Dark Of Light Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Ja inte ska du oroa dig över en sådan sak mannen. Kunder kan vara gnälliga ibland när de inte känner de har kontroll. Ta ett snack med chefen ska du se att det ordnar sig Ja Genes bok är sämst av de alla men läs för all del så får du bilda dig en egen uppfattning. Kanske har han svårare att outa sina svagheter bara. I ljuset av det så är Peters bok lysande.
Bluddrik Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Enda jag läst är en del av Ace. Har så förbålt svårt att läsa böcker nu för tiden sen smartphones kom. Känns som att det tar sån tid! Dumbphone vore ett mer passande namn. Den där Jobs har mycket att stå till svars för.
Micke H Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Nu när du får nuppa också är du oslagbar. Dock inget mer nuppande med den här tjejen, hon dumpade mig imorse. 😑
Dark Of Light Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 😑 Vilken av dem? Den med flera smaker? Ja du är bra Micke H! PT där DOL! Bra jobbat! 😏 It all comes so easy to me.
Bluddrik Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Dock inget mer nuppande med den här tjejen, hon dumpade mig imorse. 😑 Att man alltid ska säga fel saker.
Micke H Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Haha, inte alls då. 🙂 Däremot var hela grejen väldigt konstigt - i torsdags hade vi en superbra dejt och hade sex och allt kändes jättebra. Sen i helgen var hon knäpptyst och när jag imorse skrev på Facebook och frågade hur läget var svarade hon bara med att hon skulle ta en paus från att dejta och sen så blockade hon mig, vilket förhindrade all vidare kontakt. Jag kan inte ens fråga om jag gjorde något fel och isåfall be om ursäkt för det. Kändes lite sådär faktiskt.
Dark Of Light Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Du har helt klart sneknullat. Händer aldrig mig. 😑 Men som sagt, är detta the multiplechoice tjejen eller den andra du nämnde för ett tag sedan?
Micke H Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Om du med multiplechoice menar den polyamorösa tjejen så ja, det var hon.
Dark Of Light Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Om du med multiplechoice menar den polyamorösa tjejen så ja, det var hon. Ja, just så ja. Tråkigt sätt juh och göra slut på. Shit happens all the time! KPD? Absolut 😑
Micke H Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 (redigerat) Ja, jag blev lite besviken ska jag erkänna. Men livet går vidare. 🙂 Jag hann inte direkt utveckla några djupare känslor. Mer fiskar (fittor) i havet. Redigerat 20 juni 2016 av Micke H
Dark Of Light Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 En del kvinnor har piss i hövet. Eller som jag brukar säga, "något brukar lukta i arslet på grisar sommartid"... 😲 Ja, gå vidare du. Inte säkert att det där arrangemanget hade fungerat för dig i det långa loppet heller? 😑 Neoninjad!
Naymari Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Ja, jag blev lite besviken ska jag erkänna. Men livet går vidare. 🙂 Jag hann inte direkt utveckla några djupare känslor. Mer fiskar (fittor) i havet. Själv håller jag på att nästla in mig i relationsträsket rejält. Men jag känner mig väldigt bekväm i situationen. 🥰
Naymari Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Vart tog näpp till nupp vägen? ☺️ Skulle aldrig falla mig in!
Bluddrik Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Skulle aldrig falla mig in! Men du är ju ung och inte allt för ful.
CHAE Postat 20 juni 2016 Trådstartare Postat 20 juni 2016 Men du är ju ung och inte allt för ful. Nay är skitsnygg!! 🥰
Dark Of Light Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Du kan ju trä en ICA kasse över huvudet DG. Eller på ditt objekt för teh sexy time.
Neosus Postat 20 juni 2016 Postat 20 juni 2016 Ja ICA kasse är bra. Systembolags kasse är för litet.... .....eller JAHA du menar huvudet... 😱
Recommended Posts