Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jå! ☺️

Nu ska sambons dotter gå bal o röda mattan

Vad är väl en bal på slottet...

Ssålde biljetter till Disneyland After Dark som de hette då. Har sällan sett ett så bakfullt gäng.

☺️ De gillar sitt öl danskdjävlarna.
Postat

Vem då?

Islänningarna förstås med Lagerbäcken i spetsen. Du förstår, de flesta får skärpa sitt intellekt en smula när man pratar med mig. Åsyftade givetvis på Islands vulkaner med sina utbrott.
Postat (redigerat)

😳 Fascinerande med dessa magiska Star Trek sprayer som fotbollsläkarna har i sin arsenal!!! Ett par spray senare på stukade leder etc. och spelarna är på benen igen, till synes utan men. De borde genast dela ut mirakelbrygden till samtliga vårdcentraler och akutmottagningar i landet! 😑

Ja, ja... Jag hör rösterna skalla: "Spelarna filmar ju bara", men å andra sidan gör de flesta på våra vård och akut mottagningar det samma. Man kunde ju bara skicka ut en sköterska tidigt till väntrummet till alla måndagssjuka med ont i huvudet/ena örat/magen/foten och spraya runt en stund. För att därefter utbrista: "Så, nu är allt bra igen nu kan ni gå hem". Fantastiskt.

Hyfsat jämn match mellan Österrike och Ungern. I min serie excentriska målvakter, sticker just Ungerns målvakt ut en smula nu. Verkar vara sponsrad av samma butik som Tintin köper sina brallor ifrån.

... och apropå inget, SAS strejken är över. Lite "kul" läsning om lönekraven. Världen är snurrig...

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

Jåh! Det vart bra ☺️

Nu är det fotbollur. Den Portugisiske målvakten är iklädd en påsk kycklingdräkt samt en neongrön höger och en flickigt rosa vänster handske. Han... märks.

Postat

Får ja ihop lite mer grejer på den så går det bra!

Jag tror att man i fortsättningen slänger ut lite bokstäver. Går ju lite bättre att skriva musik så... 😱😊

Vakul!

...frågan är ju bara hur spelar man ett Ö?? 😲

Postat (redigerat)

Får ja ihop lite mer grejer på den så går det bra!

Jag tror att man i fortsättningen slänger ut lite bokstäver. Går ju lite bättre att skriva musik så... 😱😊

Vakul!

...frågan är ju bara hur spelar man ett Ö?? 😲

☺️ Kul idé!!!

K. A. F. F. E varför inte slänga in ett Z också? 😉

Du får köpa sådana där plastbokstäver eller klossar med alfabetet som du kastar ut på golvet och skriver musik efter 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.