Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fotpåll idag igen, Island - Österrike och senare Schweden - Badlam in Belgium. Islands matchen känns svårtippad så här i förhand. Fråga mig gärna efter matchen då jag kan ge en bättre analys. Jokern i leken heter tur också. Island kan ha en chans. Sverige..? Not so much tyvärr men återigen lite tur och ett aktivare lag som inte bara förlitar sig på Z så...

Ja, juste det. Höll på att glömma: 😑

Postat

Ja Island ska man inte räkna bort. Livsfarliga. Glömde nämna Ungern - Portugaol också. 1-1 just nu. Gillar inte dessa matcher somgår samtidigt.

Postat

Ronald och Nancy Reagan hade två tv-apparater som dom satt och åt tv-dinner framför.

... och Elvis hade flera som han sköt sönder med en revolver när innehållet inte motsvarade hans förväntningar. Snacka om TV kritiker.

Marockanska gatubarn i UG sen.

Har inte den gått förut? UG sommar heter ju programmet, repris? Barn och barn...

Nu knäcker jag av ren princip upp en Heineken & går ut på en mulen balkong för att röka en pipa innan swenne matchen.

När börjar svärje spela?

20.50 😑
Postat

... och Elvis hade flera som han sköt sönder med en revolver när innehållet inte motsvarade hans förväntningar. Snacka om TV kritiker.

Snacka om fjärrkontroll.

Sverige kommer i alla fall ut med en bra attityd.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.