slejnard Postat 15 juni 2016 Postat 15 juni 2016 Nu 😮 Hmm om du dricker kaffe denna tid så kan jag ju inte sova 😑
Dark Of Light Postat 15 juni 2016 Postat 15 juni 2016 Men om du sover kan inte han dricka kaffet!!! Vilken djävla match! Gött lir...
Dark Of Light Postat 15 juni 2016 Postat 15 juni 2016 Nej nej... HAN sover. Du är vaken. Du kan ju inte hålla folk vakna genom att dricka kaffe, gud eller inte. Alltså sammanfattningsvis du ger fan i kaffet och Slej lägger sig.
Neosus Postat 15 juni 2016 Postat 15 juni 2016 JahAAAAa... så om han sover så dr... NEjjje hur vare nu??
Neosus Postat 15 juni 2016 Postat 15 juni 2016 Jag är då vaken och pillar lite på....vahettere.......... låten!
Dark Of Light Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 (redigerat) Gnorm. Man blir kåt av semlor, det är något med grädden. Redigerat 16 juni 2016 av Dark Of Light
Micke H Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Många säger att dom inte kan sova efter att dom druckit kaffe, men jag har det motsatta problemet: jag kan inte dricka kaffe när jag sover. 🙁
Neosus Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Exakt! Jag har samma problem blir så jädrans konstigt.. 😕
Bluddrik Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Hundköttsfestivalen i kinesiska Yulin är populärare än nånsin efter alla protester världen över. Så kan det gå.
Bluddrik Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Gnorm. Man blir kåt av semlor, det är något med grädden. Har du sett american pie nu igen?
Neosus Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Så här låter det nu.. 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Bluddrik Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Så här låter det nu.. 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag Kan inte lyssna på den här datorn men jag kanske har en bättre begagnad på gång.
Dark Of Light Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Så här låter det nu.. 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag Göttigt o köttigt. Tummen upp!!
Neosus Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Göttigt o köttigt. Tummen upp!! Visst känns det som att den ska gå fortare? Ja alltså inte tummen då...
Dark Of Light Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Visst känns det som att den ska gå fortare? Ja alltså inte tummen då... Inte nödvändigtvis. Det beror på vad det är för känsla som eftersträvas. Detta är som en powerballad närmast med lite Janne Schaffer vibbar. Hur har du tänkt dig ref? Jag hör intro. och sedan ett instrumentalparti för att sedan, när det lugnar sig vers? Saknar en brygga/för.ref. & sedan en svulstig trosvätar ref. Eller vad tycker du? Så tycker jag!? Har jag fel? Har du rätt? Eller fel? eller... Ja, den är inte färdig men ändå. ☺️
Neosus Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 (redigerat) Inte nödvändigtvis. Det beror på vad det är för känsla som eftersträvas. Detta är som en powerballad närmast med lite Janne Schaffer vibbar. Hur har du tänkt dig ref? Jag hör intro. och sedan ett instrumentalparti för att sedan, när det lugnar sig vers? Saknar en brygga/för.ref. & sedan en svulstig trosvätar ref. Eller vad tycker du? Så tycker jag!? Har jag fel? Har du rätt? Eller fel? eller... Ja, den är inte färdig men ändå. ☺️ Du har rätt så rätt faktiskt! ÄR bara vers instrumentalparti och vers sedan ska det till lite refräng och skitfeta solon! Oh yeah! 😎😑😱😊 ...eller vers/intro instrumental vers förspel refräng vers refräng refräng gitarrsolo vers och sista rycket och slutligen over and out! Redigerat 16 juni 2016 av Neosus
Neosus Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Jag hade tänkt stoppa dit en mellotron men kanske blir för mycket Beatles då? De e ju aldrig bra.. 😏 Ninja!
Dark Of Light Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 (redigerat) Du har rätt så rätt faktiskt! ÄR bara vers instrumentalparti och vers sedan ska det till lite refräng och skitfeta solon! Oh yeah! 😎😑😱😊 ...eller vers/intro instrumental vers förspel refräng vers refräng refräng gitarrsolo vers och sista rycket och slutligen over and out! eller... ja, jo, d kan gå d e d d kan. Vi får väl se när du gnidit färdigt, strax fotboll igen. Ja, alltså du behöver inte gnida på bollen utan... låten alltså. Jag tittar på. Bollen. Med fötter, eller näeh. Jag tittar inte med fötterna... öhh... ja kollar fotbollen alltså på TV och den är rund. Bollen då va. Inte TVn. Foten vete faen. Jag hade tänkt stoppa dit en mellotron men kanske blir för mycket Beatles då? De e ju aldrig bra.. 😏 Ninja! Ja, näeh. Enough med skalbaggar nu. Trampa upp egna stigar. Redigerat 16 juni 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Jag tycker att det där är bland det mest lättbegripliga han sagt någonsin.
Micke H Postat 16 juni 2016 Postat 16 juni 2016 Så ikväll blir det ytterligare en dejt med den här tjejen jag träffat ett par gånger nu. Och alldeles nyss skrev en annan på Tinder och frågade om vi skulle träffas över en kaffe. Det börjar lossna nu. ☺️
Recommended Posts