Dark Of Light Postat 21 juni 2016 Postat 21 juni 2016 Ja, var glad att vi alla inte dyker upp.... hur skulle det sluta..? 😛 PT by the way... it seems so natural. 😑
Micke H Postat 21 juni 2016 Postat 21 juni 2016 Apropå relationer ska jag gifta mig nästa lördag. GRATTIS för fan! 😄 Fan vad kul, gubben! 🥰
Bluddrik Postat 21 juni 2016 Postat 21 juni 2016 Jag tror vi postade samma inlägg samtidigt, DoL! 😆 Dom kunde med fördel ha slagits ihop.
Micke H Postat 21 juni 2016 Postat 21 juni 2016 Man skulle kunna säga att Slej och DoL kom typ samtidigt. Vilket ju alltid är trevligt. ☺️
Bluddrik Postat 21 juni 2016 Postat 21 juni 2016 Man skulle kunna säga att Slej och DoL kom typ samtidigt. Vilket ju alltid är trevligt. ☺️ Yuk! I dag är det 4 em-matcher.
Micke H Postat 21 juni 2016 Postat 21 juni 2016 Idag fick jag lära mig att PHP står för "PHP HyperText Preprocessor". Och det PHP i DET står för "Personal Home Page". 🤪
Dark Of Light Postat 21 juni 2016 Postat 21 juni 2016 (redigerat) Jag tror vi postade samma inlägg samtidigt, DoL! 😆 😛 Dom kunde med fördel ha slagits ihop. Ja, lite modernt rationellt sådär. Man skulle kunna säga att Slej och DoL kom typ samtidigt. Vilket ju alltid är trevligt. ☺️ Låter som det hänt förr? Det vore ju en ganska oroväckande utveckling. Att man skulle vara så sammankopplade mentalt att om den ena kommer, ja då kommer den andra. Det skulle ju kunna leda till rätt så spännande situationer där man plötsligt kommer bara för att den ene inte kan hålla tassarna i styr 😆😳 Vilken utmärkt filmidé! Snabb Arsel Anus Byst Snögghth diktat. Redigerat 21 juni 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 21 juni 2016 Postat 21 juni 2016 Låter som det hänt förr? Det vore ju en ganska oroväckande utveckling. Att man skulle vara så sammankopplade mentalt att om den ena kommer, ja då kommer den andra. Det skulle ju kunna leda till rätt så spännande situationer där man plötsligt kommer bara för att den ene inte kan hålla tassarna i styr 😆😳 Vilken utmärkt filmidé! Jag kommer att tänka på en gubbe i Amerikat tror jag det var han bodde i.. som har en nervskada som gör att han kan komma precis när som helst. Jobbigt läge! 😱
Naymari Postat 21 juni 2016 Postat 21 juni 2016 Tänk om man kom varje gång man nyste. Sjukt opraktiskt! 😱
Dark Of Light Postat 21 juni 2016 Postat 21 juni 2016 Tänk om man kom varje gång man nyste. Ja, eller tvärtom 😮 Jag kommer att tänka på en gubbe i Amerikat tror jag det var han bodde i.. som har en nervskada som gör att han kan komma precis när som helst. Jobbigt läge! 😱 Denna kille? Hah! Initialt tänkte jag på en sådan där jobbig djävel som ska hälsa på hela tiden. Det värsta vore väl kombos av dessa två. En kompulsivt social dåre som prompt ska komma när han besöker en. Ja, ni fattar.. 😆 Det finns ju givetvis kvinnor som besväras av detta. Det är nog inte så roligt som det först låter. Sjukt opraktiskt! 😱 Eller så slutar det med att man sitter i tvärdrag hela dagarna bara för att...
Micke H Postat 21 juni 2016 Postat 21 juni 2016 Hah! Initialt tänkte jag på en sådan där jobbig djävel som ska hälsa på hela tiden. Det värsta vore väl kombos av dessa två. En kompulsivt social dåre som prompt ska komma när han besöker en. Ja, ni fattar.. 😆 😆 Då krävs det Gevalia och toapapper.
Recommended Posts