Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Sedan började folk bosätta sig utanför grottorna i hus gjorda av mestadels trä. Detta gav ju större möjligheter att bygga ut. Flera år senare kom färg TVn.

Postat

KPD :ar du? 🙂

Naturligtvis.

Här är studenten idag. Både min grabb o sambons dotter går ut. I regnet

Ja,jisses. Här skiner så ini, scwhettigt värre!
Postat (redigerat)

De spelade mot Riket igår. 0-0. Polenkollen. ☺️

Har skrivit text nu till Neos grejs som han grejsade med innan han grejsade med annat grejs. Vill bara höra hur det grejsandet blir så jag kan justera ev. grejs till den grejen då va. Great.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

😑 Det blir inget mirakel. Har väldigt svårt att tro att vi kommer klara av något vettigt mot italienarna.

Att fotboll blir kul att kolla på?

Miraklens tid är ej förbi, du får ju nuppa numer t ex 😄
Postat (redigerat)

☺️ Ja, inte så illa som jag befarade faktiskt. Här såg jag fram emot någon slags 4-1 till Italien historia och visst, det är inte försent än men Sverige knallar på med ett lite annorlunda spel mot sist. Bra där!

En fet kpd.

giphy.gif

Postat (redigerat)

😑 Ja... typ. Vi hade en starkare första, en något svaijigare andra halvlek. Trodde dock att vi skulle förlora med större siffror. Bra jobbat ändå.

Shocked-Soccer-Player-Looks-at-Referee.gif

Them eyes...

Postat

Och så står en idiot till journalist och intervjuar Grankvist efter matchen och frågar inte om straffsituationen.

Det är som att få chansen att intervjua Hitler och inte fråga om förintelsen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.