Dark Of Light Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 D som e så bra med oss här i längstah e att vi förstår varandra så bra. 😑
Dark Of Light Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 Fotpåll idag igen, Island - Österrike och senare Schweden - Badlam in Belgium. Islands matchen känns svårtippad så här i förhand. Fråga mig gärna efter matchen då jag kan ge en bättre analys. Jokern i leken heter tur också. Island kan ha en chans. Sverige..? Not so much tyvärr men återigen lite tur och ett aktivare lag som inte bara förlitar sig på Z så... Ja, juste det. Höll på att glömma: 😑
Bluddrik Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 Jag har inte så stort hopp på fler matcher för Zlatan.
Bluddrik Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 Island leder välförtjänt mot Österrike. Otroligt egentligen.
Dark Of Light Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 Ja Island ska man inte räkna bort. Livsfarliga. Glömde nämna Ungern - Portugaol också. 1-1 just nu. Gillar inte dessa matcher somgår samtidigt.
Bluddrik Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 Ronald och Nancy Reagan hade två tv-apparater som dom satt och åt tv-dinner framför.
Dark Of Light Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 Ronald och Nancy Reagan hade två tv-apparater som dom satt och åt tv-dinner framför. ... och Elvis hade flera som han sköt sönder med en revolver när innehållet inte motsvarade hans förväntningar. Snacka om TV kritiker. Marockanska gatubarn i UG sen. Har inte den gått förut? UG sommar heter ju programmet, repris? Barn och barn... Nu knäcker jag av ren princip upp en Heineken & går ut på en mulen balkong för att röka en pipa innan swenne matchen. När börjar svärje spela? 20.50 😑
Bluddrik Postat 22 juni 2016 Postat 22 juni 2016 ... och Elvis hade flera som han sköt sönder med en revolver när innehållet inte motsvarade hans förväntningar. Snacka om TV kritiker. Snacka om fjärrkontroll. Sverige kommer i alla fall ut med en bra attityd.
Recommended Posts