Dark Of Light Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Vem är det? Ingen aning, tyckte bara att han påminde om 😳 precis som Neo var inne på. Hitler ja... Förintelsen är väl ett uttjatat ämne, jag hade nog frågat hur han tänkte med mustaschen.
CHAE Postat 17 juni 2016 Trådstartare Postat 17 juni 2016 2-1 till oss. HEJJA SVÄRJE!!! Jag hade inte rätt 🙁 Och så står en idiot till journalist och intervjuar Grankvist efter matchen och frågar inte om straffsituationen. Det är som att få chansen att intervjua Hitler och inte fråga om förintelsen. 😆 * * * Hela familjen CHAE är på landet och latar sig; jävligt gött om ni frågar mig 🥰 * * * Vars ä Memphis?!? 🙁 :( 🙁
Dark Of Light Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 JAH, precis som Micke. Det är inte bara jag längre. Så d så. D e d d e, d e d. ☺️
Bluddrik Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Hitler ja... Förintelsen är väl ett uttjatat ämne, jag hade nog frågat hur han tänkte med mustaschen. Han tyckte att han hade så stor näsa att han var tvungen att ha mustasch för att dra uppmärksamheten ifrån den.
Naymari Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Dag nummer 13 som hemlös i storstaden. Imorgon har det gått 2 veckor. Det går ingen nöd på mig! Snart kommer dock dilemmat av att jag måste tvätta lite kläder. Det är något jag får lösa. Redan less på mitt jobb. Miljön och arbetskamraterna är inte riktigt My bag, känner jag. Men jag är i rekryteringsprocessen som innesäljare på STIM. Hoppas jag får det. 😑 Nästa helg får jag upp min underbara tös till Stockholm. Vi tar en weekend på ett vandrarhem och ska bara njuta av Stockholm. det var allt!
Dark Of Light Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Han tyckte att han hade så stor näsa att han var tvungen att ha mustasch för att dra uppmärksamheten ifrån den. När fick du den intervjun? Dag nummer 13 som hemlös i storstaden. Imorgon har det gått 2 veckor. Det går ingen nöd på mig! Snart kommer dock dilemmat av att jag måste tvätta lite kläder. Det är något jag får lösa. Redan less på mitt jobb. Miljön och arbetskamraterna är inte riktigt My bag, känner jag. Men jag är i rekryteringsprocessen som innesäljare på STIM. Hoppas jag får det. 😑 Nästa helg får jag upp min underbara tös till Stockholm. Vi tar en weekend på ett vandrarhem och ska bara njuta av Stockholm. det var allt! Homeless??? Låter inge vidare, vart bor du? Tråkigt att höra att det inte rullar på jobbet, vi hoppas på STIM då? Lite väntade protester i Kroatien matchen. Bengaliska eldar på plan och ett knallskott i fejjan på en av funktionärerna. Här var man rädd för att det skulle terroriseras i Allahs namn och så är det huliganer som stjäl showen. Inte för att jag klagar, bättre så här. Jag anar en viss avundsjuk bitterhet hos ISIS?
CHAE Postat 17 juni 2016 Trådstartare Postat 17 juni 2016 (redigerat) Hörrö DU DU!! Han e upptagen ve fruntimra! 🙂 Jomen dåså 🙂 Dag nummer 13 som hemlös i storstaden. Imorgon har det gått 2 veckor. Det går ingen nöd på mig! Snart kommer dock dilemmat av att jag måste tvätta lite kläder. Det är något jag får lösa. Redan less på mitt jobb. Miljön och arbetskamraterna är inte riktigt My bag, känner jag. Men jag är i rekryteringsprocessen som innesäljare på STIM. Hoppas jag får det. 😑 Nästa helg får jag upp min underbara tös till Stockholm. Vi tar en weekend på ett vandrarhem och ska bara njuta av Stockholm. det var allt! Hemlös alltså? 🙁 Dafuq hände? 😮 Flyttade du upp Sthlm på vinst och förlust? Håller tummarna för dig på STIM-giget though 🙂 Redigerat 17 juni 2016 av CHAE
Naymari Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Homeless??? Låter inge vidare, vart bor du? Tråkigt att höra att det inte rullar på jobbet, vi hoppas på STIM då? Rör inte mig att vara hemlös. Just nu sover jag på soffan i studion jag jobbar i. Den kompletterat med ett heltidsjobb gör att jag inte har tid med ett hem ändå! Vi hoppas på STIM!
Bluddrik Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Dag nummer 13 som hemlös i storstaden. Imorgon har det gått 2 veckor. Det går ingen nöd på mig! Snart kommer dock dilemmat av att jag måste tvätta lite kläder. Det är något jag får lösa. Du har ju Tvättomaten på Västmannagatan.
Bluddrik Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 När fick du den intervjun? Det där om mustaschen och näsan har hans sekreterare skrivit i en bok.
Bluddrik Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Rör inte mig att vara hemlös. Just nu sover jag på soffan i studion jag jobbar i. Den kompletterat med ett heltidsjobb gör att jag inte har tid med ett hem ändå! Vi hoppas på STIM! Det är det många som gör. Kan inte studion köpa en tvättmaskin? Den går säkert att använda som ljudeffekt på nån EDM-låt också.
Dark Of Light Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 (redigerat) 😆😆 Spanien matchen är kul också, minns inte när jag såg så här mycket bra matcher senast. De ska introducera heta lesbiska scener i Bamse nu när homoparet vart en succé. Nästan värt att börja prenumerera... 😳😱 Redigerat 17 juni 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Spanien matchen är kul också, minns inte när jag såg så här mycket bra matcher senast. De ska introducera heta lesbiska scener i Bamse nu när homoparet vart en succé. Nästan värt att börja prenumerera... 😳😱 Jag visste inte att du var en sån fotbollsfanatiker. Man undrar vad Lakritstrollet har för läggning?
Bluddrik Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Det verkar som om Jennifer Anniston ät med i varenda film som sänds på tv.
Dark Of Light Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Jag visste inte att du var en sån fotbollsfanatiker. Man undrar vad Lakritstrollet har för läggning? 1. Njaah, bara dessa större evenemang intresserar. Samma med hockey. ☺️2. Är du rasist? 😛😱
CHAE Postat 17 juni 2016 Trådstartare Postat 17 juni 2016 Nä. Jag gillar lakrits. ...and lakrits swing both ways. Good for you! 🙂
Neosus Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Hej alla barnen jag heter Rulle jag har varit på dass! Toalettrulle! ☺️😑😏😱
Neosus Postat 17 juni 2016 Postat 17 juni 2016 Hej alla barnen jag heter Rulle! NU parkerar jag där i sänga! P-rulle! *FNISS* 😏😑
Recommended Posts