k9 (oregistrerad) Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Sådärja! Nu verkar grisen ha dragit iväg och Paul Meandra någon annan. Skönt att slippa den. Undrar bara när jag vågar börja träna igen. Men nu ska väl klara att trumma utan att tappa flåset dock.
k9 (oregistrerad) Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Råkade vist impulshandla igår med; https://www.komplett.se/product/863353/datorutrustning/chassibarebone/midi-tower/corsair-carbide-quiet-600q-full-tower?noredirect=true
Neosus Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Näe hörrni ni ni jag tänker ta mig en kopp med kaffe vad tänker ni ta?
Dark Of Light Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Fi... näh, grillade precis kôrv å d blir bröd till då va å kanske, kanske en liten öl.
k9 (oregistrerad) Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Sitter och dagdrömmer om min nya burk nu. Haha! Vilken looser man är.. 😊
Dark Of Light Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Sa jag att jag fick PT förut? 😮 Ja, jo det gjorde jag! Allt är lungt då, allt är under kontroll, finns inget att oroa sig över här. 😑 Snygg burk och verkar vara tyst till skillnad mot recensenten. Kpd.
Neosus Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Sitter och dagdrömmer om min nya burk nu. Haha! Vilken looser man är.. 😊 https://www.youtube.com/watch?v=xo-G8W0n_cI Bra låda att meka i! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 EN såndär låda har jag! 😑 https://www.youtube.com/watch?v=_SPt1ZzNiEs Min är större än din. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Fast nu sa han att man kunde montera in 2 st 120 meters fläktar i den.... 😳 Har du en TARDIS? 🥰 :wub: 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Nu krävs det vist en omröstning om England faktiskt ska lämna EU. Spännande!
Neosus Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Har du en TARDIS? 🥰 :wub: 🥰 En rymdmaskin? JEPP!! ☺️ ^_^ ☺️ ^_^
Dark Of Light Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Nu krävs det vist en omröstning om England faktiskt ska lämna EU. Spännande! Njaah, runt en halv miljon har väl sagt så men det är frågan om... Det ska bli oerhört spännande att följa fortsättningen på denna sketchen. Hur kommer parlamentet (som är mer för än emot) göra? Respektera röstningen eller inte? Vad kommer hända med Scottland, kommer de lämna och vilja stå på egna ben? Vad kommer Irland att tycka och tänka? Vilka konsekvenser får detta i verkligheten utan tidningarnas krigsrubriker? Visste ni att den mest googlade frågan i England både strax innan och efter valet var "vad är EU"? Skrämmande men säger en hel del om människor av idag...
Dark Of Light Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 (redigerat) En rymdmaskin? JEPP!! ☺️ ^_^ ☺️ ^_^ Klassisk hörselgångsformerare/analstimulator, Kunde även lätt byggas om till en duell övningsmaskin. Belgisk modell. Navel förstorare för fanbärare. Svensk, förserie modell ca 1899 Ben hopfogare för slampor. Norsk serietillverkad främst för den polska marknaden. Knäavkapare, finsk. Redigerat 25 juni 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 Helautomatisk kjolavtagare, japansk tillverkning. ca 1943. Klassisk spansk Dra åt helvete katapult. Kvinna.
k9 (oregistrerad) Postat 26 juni 2016 Postat 26 juni 2016 Det är över två miljoner britter som kräver omröstning, dt var det senat jag kollade. Kan vara fler nu . Skottland och Engelska delen av Irland har många som vill lämna UK för att stanna i EU.
k9 (oregistrerad) Postat 26 juni 2016 Postat 26 juni 2016 Skulle det bli en omröstning om huvida vi skulle var med i EU eller inte så känns det ju som att man skulle behöva minst ett år att sätta sig in i frågan för att kunna ha en vettigupfattning alls. Har ju inte följt EU arbetet så noga.
Dark Of Light Postat 26 juni 2016 Postat 26 juni 2016 (redigerat) Det är över två miljoner britter som kräver omröstning, dt var det senat jag kollade. Kan vara fler nu . Skottland och Engelska delen av Irland har många som vill lämna UK för att stanna i EU. Ja, antalet har säkert växt. Det är ändå ett lite konstigt uttryck det här med att göra om ett val. Lite som att svara fel på ett prov och därefter kräva att få svara på frågan igen. ☺️ Just dessa länders beslut gör det hela till ett rafflande äventyr. Man kan på rätt nära håll se hur det hela utvecklar sig. Vad blir följderna? Det är klart att landet isolerar sig i många frågor men just självständigheten och friheten är viktiga frågor det också. Vi som är så vana att bli styrda av staten kanske inte tycker likadant. Jag tycker nog att min favorit kolumnist Hakelius fångat det hela rätt bra. Det hela ÄR en oerhört komplex fråga. Blir det kpd? Redigerat 26 juni 2016 av Dark Of Light
Recommended Posts