Dark Of Light Postat 18 juni 2016 Postat 18 juni 2016 (redigerat) Haha ätit surströmming! 😄 Gottarns gott ☺️ Nu hajjar jag campingen. Det där är inget man vill hållas med hemma.Rôten fisk 😮 You got DoL'd 😛 😆 Med Tunnbröd Lök Gräddfil Mandelpotatis KROSS! 😳 Redigerat 18 juni 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 18 juni 2016 Postat 18 juni 2016 Haha ätit surströmming! 😄 Gottarns gott ☺️ Krigsförbrytare.
Dark Of Light Postat 18 juni 2016 Postat 18 juni 2016 Märkligt hur man kan äta fisk som luktar så där när man aldrig skulle snaska mus med samma "doft". Fisk som fisk kanske...
Dark Of Light Postat 18 juni 2016 Postat 18 juni 2016 (redigerat) Nähä. Men surströmmingen måste å andra sidan smaka lite funky? Redigerat 18 juni 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 19 juni 2016 Postat 19 juni 2016 (redigerat) Det är inte lätt att vara schäf. Morn´ Redigerat 19 juni 2016 av Dark Of Light
slejnard Postat 19 juni 2016 Postat 19 juni 2016 Men man fiser å rapar illa sen. Fortsätter jäsa Som nu. Nu sitter jag på WC
Dark Of Light Postat 19 juni 2016 Postat 19 juni 2016 (redigerat) Yeah! Thug life! 😳 Verkar.... vara... värt det? 😆 😮 Redigerat 19 juni 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 19 juni 2016 Postat 19 juni 2016 (redigerat) Lätt värt! 😄 Mr crusoe, klassiker ☺️ Näpp!!! Crusoe var han som blev iväg körd till en öde ö efter han ätit dålig fisk. Mr Creosote var namnet. En... bara en liten, liten, lööövtunn kaka... bara en... lövtunn... en. Redigerat 19 juni 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 19 juni 2016 Postat 19 juni 2016 Näpp!!! Crusoe var han som blev iväg körd till en öde ö efter han ätit dålig fisk. Mr Creosote var namnet. En... bara en liten, liten, lööövtunn kaka... bara en... lövtunn... en. Om nu rätt ska vara rätt ska det väl va - a tiny mint? Utan att googla.
Dark Of Light Postat 19 juni 2016 Postat 19 juni 2016 Men väl F1. Vilken match ikväll trodde de var lediga?
Dark Of Light Postat 19 juni 2016 Postat 19 juni 2016 (redigerat) Ok hitta Frankrikes match på SVT men Rumänien - Albanien ska spela också kl 21.00 enl. UEFAs hemsida??? De har väl aldrig spelat matcher samtidigt tidigare? Skumt... Den matchen kan man se p SVT Play. Det blir en sådan där kanalkrock. Redigerat 19 juni 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 19 juni 2016 Postat 19 juni 2016 Ok hitta Frankrikes match på SVT men Rumänien - Albanien ska spela också kl 21.00 enl. UEFAs hemsida??? De har väl aldrig spelat matcher samtidigt tidigare? Skumt... Den matchen kan man se p SVT Play. Det blir en sådan där kanalkrock. Det gör man alltid numera när det är sista matchen i gruppen så att inga lag ska kunna spela på resultatet. Det finns en historisk match mellan västtyskland och österrike som slutade 0-0 vilket ledde till att båda lagen gick vidare. Absolut ingenting hände i dessa matcher. Vissa säger att lagen inte hade ett enda avslut på mål, men det är väl ändå inte möjligt? När jag blir ninjad blir jag det rejält.
Neosus Postat 19 juni 2016 Postat 19 juni 2016 2 svenska olicensierade privatdetektiver i LA. Kan bli kul!
Dark Of Light Postat 19 juni 2016 Postat 19 juni 2016 Det gör man alltid numera när det är sista matchen i gruppen så att inga lag ska kunna spela på resultatet. Det finns en historisk match mellan västtyskland och österrike som slutade 0-0 vilket ledde till att båda lagen gick vidare. Absolut ingenting hände i dessa matcher. Vissa säger att lagen inte hade ett enda avslut på mål, men det är väl ändå inte möjligt? När jag blir ninjad blir jag det rejält. Se p fan, det hade jag ingen aning om. 😳 Man lär sig alltid något nytt i längstah. ☺️ Jag undrar, är det kpd? 😲
Recommended Posts