Bluddrik Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 Det blir allt svårare att förstå varför Sverige var så kass i den första matchen.
Dark Of Light Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 (redigerat) Ja visst gör de ett starkt intryck. Tänk om de kunde orka hålla samma stil i andra, givetvis beroende vad Belgarna hittar på. Verkar som Skillna Den inte uppskattade/förstod våra välkomnanden riktigt 😑 : "öl, kaffe...? 🤪trodde vi skulle diskutera musik" 😛 Antingen har vi fel eller så har han inte en aning hur vi fungerar (högst troligt faktiskt, vete faen om någon...) å andra sidan var vi här först. Redigerat 22 juni 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 (redigerat) 😑 Redigerat 22 juni 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 Verkar som Skillna Den inte uppskattade/förstod våra välkomnanden riktigt 😑 : "öl, kaffe...? 🤪trodde vi skulle diskutera musik" 😛 Antingen har vi fel eller så har han inte en aning hur vi fungerar (högst troligt faktiskt, vete faen om någon...) å andra sidan var vi här först. Jag tycker det var bra sagt.
Bluddrik Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 Det är en bra insats mot ett av världens bästa lag. Marcus Berg är ingen startspelare, annars är det inte mycket att säga om.
CHAE Postat 22 juni 2016 Trådstartare Postat 22 juni 2016 (redigerat) Det här är fan superkuken! 😠 Hur i hela helvete, liksom?!? Isaksson och Granqvist vart bäst 😑 När börjar Allsvenskan nu igen? Redigerat 22 juni 2016 av CHAE
CHAE Postat 22 juni 2016 Trådstartare Postat 22 juni 2016 I morgon blir det heluppslag och löp med söndergråtna svenska supporters med blågula afroperuker. Lite som vanligt...
Dark Of Light Postat 23 juni 2016 Postat 23 juni 2016 Ja, det var väl ingen som egentligen väntade sig några storverk med det laget? En bra mycket bättre match från Sveriges sida än den förra. Mycket mer aggressiv, mycket mer vaknare och man kom till avslut också. Men det sista saknades, framför allt den första matchen där de flesta i laget lyckades göra rätt så övertygande stenimitationer. Snabba som sniglar i en sirapsburk. Överlag mycket bra och jämn kvalité på alla lagen och befriande att se även stora stjärnor misslyckas med sina skott. Jag undrar... kpd? 😑
Micke H Postat 23 juni 2016 Postat 23 juni 2016 Igår märkte jag att min jobbdator var seg och upptäckte att den använde över 90% av datorns RAM-minne. Sen så installerade jag AdBlocker och idag är det nere på 60%. 😏
Recommended Posts