Micke H Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 Men för fan Micke. Om du har något som helst idrottsintresse........ 😆🥰
Dark Of Light Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 (redigerat) Vad är det med målvakterna egentligen? Igår var det rosa sparkdräkt på en och nu har Tjetjeniens målvakt en cykelhjälm på sig... Redigerat 13 juni 2016 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 Vad är det med målvakterna egentligen? Igår var det rosa sparkdräkt på en och nu har Tjetjeniens målvakt en cykelhjälm på sig... Han spräckte väl skallen nån gång, och sen har han haft hjälm. Är det inte en rugbyhjälm?
Dark Of Light Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 😑 Ska han: 1. Spela med spräckt skalle? 2. Rugby hjälm? What about fotbollshjälm? 3. Finns det inga fotbollshjälmar leder det direkt till fråga 1.
Dark Of Light Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 .. och med den korta genomgången av olika markdensiteter är det futtipållen dags.
Dark Of Light Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 Nä. Han kunde valt en neutralare färg. Allvarligt skämtat, alldeles för mycket Irland nu...
Neosus Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 Isak har på sig en tomtedräkt. JASSÅ??!?!?!?? NÄä nu jäv....... 😑😱
Dark Of Light Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 (redigerat) Di är bra excentriska målvakterna nuförtiden. Vimsigt svenskt spel, hoppas de vaknar nu i andra. Kan de inte vakna med en gång någon gång? 🤪 Lite som med hockeyn, seeegt som ett bajsforum och plötsligt är det försent och förutom att Brolin är fet, kan inte Glenn Stömberg bara vara tyst lite? Han ger självklara spelarna råd hela tiden, råd de förstås inte kan höra och vi knappast är intresserad av. Näh, ge Edström ett helrör och skicka tillbaka in honom som bisittare eller "expert". Det var åtminstone lite underhållande på sin tid. Redigerat 13 juni 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 Tja, vad ska man säga... Irland var det bättre laget, visserligen fick de aningens mer motstånd mot slutet men som sagt... Varför vakna så sent jämt? D blir te på d!
Dark Of Light Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 (redigerat) Så här dags blir man ☺️ eller 😑 av te men däremot 😳 eller 🤪 av kaffe. Imorgon bitti blir man 🙂 av kaffe. Redigerat 13 juni 2016 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 Italien är på g. Roligt trots Belgarna är favorittippade.
slejnard Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 Kaffe imorgon, te nu, frågor p d? Men skippar teet ☺️ Vagott! De e de!
Dark Of Light Postat 13 juni 2016 Postat 13 juni 2016 Släng dig i brunnen, "Släng Dig i Brunnen". Roffe Bengtsson var en klippa då men gjorde sig på sin tid skyldig till skämt som inte riktigt passar sig idag om utlänningar. Lite intressant och ironiskt med tanke på att detta klipp bedömdes som känsligt på sin tid och löjligt harmlöst idag. Det svänger. Om 50 år kanske dessa "sex o snusk" skämt bedöms som grova och det blir tiiåtet att trampa på invandare igen..? ... eller vi kanske är där redan...
CHAE Postat 14 juni 2016 Trådstartare Postat 14 juni 2016 I helgen fick jag chansen att prova en Boss DS-1-pedal...och HELVETE vad bra den lät! 😳 Jag körde först på clean-kanalen och den lyfte fram mellanregistret på ett lite luftigt och scoopat sätt och basen låg som en tight roundkick i bröstet. Toppfrekvenserna hade full fokus och definition, utan att bli obekväma. Men den distade kanalen...ÅH MAJ GADD! Ryggraden skälvde av den fluffigt aggressiva botten som fullständigt pulveriserade allt mostånd den mötte! Mellanregistret sjöng i full glans och skar igenom som en varm kniv i smör. Diskanten var fortfarande silkeslen, men med full kontroll och fokus. Allt detta inbäddat i bomull, kantat med glödande taggtråd. Vilken pedal! 😮🥰 BOSS gör bra skit (och DS-1:an är svårt göttig) men distar är inte riktigt min grej 😑 Jag har en stinkfoot moddad Boss SD-1 som jag köpte av Chae! Här är den! http://forum.studio....rive-plus-sald/ 😮🥰
CHAE Postat 14 juni 2016 Trådstartare Postat 14 juni 2016 Förresten MickeH; E3 är i full gång. Spontana reaktioner? (förutom din traditionsenliga rant om att du inte är där 😉 )
Micke H Postat 14 juni 2016 Postat 14 juni 2016 (redigerat) Jag har inte jättekoll än så länge faktiskt, men efter lite Googlande gör detta mina kalsonger blöta: - The Last Guardian (frigging finally!!!) - God of War med nordisk mytologi! 😮 - FINAL FRIGGING FANTASY XV KOMMER I ÅR - Nya South Park (den förra var awesome!) - NYA MASS EFFECT!!!! WTF-listan: - Watch Dogs ska bli en spelfilm? 😳 Vafan, även om det tekniskt sett var ett helt okej open world-spel var handlingen brutalt töntig och klyschig. xD - Kingdom Hearts 2.8...serien med sämsta titlarna och värst mjölkande av produkt utan att ge fansen det dom vill ha - en riktig uppföljare! Har säkert missat en del. 🙂 Själv då? Redigerat 14 juni 2016 av Micke H
Recommended Posts