Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nej nej... HAN sover. Du är vaken. Du kan ju inte hålla folk vakna genom att dricka kaffe, gud eller inte. Alltså sammanfattningsvis du ger fan i kaffet och Slej lägger sig.

Postat

Många säger att dom inte kan sova efter att dom druckit kaffe, men jag har det motsatta problemet: jag kan inte dricka kaffe när jag sover. 🙁

Postat

Så här låter det nu.. 😱

Kan inte lyssna på den här datorn men jag kanske har en bättre begagnad på gång.

Postat

Visst känns det som att den ska gå fortare? Ja alltså inte tummen då...

Inte nödvändigtvis. Det beror på vad det är för känsla som eftersträvas. Detta är som en powerballad närmast med lite Janne Schaffer vibbar. Hur har du tänkt dig ref?

Jag hör intro. och sedan ett instrumentalparti för att sedan, när det lugnar sig vers? Saknar en brygga/för.ref. & sedan en svulstig trosvätar ref. Eller vad tycker du? Så tycker jag!? Har jag fel? Har du rätt? Eller fel? eller... Ja, den är inte färdig men ändå. ☺️

Postat (redigerat)

Inte nödvändigtvis. Det beror på vad det är för känsla som eftersträvas. Detta är som en powerballad närmast med lite Janne Schaffer vibbar. Hur har du tänkt dig ref?

Jag hör intro. och sedan ett instrumentalparti för att sedan, när det lugnar sig vers? Saknar en brygga/för.ref. & sedan en svulstig trosvätar ref. Eller vad tycker du? Så tycker jag!? Har jag fel? Har du rätt? Eller fel? eller... Ja, den är inte färdig men ändå. ☺️

Du har rätt så rätt faktiskt! ÄR bara vers instrumentalparti och vers sedan ska det till lite refräng och skitfeta solon!

Oh yeah! 😎😑😱😊

...eller vers/intro instrumental vers förspel refräng vers refräng refräng gitarrsolo vers och sista rycket och slutligen over and out!

Redigerat av Neosus
Postat (redigerat)

Du har rätt så rätt faktiskt! ÄR bara vers instrumentalparti och vers sedan ska det till lite refräng och skitfeta solon!

Oh yeah! 😎😑😱😊

...eller vers/intro instrumental vers förspel refräng vers refräng refräng gitarrsolo vers och sista rycket och slutligen over and out!

eller... ja, jo, d kan gå d e d d kan. Vi får väl se när du gnidit färdigt, strax fotboll igen.

Ja, alltså du behöver inte gnida på bollen utan... låten alltså. Jag tittar på. Bollen. Med fötter, eller näeh. Jag tittar inte med fötterna... öhh... ja kollar fotbollen alltså på TV och den är rund. Bollen då va. Inte TVn. Foten vete faen.

Jag hade tänkt stoppa dit en mellotron men kanske blir för mycket Beatles då? De e ju aldrig bra.. 😏

Ninja!

Ja, näeh. Enough med skalbaggar nu. Trampa upp egna stigar. Redigerat av Dark Of Light
Postat

Så ikväll blir det ytterligare en dejt med den här tjejen jag träffat ett par gånger nu. Och alldeles nyss skrev en annan på Tinder och frågade om vi skulle träffas över en kaffe. Det börjar lossna nu. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.