. Alla som ätit en del råkar ut för dem förr eller senare. Egentligen var hon inte så illa ändå. Jag mötte värre exemplar senare i livet.
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Har ju min sömnstörning och kämpar med svininfluensan just nu. Har sovit extra myclet och extra dåligt i nästan två veckor nu. Va!? Jämför han din sömnstörning med mina tupplurar. En blir förbannad.
Dark Of Light Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Fett på sylen förhoppningsvis. Kör en klassisk ifattläsning här och svarar efterhand. Det är ingen som gör det längre. Tur att du håller liv i traditionerna! ☺️ Det är närmast livsnödvändigt det där. Man vet ju inte annars vad man missar ju!!! 😑 Fast å andra sidan läser man ikapp missar man ju inget. Va!? Jämför han din sömnstörning med mina tupplurar. En blir förbannad. Sover inte du så här dags?
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Tio myggbett! Varför stängde jag inte balkongdörren i tid för? 🙁 Det är bara att ta allergipiller. Det är fördelen med allergi. Att myggbetten inte kliar.
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Pff, jag fick fitta två gånger med en tjej som sen dumpade mig av ytterst oklara anledningar. Så jag ska väl inte påstå att så mycket har ändrats egentligen. Att ta en fika med en trevlig tjej är inte riktigt samma sak. xD En gammal romantiker är beredd att instämma. Ja. Det var allt i ämnet.
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Oj! Nu har jag råkat i en vetenskaplig konflikt om träning med en av våra främsta experter i fråga. Lite lustigt att jag som inte har något att förlora ställs emot någon som har allt att förlora. Trots att jag inte påstår mig vara expert i frågan så upplever jag att min motpart kommer med fler personangrepp än denne kommer med svar på mina frågor eller försvarar sina påståenden genom att förklara varför mina motargument faktiskt inte håller. 🙂 Har ju övat en del på att argumentera då jag varit så delaktig i politiska ämnen till och från. 😛 Var då? Om du behöver nån hjälp med personangrepp så....
Micke H Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Whew, det tog tid att importera en 250MB stor databas... 😏 Den ska rensas!
k9 (oregistrerad) Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Va!? Jämför han din sömnstörning med mina tupplurar. En blir förbannad. Nej! gör du det? 😲 😛
k9 (oregistrerad) Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Var då? Om du behöver nån hjälp med personangrepp så.... Nej det löser han själv. Tänker bara kommentera att hans personagrepp säger mer om honom själv än om mig. Har byggt upp en smula för att avfyra den kommentaren snart. 😉
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Konstigt att jag tycker det är så kul att debattera helt plötsligt. 😲 Vi har ju debatterat en del.
k9 (oregistrerad) Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Nu ska här skruvas burk. Får se om jag orkar fixa allt idag dock. Har ju laptopen att surfa med så det är inte så bråttom. Men jag hoppas att jag kan spela in ett demo till helgen.
k9 (oregistrerad) Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Vi har ju debatterat en del. Jo men när jag hade feber så debatterade jag om en massa saker jag inte har någon koll på. Gick lika bra det så länge jag googlade innan jag skrev något. 😊😛 Men nu ska här hämtas paket på posten, så lateres all! 😄
Bluddrik Postat 27 juni 2016 Postat 27 juni 2016 Vad är det mest spännande stället du somnat på? Det handlar om var man vaknar.
Recommended Posts