Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Har galet mycket mygg inne just nu. 😠

Brukar vara immun mot dem såhär års. 😲

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Tio myggbett! Varför stängde jag inte balkongdörren i tid för? 🙁

Postat (redigerat)

Det har blivit så snuskigt här inne sedan Micke började få fitta. Det är inte seriöst. Jag är mer för en vuxen stämning här inne, lite mer mogen framtoning.

QMyYVZ4.gif

Pitt

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Pff, jag fick fitta två gånger med en tjej som sen dumpade mig av ytterst oklara anledningar. Så jag ska väl inte påstå att så mycket har ändrats egentligen. Att ta en fika med en trevlig tjej är inte riktigt samma sak. xD

k9 (oregistrerad)
Postat

KPD? Imorgon?!

Bara 14 minuter till imorgon kvar nu. ☺️
k9 (oregistrerad)
Postat

Oj! Nu har jag råkat i en vetenskaplig konflikt om träning med en av våra främsta experter i fråga. Lite lustigt att jag som inte har något att förlora ställs emot någon som har allt att förlora. Trots att jag inte påstår mig vara expert i frågan så upplever jag att min motpart kommer med fler personangrepp än denne kommer med svar på mina frågor eller försvarar sina påståenden genom att förklara varför mina motargument faktiskt inte håller. 🙂

Har ju övat en del på att argumentera då jag varit så delaktig i politiska ämnen till och från.

😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Konstigt att jag tycker det är så kul att debattera helt plötsligt. 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Tydligen så skickades min ny burk igår. På en söndag? 😮 Det var ju trevligt det. 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Hmm borde kanske spela in demon och visa mitt låtskrivande istället för att noja över att inte få en helt 100% välljudande färdig skiva på en gång. Vad tror ni om det tankesättet? 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Sover vist lite skumt nu när jag sov så länge och djupt igår natt. Somnar ett par timmar då och då och här och där. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Igår så var det nog på toalettstolen.

Rent allmänt så är det nog sittandes mitt i ett samtal med en läkare som handlade handlade om att jag förmodligen har en form av atypisk epilepsi som antagligen orsakat eller orsakats av min sömnstörning till att börja med.

Har hänt att jag somnat i diverse hundkorgar och hundgårdar med, men det är så pass vanligt att jag gör det att varken jag eller de jag känner tycker att det är ett udda ställe för mig att somna på alls.

k9 (oregistrerad)
Postat

Lite roligt samtal jag hade med min neurolog förresten. Han hade en massa förslag på saker som han inte kunde säga att jag har men samtidigt inte kunde säga att jag inte har heller. De tester som de gjorde var för tvetydiga för att kunna dementera eller bekräfta det som de testade. Men att jag troligtvis har en atypisk form av epilepsi var diagnos nog i mitt fall, tydligen.

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Bra att ni börjat vakna nu. Då passar jag på att gå och lägga mig när jag fått avlösning. Godmorgon och vakna så gott! 🙂

Redigerat av k9
Postat

Bra att ni börjat vakna nu. Då passar jag på att gå och lägga mig när jag fått utlösning. Godmorgon och vakna så gott! 🙂

😳

k9 (oregistrerad)
Postat

Postade en tråd i storforat, hade glömt att man kan göra det med. 😲

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.