Dark Of Light Postat 23 juni 2016 Postat 23 juni 2016 På temat... ... men den här är rolig också All in all så har College humor djävligt roliga sketcher och särskilt batman grejerna är ju oerhört proffsigt gjorda med en humor som tilltalar mig. In på Joo Tooben o titta.
CHAE Postat 23 juni 2016 Trådstartare Postat 23 juni 2016 På temat... https://www.youtube.com/watch?v=01vWvocMc6M ... men den här är rolig också https://www.youtube.com/watch?v=enOHraf3LEk All in all så har College humor djävligt roliga sketcher och särskilt batman grejerna är ju oerhört proffsigt gjorda med en humor som tilltalar mig. In på Joo Tooben o titta. Redan sett. Askul 😄 Jag kontrar med Ollie Harper & friends
slejnard Postat 23 juni 2016 Postat 23 juni 2016 Kom på en ny låt som jag gjorde och spelade in i kväll. Helt Funky! Vad tycker ni om framförande mix etc? 🙂 Fick även möjlighet att provköra min nya wah som jag köpte beggad för 300:-.
Dark Of Light Postat 24 juni 2016 Postat 24 juni 2016 Ja, man blir förbannad 😑 Det tar ändå en stund innan båda är med på att det hela gäller Konsums rondell. Jag tycker nog att om man ska bo här får man ändå lära sig språket... eller är det åldern.... eller mängden öl? Kul och se dig k9 eller ja... jag ser ju dig inte egentligen, men ändå.
k9 (oregistrerad) Postat 24 juni 2016 Postat 24 juni 2016 Har fått en svår släng av grisen. Inte det roligaste viruset jag testat. Men självklart ska jag bli sjuk över midsommar med. Tror att jag är allergisk mot högtider helt enkelt.
k9 (oregistrerad) Postat 24 juni 2016 Postat 24 juni 2016 Blir intressant nu när England rämnar EU. Pundet har redan rasat 10 procent emot dollarn så det kan bli knepigt för ett så importberoende land att klara ekonomin med tanke på att priserna ökar så kraftigt. Ännu svårare kan det bli om Skottland väljer att lämna England ändå, eftersom de hellre hör till EU än till England, tydligen.
k9 (oregistrerad) Postat 24 juni 2016 Postat 24 juni 2016 Men nu ska jag ta min förhatliga hostmedicin och somna ett tag. Trevlig midsommar alla goa!
Dark Of Light Postat 24 juni 2016 Postat 24 juni 2016 Men nu ska jag ta min förhatliga hostmedicin och somna ett tag. Trevlig midsommar alla goa! 🙁😕 Men... vi andra då? Japp du o ni andra också! Gmorn ☺️ Åh där kom den, tack! Regnigt värre och ja, högst intressant med Englands utträde. Som redan sagts, intressant att se vad som händer och även med Skottland. Å andra sidan, folkomröstningen var väl bara vägledande och vi får se vad parlamentet (som verkar verkar mer för än emot) säger.
Dark Of Light Postat 24 juni 2016 Postat 24 juni 2016 Jag fnular på om inte den där Boris klipper sig hos samma halvblinda frisör som Trumpen?
Dark Of Light Postat 25 juni 2016 Postat 25 juni 2016 (redigerat) Det är all den där sillen. Jag åt sill långt innan du var ett kli i din fars pung. Redigerat 25 juni 2016 av Dark Of Light
Recommended Posts