Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Ja visst gör de ett starkt intryck. Tänk om de kunde orka hålla samma stil i andra, givetvis beroende vad Belgarna hittar på.

Verkar som Skillna Den inte uppskattade/förstod våra välkomnanden riktigt 😑 :

"öl, kaffe...? 🤪trodde vi skulle diskutera musik" 😛

Antingen har vi fel eller så har han inte en aning hur vi fungerar (högst troligt faktiskt, vete faen om någon...) å andra sidan var vi här först.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Verkar som Skillna Den inte uppskattade/förstod våra välkomnanden riktigt 😑 :

"öl, kaffe...? 🤪trodde vi skulle diskutera musik" 😛

Antingen har vi fel eller så har han inte en aning hur vi fungerar (högst troligt faktiskt, vete faen om någon...) å andra sidan var vi här först.

Jag tycker det var bra sagt.

Postat (redigerat)

Det här är fan superkuken! 😠 Hur i hela helvete, liksom?!?

Isaksson och Granqvist vart bäst 😑

När börjar Allsvenskan nu igen?

Redigerat av CHAE
Postat

I morgon blir det heluppslag och löp med söndergråtna svenska supporters med blågula afroperuker. Lite som vanligt...

Postat

Fav... 😆

Falafel... 😆

Favela... 😆

Postat

Ja, det var väl ingen som egentligen väntade sig några storverk med det laget? En bra mycket bättre match från Sveriges sida än den förra. Mycket mer aggressiv, mycket mer vaknare och man kom till avslut också. Men det sista saknades, framför allt den första matchen där de flesta i laget lyckades göra rätt så övertygande stenimitationer. Snabba som sniglar i en sirapsburk.

Överlag mycket bra och jämn kvalité på alla lagen och befriande att se även stora stjärnor misslyckas med sina skott.

Jag undrar...

kpd? 😑

Postat

Igår märkte jag att min jobbdator var seg och upptäckte att den använde över 90% av datorns RAM-minne. Sen så installerade jag AdBlocker och idag är det nere på 60%.

😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.