Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har inte jättekoll än så länge faktiskt, men efter lite Googlande gör detta mina kalsonger blöta:

- The Last Guardian (frigging finally!!!)

- God of War med nordisk mytologi! 😮

- FINAL FRIGGING FANTASY XV KOMMER I ÅR

- Nya South Park (den förra var awesome!)

- NYA MASS EFFECT!!!!

WTF-listan:

- Watch Dogs ska bli en spelfilm? 😳 Vafan, även om det tekniskt sett var ett helt okej open world-spel var handlingen brutalt töntig och klyschig. xD

- Kingdom Hearts 2.8...serien med sämsta titlarna och värst mjölkande av produkt utan att ge fansen det dom vill ha - en riktig uppföljare!

Har säkert missat en del. 🙂 Själv då?

Vettigt, MickeH

Här kommer mina listor (ingen rangordning)

Gimme that shit!

Ghost Recon Wildlands GR soft spot för mig här. Intressant uppslag att du kan gå stealth, all in blazing guns eller tactical way. Inget nytt men fan så snyggt.

Battlefield I Neeeeeerdgaaaasm 🥰 Need, need, need, neeeeed! Flygplan, trench maze och TANKS! C'moooon!

For Honor Pretty awesome. Rustningar och svärd är ju alltid ball.

The Division DLC's (Underground och Survivial): Spännande!

Dead Rising 4 Fucking äntligen! 😠 Har äntligen kommit till ro med att man kan craft:a precis allt!

Friday the 13th - the Game Wow! 🥰

State of Decay 2 Snyyyyyyyyyyyygt. Zombies och co-op

Bubblare

Halo Wars 2

Meh-listan

CoD Infinitve

Dishonored 2

Quake Champions

Mafia 3

Sea of Thieves

Postat

Kul att vi inte alls verkar gilla samma slags spel. xD ☺️

Eller hur! 🙂

Postat

Roffe Bengtsson var en klippa då men gjorde sig på sin tid skyldig till skämt som inte riktigt passar sig idag om utlänningar.

Med tanke på hur man skriver om böcker osv hade han legat pyrt till. Vore han inte redan död hade han förmodligen blivit avlivad.

Postat

Yeah, vi ska kärleksbomba er i Längsta. 🥰

🥰 :wub: 🥰

index1.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.