Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

På temat...

... men den här är rolig också

All in all så har College humor djävligt roliga sketcher och särskilt batman grejerna är ju oerhört proffsigt gjorda med en humor som tilltalar mig. In på Joo Tooben o titta.

Postat

På temat...

https://www.youtube.com/watch?v=01vWvocMc6M

... men den här är rolig också

https://www.youtube.com/watch?v=enOHraf3LEk

All in all så har College humor djävligt roliga sketcher och särskilt batman grejerna är ju oerhört proffsigt gjorda med en humor som tilltalar mig. In på Joo Tooben o titta.

Redan sett. Askul 😄

Jag kontrar med Ollie Harper & friends

Postat

Ja, man blir förbannad 😑

Det tar ändå en stund innan båda är med på att det hela gäller Konsums rondell. Jag tycker nog att om man ska bo här får man ändå lära sig språket... eller är det åldern.... eller mängden öl?

Kul och se dig k9

eller ja... jag ser ju dig inte egentligen, men ändå.

k9 (oregistrerad)
Postat

Har fått en svår släng av grisen. Inte det roligaste viruset jag testat. Men självklart ska jag bli sjuk över midsommar med. Tror att jag är allergisk mot högtider helt enkelt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Blir intressant nu när England rämnar EU. Pundet har redan rasat 10 procent emot dollarn så det kan bli knepigt för ett så importberoende land att klara ekonomin med tanke på att priserna ökar så kraftigt. Ännu svårare kan det bli om Skottland väljer att lämna England ändå, eftersom de hellre hör till EU än till England, tydligen.

k9 (oregistrerad)
Postat

Men nu ska jag ta min förhatliga hostmedicin och somna ett tag. Trevlig midsommar alla goa!

Postat

Men nu ska jag ta min förhatliga hostmedicin och somna ett tag. Trevlig midsommar alla goa!

🙁😕 Men... vi andra då?

Japp du o ni andra också!

Gmorn

☺️ Åh där kom den, tack!

Regnigt värre och ja, högst intressant med Englands utträde. Som redan sagts, intressant att se vad som händer och även med Skottland. Å andra sidan, folkomröstningen var väl bara vägledande och vi får se vad parlamentet (som verkar verkar mer för än emot) säger.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.