Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Visst skänker ett 😑 en visst lugn aura och en värdighet i inläggen?

Vi provar med en fräckis...

En man gick till läkaren och klagade på för tidig utlösning. Läkaren gav honom rådet att:

-När det närmar sig utlösning försöker du skrämma dig själv.

Mannen köpte en startpistol och gick hem och satte igång en 69:a med frun. När utlösningen närmade sig brände han av pistolen.

45 minuter senare kom han in på akuten och där råkade han träffa samma läkare igen.

-Hur gick det här till då, frågade läkaren.

-Åt helvete, stönade mannen. Frun bet av 5 cm av snoppen och sket mig i ansiktet sen kom grannen ut ur garderoben med händerna i vädret......

😑

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Visst skänker ett 😑 en visst lugn aura och en värdighet i inläggen?

Vi provar med en fräckis...

En man gick till läkaren och klagade på för tidig utlösning. Läkaren gav honom rådet att:

-När det närmar sig utlösning försöker du skrämma dig själv.

Mannen köpte en startpistol och gick hem och satte igång en 69:a med frun. När utlösningen närmade sig brände han av pistolen.

45 minuter senare kom han in på akuten och där råkade han träffa samma läkare igen.

-Hur gick det här till då, frågade läkaren.

-Åt helvete, stönade mannen. Frun bet av 5 cm av snoppen och sket mig i ansiktet sen kom grannen ut ur garderoben med händerna i vädret......

😑

😑

Postat

Jaha. Vilken match ska ni se?

Man kanske skulle dra på datorn med SVT Play för Kroatien matchen och TVn med Frankrike... Låter rörigt dock.

😑

Ja, det fungerar. 😑 Det här blir som ett frikort, man kommer undan med vadsomhelst.

SKICKA TILLBAKA INDIANERNA TILL AFRIKA!!! 😑

😳

Postat

Naturligtvis, vagott. Jag vill ha sex och samlev... näh, bara ett sexprogram 😑

Kanske något om vapen och sång också. 😑

Men vahettere surströmmingen har gått ur kroppen nu! Mår prima! 😄

Är det några abstinens besvär? Räknas surströmming som en rekreationsdrog? 😑
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.